Elokuva-arvostelut!

Snoopie sanoi:
Tuon "oikea" nimi on Harold & Kumar Go to White Castle.
Ihan vitun huippu leffa, saa kyllä nauraa ihan sikana :)
Minuun uppoaa justiinsa tämmönen huumori.

Without a Paddle on samantyylinen elokuva mutta ei ihan yhtä hyvä.
Jos tykkäsitte tuosta Haroldista ja Kumarista, katsokaa myös without a paddle.

Pakko korjata..euroopan levitysnimenä myös tunnettu Harold and Kumar get the munchies-nimellä mutta myös mainitsemallasi nimellä tunnettu Jenkeissä:)

edit.aika sekavaa, mutta siis kahdella nimellä tunnettu leffa kyseessä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulkki oli mun mielestä äärettömän tylsä leffa. Ei yhtään tähteä kellekään, toivoisin etten olisi ikinä koko elokuvaa nähny. Yhtälailla tylsä tapaus ku Hotel Rwanda.

-Ronin- sanoi:
Tulkki oli mun mielestä äärettömän tylsä leffa. Ei yhtään tähteä kellekään, toivoisin etten olisi ikinä koko elokuvaa nähny. Yhtälailla tylsä tapaus ku Hotel Rwanda.
En itsekkään pitänyt tulkista, todella pitkäveteinen, mutta hotelli ruanda oli taasen todella hyvä!

Redeye- Kova trilleri. Lyhyt ja ytimekäs :4:
Tale of two sisters :2:
Charlie and the chocolate factory- :4:+
Longest yard- Frendien monica hankki boobjobin :4:-

Cinderella Man

Cinderella Man

Tuli käytyä lauantaina katsomassa tuo Jim Braddockista kertova leffa.
Vaikka leffassa olikin paljon tyypillisiä jenkkileffan elementtejä niin oli se silti varsin vetovoimainen ja koskettava elokuva. Itse ainakin pidin kovasti ja myös avovaimo tykkäsi, joten sopii kyllä nyrkkeilystä pitämättömmillekin katsojille.
:4:

Tyttö ja helmikorvakoru

Voi hyvä luoja miten tajunnanräjäyttävä elokuva. Uskomaton. Tuntuu että sydän pakahtuu. Ei pysty edes sanoin kuvailla tätä kokemusta. Hengästyttävä.

:5:

-Ronin- sanoi:
Mä taas tykkäsin Tulkista tosi paljon! Pöh. Oot väärässä ;)

Arvostelua kans:

Lord of War - Nicolas Cagen uusin leffa. Cage on mun ikisuosikki - jotenkin ruma ja surumielisen näköinen ukko, mutta joku siinä vaan vetoaa. Sellasta hiljaista karismaa. Leffa kertoo venäläissyntyisestä Yuri Orlovista joka päättää tehdä tavallisesta amerikkalaiselämästään jotain suurempaa. Hän alkaa kauppaamaan aseita pimeästi ja vähitellen ympärillä pyörii iso sotakoneisto. Leffassa on mielenkiintoisesti kuvattu se, kuinka ihminen joka mahdollistaa joukkomurhat ei välttämättä edes todellisuudessa tule ajatelleeksi mitä tekee. Massiivisesta aseiden välityksestä tulee pelkkä elinkeino, ilman että sen seuraamuksia tarvitsisi millään tavalla ajatella. Tykkäsin tästä leffasta paljon, mielenkiintoinen ja erilainen elokuva. :4:

-Ronin- sanoi:
En voisi olla yhtään enempää samaa mieltä. Hotel Rwanda oli kyllä aivan hirveätä katsottavaa ja tulkki kova pettymys.

Kingdom of Heaven
:1:
En tykänny kovinkaan paljoa. Jotenkin sieluton leffa eikä säväyttäny yhtään. Tämäkin leffa oli vähä pitkäveteinen.
Nyt tullu viimeaikoina valkattua kaikki huonot leffat tai sitten odottaa vaan liikaa.

JP Fux sanoi:
DMX never die alone :4:

Ihan mukavaa katsottavaa. Kyllä se dmx ossaa myös näytellä :)

vaikkain DMX o hyvä räppäri niin tiedän ainakin että sun leffavalintoja en vuokraa. en pystyny edes katsomaan loppuun. Oli se vaa nii paska.

Kung Fu Hustle
:1:
Surkeaa vaijerihyppelyä, surkeaa näyttelyä, surkeaa komediaa, surkea juoni. Surkea tasohyppely kaikenkaikkiaan

pexxi sanoi:
Aquatic Life with Steve Zissou
Tässä elokuvassa Bill Murrayn esittämä Costeau-tyyppinen hahmo etsii ystävänsä syönyttä jaguaarihaita, mukanaan yllättävästi ilmantunut poikansa ja sekalainen miehistönsä. Lämminhenkinen elokuva, jossa ei tosikkojen mielestä ole päätä eikä häntää :D Minä tykkäsin kovasti, erittäin hienosti ohjattu ja kuvattu, kaunis, elämäniloa pursuava leffa!

Kyllä! Varmaan hauskin leffa mitä olen ikinä nähnyt, tosin ei ehkä sellasta "tavallista" huumoria. Hemmetin hyvää musaa leffassa, ja muutenkin tois positiivinen raina.
Antaisin tälle täydet 5 starbua :5:

-Ronin- sanoi:

Mike sanoi:
En voisi olla yhtään enempää samaa mieltä. Hotel Rwanda oli kyllä aivan hirveätä katsottavaa ja tulkki kova pettymys.

Samaa mieltä minäkin, tuosta juonesta (Kuulee jonkun tappouhkauksen,tai joku vastaava kuitenkin, kielellä jota ei puhu kuin 8 henkilöä maailmassa) olis voinu saada irti jotain parempaakin

Jonny sanoi:
Constantine :3:

Yllätyin positiivisesti ja elokuva oli minun mieleen. Erikoistehosteet oli hienoja, vaikka ei niitä hirveästi ollut. Keanu veti roolin kiitettävästi.

Blade 3 :1: ½

Ei kyllä iskenyt uusin Blade ei sitten yhtään. Todella onneton tekele.

Constantinelle ehdottomat :5:
- hyvällä maulla ja hauskalla väliaikasella huumorilla varustettu leffa

Bladelle hyvät :4:
Taattua Blade laatua, tos hyvää viihdettä!

Sin City
Aivan loistava elokuva.Väkivaltainen kuin mikä, mutta uskomattoman tyylikäs ja sarjakuvamaisen otteen omaava leffa. Sin City - sarjiksia en ole lukenut, mutta elokuva kyllä oli aivan loistava. Machotouhua, mutta omaperäisesti ja ennenkaikkea tyylikkäästi tehtynä.
:5:

Der Untergang / The downfall
Mielenkiintoista että löytyy näinkin uusi toiseen maailmansotaan sijoittuva elokuva joka on kuvattu natsien näkökulmasta. Todella hyviä näyttelijäsuorituksia (erityisesti Bruno Ganz itse Adolfina), ja itse pidin elokuvan saksankielisyydestä, loi lisää todellisuudentuntua ja pientä dokumenttivivahdetta elokuvaan. Ajatuksia herättävä elokuva, kuvaa hyvin sitä kuinka natsitkin olivat loppujenlopuksi vain ihmisiä.

Million Dollar Baby - :4: - Yllätti minut kyllä täysin.
Katsoin elokuvaa ja ajattelin, että mitenkäs tätä nyt niin on kehuttu. Ihan hyvä nyrkkeilyelokuva tämä kyllä on, mutta eihän tässä nyt mitään ihmeellistä ole kunnes tuo eukko tipahti ja halvaantui täydellisesti. Aika yllättävä käänne.

White Noise - :2: - Idea ei oikein kantanut tätä elokuvaa kovin pitkälle. Ei kovin kummoinen tekele.

Ring 2 - :1: - Ei kyllä lähtenyt yhtään. Ihan turha jatko osa, jossa rahastuksen makua.

kotka sanoi:

White Noise - :2: - Idea ei oikein kantanut tätä elokuvaa kovin pitkälle. Ei kovin kummoinen tekele.

Joo, tuon nappasin viime viikonloppuna filmtownista katselematta sen kummemmin hintoja, ja kassalla sen huomasi: 5 euroa!
Ei juma!
En jaksanut sitten edes katella loppuun leffaa. :1:

The Dukes Of Hazzard :3:

Kahteen sanaan kiteytettynä: Ihan jees.
Sekopäistä pelleilyä ja kaahailua amerikkalaisessa landemiljöössä. Johnny Knoxville ja Sean William Scott esittivät roolinsa mallikkaasti ja heidän pelleilyjänsä oli hauska seurata. Mutta ehdottomasti leffan parasta antia oli Jessica Simpson bikineissä :kuola:. En odottanut leffalta paljoa mutta parempaankin olisi ollut varaa. Ihan kelpo pätkä katsottavaksi.

Hyökkäys poliisiasemalle 13 :2:
Anacondas :2:
Ihmisjahti :3:
Kauna :5:
flying to the phoenix :2:
boogeyman :1:
day after tomorrows, vai mikä vittu se oli :1:
brotherhood of war :3:
Blade trinity :3:
paha maa :3: ½

Latest posts

Suositut