Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas tykkäsin Tulkista tosi paljon! Pöh. Oot väärässä ;)-Ronin- sanoi:Tulkki oli mun mielestä äärettömän tylsä leffa. Ei yhtään tähteä kellekään, toivoisin etten olisi ikinä koko elokuvaa nähny. Yhtälailla tylsä tapaus ku Hotel Rwanda.
En voisi olla yhtään enempää samaa mieltä. Hotel Rwanda oli kyllä aivan hirveätä katsottavaa ja tulkki kova pettymys.-Ronin- sanoi:Tulkki oli mun mielestä äärettömän tylsä leffa. Ei yhtään tähteä kellekään, toivoisin etten olisi ikinä koko elokuvaa nähny. Yhtälailla tylsä tapaus ku Hotel Rwanda.
JP Fux sanoi:DMX never die alone :4:
Ihan mukavaa katsottavaa. Kyllä se dmx ossaa myös näytellä![]()
pexxi sanoi:Aquatic Life with Steve Zissou
:4:
Tässä elokuvassa Bill Murrayn esittämä Costeau-tyyppinen hahmo etsii ystävänsä syönyttä jaguaarihaita, mukanaan yllättävästi ilmantunut poikansa ja sekalainen miehistönsä. Lämminhenkinen elokuva, jossa ei tosikkojen mielestä ole päätä eikä häntää :D Minä tykkäsin kovasti, erittäin hienosti ohjattu ja kuvattu, kaunis, elämäniloa pursuava leffa!
-Ronin- sanoi:Tulkki oli mun mielestä äärettömän tylsä leffa. Ei yhtään tähteä kellekään, toivoisin etten olisi ikinä koko elokuvaa nähny. Yhtälailla tylsä tapaus ku Hotel Rwanda.
Mike sanoi:En voisi olla yhtään enempää samaa mieltä. Hotel Rwanda oli kyllä aivan hirveätä katsottavaa ja tulkki kova pettymys.
Jonny sanoi:Constantine :3:
Yllätyin positiivisesti ja elokuva oli minun mieleen. Erikoistehosteet oli hienoja, vaikka ei niitä hirveästi ollut. Keanu veti roolin kiitettävästi.
Blade 3 :1: ½
Ei kyllä iskenyt uusin Blade ei sitten yhtään. Todella onneton tekele.
kotka sanoi:
White Noise - :2: - Idea ei oikein kantanut tätä elokuvaa kovin pitkälle. Ei kovin kummoinen tekele.
. En odottanut leffalta paljoa mutta parempaankin olisi ollut varaa. Ihan kelpo pätkä katsottavaksi.Kipi I sanoi:day after tomorrows, vai mikä vittu se oli :1: