Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaki_ sanoi:OldBoy- Aasialainen kauhujännäritoiminta-leffa. Vitun hyvä leffa, jossa tavallinen tallaaja vangitaan ja päästetään pois 15-vuoden päästä vain siksi, että kidnappaajalla on vielä suunnitelmia hänelle. Koko leffaa en tajunnut, mutta suurimman osan. Vaatii minua vähän viisaamman ottamaan koko leffasta selvää. Auditionin tapaan tässäkin oli muutama järisyttävä(oksettava) kohta. :4:
inflames sanoi:Katoin itsekin tuon ja tykkäsin. Aika selkeää kamaa kuitenkin oli. Mikä tossa meni ohi, jos et tajunnut kaikkea?
Inska sanoi:Lentävien tikarien talo :5:
Teatterissa/tykillä tämä leffaa pitää katsoa. Niin hienoja värejä, kauniita maisemia ja upeaa visuaalista ilmettä tämä leffa tarjoaa. Äänimaailmaa unohtamatta. Tuntuu kuin 'katsoisi' satua. Tarinakin ja sen kerronta tapa uppoaa muhun kovaa. Edelleen yhtä liikuttuneessa tilassa olin leffan jälkeen :itku:

Hassu elokuva! Kirjoittajalla on varmaan tosin ollut sienibileet ennen kynän ja paperin esiin ottamista... sen verran hämärää juttua näkyi valkokankaalla. Vaikea sanoa kuinka hyvin leffa vastasi kirjaa kun en sitä kokonaan ole lukenut, mutta sen perusteella mitä alusta muistin, ainakin vogonit näytti ja kuulosti just niin omituisilta kuin ne oli kirjassa. Marvin oli sympaattinen :haart: Lyhyesti: sekopäistä meininkiä alusta loppuun - ei mikään suosikki, mutta suosittelen kyllä katsomaan jos haluaa nauraa. :3:½mxm sanoi:Pääsin vihdoin kattomaan Batman Beginsin ja kyllä oli taas samaa hyvää menoa parituntinen täynnä! Katie Holmes ei sopinut rooliinsa oikein kirveelläkään, se kun on sellainen teinitytön näköinen mutta muuten näyttelijävalinnat oli oikein onnistuneita.
Parasta oli ihan viimeinen kohtaus kun leffa nivoutui Batmanin ykkösleffaan, ihan huippu!
:4:
Jep, oli kieltämättä todellinen pettymys. Ei mulla kyllä mitään erityisiä odotuksiakaan tosta ollut.. Ei yleisestikään noi kauhuleffat nappaa hirveesti.Mike sanoi:Dark water
Voi muna miten laimea elokuva. Ei edes iki-ihana Jennifer Connelly pelastanut leffaa.
:2:
:5:
:5:
:4: 1/2TomBombadil sanoi:...
(Huom! Olen kirjoittanut kymmeniä, ellei satoja elokuva-arvosteluja ja vain kolme kertaa on irronnut täydet viisi tähteä... tässä siis todellakin yksi parhaista elokuvista koskaan)

Maskotti sanoi:Ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä että mitkä mahtavat olla nämä kaksi muuta viisi tähteä saavuttanutta elokuvaa?![]()