JP Fux
VIP
Nunnasta innostuneena, vähän kauhua!
Kirottu 8/10
Kirottu 2 6/10
Nämäkin oli oikein hyviä kauhuja. Ykkönen vaan selkeästi parempi ja samaa tasoa tuon nunnan kanssa. En tiiä mikä tuossa Patrick Wilsonissa on, mutta oon aina tykännyt hänestä. Näissäkin elokuvissa varmaa suorittamista! Myös elokuvien lapsinäyttelijät suoriutuu kyllä oikein hyvin rooleistaan!
En tiedä mikä tuossa kakkosessa hierti. Ehkä jotenkin vähän väkisin tehdyn olonen.
Miusta taas tuossa ei juoni ollut niin hyvä. Tykkäsin enempi esim tuosta Dial M for murderin juonesta
Näitä katoin nyt oikeestaa vaan sen takia kun oli "mysteerielokuva"-nälkä. Tästä syystä juuri tuo Rope oli pettymys, kun ei siinä se juonu tarjonnut oikein semmoisia haasteita katsojalle
Mut joo, makuasioita 
Sama. Ite lopetin kesken
Kirottu 8/10
Kirottu 2 6/10
Nämäkin oli oikein hyviä kauhuja. Ykkönen vaan selkeästi parempi ja samaa tasoa tuon nunnan kanssa. En tiiä mikä tuossa Patrick Wilsonissa on, mutta oon aina tykännyt hänestä. Näissäkin elokuvissa varmaa suorittamista! Myös elokuvien lapsinäyttelijät suoriutuu kyllä oikein hyvin rooleistaan!
En tiedä mikä tuossa kakkosessa hierti. Ehkä jotenkin vähän väkisin tehdyn olonen.
Tuli mieleen kun @JP Fux puhui Vertigosta, niin ymmärrän täysin jos ei oikein uppoa. Mun mielestä yksi parhaita leffoja. Niin ovela se juoni siinä. Ei kuitenkaan mene ainakaan top 10iin mulla, johtuen että jotenkin aika on syönyt sitä leffaa. Jotenkin vähän liian vanhanaikaisen tuntuinen että se vähän häiritsee.Katoin just Interstellarin 4kna ja sit sen jälkeen tän pitkästä aikaa, niin Interstellar oli kyllä PALJON tajunnan räjäyttävämpi kokemus, enkä tarkoita pelkästään ulkoasua vaan Interstellar on juoneltaankin pirun siisti ja koskettava leffa.
Vertigoahan pidetään nykyään kaikkien aikojen parhaana leffana jonkun kuuluisan leffojen asiantuntioiden tiimin mukaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sight_&_Sound
Tuota Citizen Kanea joka aiemmin vertigon edellä oli, niin en ymmärrä kyllä sen leffan hienoutta...
edit, se unohtui sanoa et outoa et Seven Samuraissa vanhanaikaisuus ei häiritse yhtään ja tosiaan se on musta kaikkien aikojen paras elokuva.
Miusta taas tuossa ei juoni ollut niin hyvä. Tykkäsin enempi esim tuosta Dial M for murderin juonesta
Näitä katoin nyt oikeestaa vaan sen takia kun oli "mysteerielokuva"-nälkä. Tästä syystä juuri tuo Rope oli pettymys, kun ei siinä se juonu tarjonnut oikein semmoisia haasteita katsojalle
Mut joo, makuasioita 
Polar ei muuten uponnut kyllä yhtään, niin ei jaksa arvostelua siitä tehdä.Ei auttanut edes Mads Mikkelsenin mukana olo.
Sama. Ite lopetin kesken