Nyt kun puhutaan näistä näyttelijöistä, niin tässä on mun top 10 suosikkinäyttelijät nykyään. Painotin tuota nykyään sanaa kun lista perustuu siihen et kenen näyttelijän nimestä innostuu nykyään eniten jos näkee jossain leffan castissa. Sit perustuu myös osittain siihen millaisissa leffoissa he nykypäivänä näyttelevät, Esim Dicaprio on osittain sen takia niin korkealla listalla kun on on niin pirun hyvissä leffoissa ollut viime vuosina. Eikä lista ole parhaat näyttelijät, lista olisi silloin aivan erilainen. Mm Marlon Brando ois aika kärjessä, eli tää lista on tosiaan suosikkinäyttelijjät. Sit esim Clintti ei oo listalla siksi koska ei häntä nykyään näy juuri leffoissa, Sama vaikka Jack Nicholson.
täs tosiaan tän päivän favoritet.
1. Daniel-Day Lewis
2. Javier Bardem
3. Tom Hardy
4. Liam Neesom, vaikka nykyään näyttelee paljon itseään toistavissa leffoissa, mutta se on se karisma.
4. Denzel Washington
5. Matthew Mcconaughey
6. Leonardo Dicaprio
7. Christian Bale
8. Ryan Gosling
9. Jake Gyllenhaal
10. Hugh Jackman
Tässä taas llista näyttelytaidoiltaan musta parhaimmista näyttelijöistä. "Pikkuisen" muuttui lista. Harrison Ford puuttuu listalta siksi koska oon niin vähän nähnyt hänen leffojaan, aukko yleissivistyksessä.
1. Marlon Brando, alla mun mielestä paras näyttelysuoritus, alkaa 3:00 kohdalta.
2. Daniel Day-Lewis
3. Jack Nicholson
4. Robert Deniro
5. Al Pacino
6. Tom Hanks
7. Anthony Hopkins
8. Denzel Washington
9. Clint Eastwood
10. Russel Crowe
täs tosiaan tän päivän favoritet.
1. Daniel-Day Lewis
2. Javier Bardem
3. Tom Hardy
4. Liam Neesom, vaikka nykyään näyttelee paljon itseään toistavissa leffoissa, mutta se on se karisma.
4. Denzel Washington
5. Matthew Mcconaughey
6. Leonardo Dicaprio
7. Christian Bale
8. Ryan Gosling
9. Jake Gyllenhaal
10. Hugh Jackman
Tässä taas llista näyttelytaidoiltaan musta parhaimmista näyttelijöistä. "Pikkuisen" muuttui lista. Harrison Ford puuttuu listalta siksi koska oon niin vähän nähnyt hänen leffojaan, aukko yleissivistyksessä.
1. Marlon Brando, alla mun mielestä paras näyttelysuoritus, alkaa 3:00 kohdalta.
2. Daniel Day-Lewis
3. Jack Nicholson
4. Robert Deniro
5. Al Pacino
6. Tom Hanks
7. Anthony Hopkins
8. Denzel Washington
9. Clint Eastwood
10. Russel Crowe