Elokuva-arvostelut!

Nyt kun puhutaan näistä näyttelijöistä, niin tässä on mun top 10 suosikkinäyttelijät nykyään. Painotin tuota nykyään sanaa kun lista perustuu siihen et kenen näyttelijän nimestä innostuu nykyään eniten jos näkee jossain leffan castissa. Sit perustuu myös osittain siihen millaisissa leffoissa he nykypäivänä näyttelevät, Esim Dicaprio on osittain sen takia niin korkealla listalla kun on on niin pirun hyvissä leffoissa ollut viime vuosina. Eikä lista ole parhaat näyttelijät, lista olisi silloin aivan erilainen. Mm Marlon Brando ois aika kärjessä, eli tää lista on tosiaan suosikkinäyttelijjät. Sit esim Clintti ei oo listalla siksi koska ei häntä nykyään näy juuri leffoissa, Sama vaikka Jack Nicholson.

täs tosiaan tän päivän favoritet.

1. Daniel-Day Lewis

2. Javier Bardem

3. Tom Hardy
4. Liam Neesom,
vaikka nykyään näyttelee paljon itseään toistavissa leffoissa, mutta se on se karisma.:rock:

4. Denzel Washington

5. Matthew Mcconaughey

6. Leonardo Dicaprio

7. Christian Bale

8. Ryan Gosling

9. Jake Gyllenhaal

10. Hugh Jackman

Tässä taas llista näyttelytaidoiltaan musta parhaimmista näyttelijöistä. "Pikkuisen" muuttui lista.:LOL::LOL: Harrison Ford puuttuu listalta siksi koska oon niin vähän nähnyt hänen leffojaan, aukko yleissivistyksessä.

1. Marlon Brando, alla mun mielestä paras näyttelysuoritus, alkaa 3:00 kohdalta.

2. Daniel Day-Lewis

3. Jack Nicholson

4. Robert Deniro

5. Al Pacino

6. Tom Hanks

7. Anthony Hopkins

8. Denzel Washington

9. Clint Eastwood

10. Russel Crowe

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun MäcKonnahi mainittiin niin on ihan pakko laittaa tämä:

Huippu näyttelijä kyllä

Nyt kun puhutaan näistä näyttelijöistä, niin tässä on mun top 10 suosikkinäyttelijät nykyään. Painotin tuota nykyään sanaa kun lista perustuu siihen et kenen näyttelijän nimestä innostuu nykyään eniten jos näkee jossain leffan castissa. Sit perustuu myös osittain siihen millaisissa leffoissa he nykypäivänä näyttelevät, Esim Dicaprio on osittain sen takia niin korkealla listalla kun on on niin pirun hyvissä leffoissa ollut viime vuosina. Eikä lista ole parhaat näyttelijät, lista olisi silloin aivan erilainen. Mm Marlon Brando ois aika kärjessä, eli tää lista on tosiaan suosikkinäyttelijjät. Sit esim Clintti ei oo listalla siksi koska ei häntä nykyään näy juuri leffoissa, Sama vaikka Jack Nicholson.

1. Daniel-Day Lewis

2. Javier Bardem

3. Tom Hardy
4. Liam Neesom,
vaikka nykyään näyttelee paljon itseään toistavissa leffoissa, mutta se on se karisma.:rock:

4. Denzel Washington

5. Matthew Mcconaughey

6. Leonardo Dicaprio

7. Christian Bale

8. Ryan Gosling

9. Jake Gyllenhaal

10. Hugh Jackman

Tässä taas llista näyttelytaidoiltaan musta parhaimmista näyttelijöistä. "Pikkuisen" muuttui lista.:LOL::LOL: Harrison Ford puuttuu listalta siksi koska oon niin vähän nähnyt hänen leffojaan, aukko yleissivistyksessä.

1. Marlon Brando, alla mun mielestä paras näyttelysuoritus, alkaa 3:00 kohdalta.

2. Daniel Day-Lewis

3. Jack Nicholson

4. Robert Deniro

5. Al Pacino

6. Tom Hanks

7. Anthony Hopkins

8. Denzel Washington

9. Clint Eastwood

10. Russel Crowe

Tolla Gyllenhaalla on muuten kovia leffoja nykyään. Jotenkin ihan puskista tullu mulle.

Juu, Nightcrawlerissa mielettömän kova rooli ja sit myös mm Prisonersissa pakko-oireisena poliisina. Oli muuten nuoremmalla iälläänkin loistava näyttelijä Donnie Darkossa.

Tosta Prisonersista vielä niin Hugh Jackman vetää ehdottomasti siinä kovimman roolinsa ikinä ja vähän tuon leffan takia hän mahtuikin mun listalle.

Tom Hardy on kanssa kova.

Samoin Benicio del Toro, mutta lähinnä Sicarion takia, kun noi draamat ei oikein uppoa.

Tom Cruisen leffoja tulee myös kateltua paljon uudestaan, mm. Knight And Day, Collateral, Jack Reacher 1, American Made ja etenkin KUNNIAN MIEHIÄ! hyvin samanlainen hahmo monissa leffoissa kyllä, pirteä, skarppi ja rationaalinen. Collateralissa ehkä ei niim pirteä ja aina hymyilevä

1. Daniel-Day Lewis

2. Javier Bardem

3. Tom Hardy
4. Liam Neesom,

4. Denzel Washington

5. Matthew Mcconaughey

6. Leonardo Dicaprio

7. Christian Bale

8. Ryan Gosling

9. Jake Gyllenhaal

10. Hugh Jackman

2. Daniel Day-Lewis

3. Jack Nicholson

4. Robert Deniro

5. Al Pacino

6. Tom Hanks

7. Anthony Hopkins

8. Denzel Washington

9. Clint Eastwood

10. Russel Crowe

Eikö naisnäyttelijät yhtään uppoa? Teepä top-10 myös naisista. Hyviä nämä sun leffa-arvostelut. Montaa päätynyt katsomaan ihan niiden pohjalta.

Eikö naisnäyttelijät yhtään uppoa? Teepä top-10 myös naisista. Hyviä nämä sun leffa-arvostelut. Montaa päätynyt katsomaan ihan niiden pohjalta.

No todellakin uppoaa...:) Naisnäyttelijöistä en vaan osaa laittaa esim näyttelijätaidoiltaan järjestykseen kun naisnäyttelijöissä se heidän ulkonäkö sekoittaa niiiiiin paljon pakkaa kun mietitään suosikkia. Leffoissa naisia en koskaan sen kummemmin mieti millaisen hän rooliin vetää ku huomio keskittyy pääosin kauneteen. Et mulla se menee niin naisnäyttelijöissä et mitä hotimpi naisnäyttelijä on niin sitä enemmän se on silloin mun suosikkinaisnäyttelijä.:LOL:Esimerkiksi monia monia monia kertoja katsonut jonkun leffan ainoastaan sen takia että leffassa kaunis naisnäyttelijä.:nolo: Siks en tosiaan tee top 10 naisnäyttelijä listaa tähän elokuva ketjuun, kun se ois silloin ihan suoraan top 10 hoteimmat naisnäyttelijät. Et jos teen listan naisnäyttelijöistä niin teen sen tuonne Keeley Hazell ja... ketjuun.:)

Niin ja kiitos positiivisesta palautteesta!

Ninja Scroll oliki mainittu jo. Full Metal Alchemist molemmat sarjat. Oot varmaa jo nähny. Pari leffaaki noist, mut sarja on se juttu.¨
Toimii itelleki tosi hyvin, vaikken mitään animeja katokkaa muuten.

En oo nähnyt Full Metal Alchemist sarjoja. Pitää pistää katselulistalle. Sitä leffaa katsoin jokusen aika sitten, sit jäi jostain syystä kesken, en tarkoita et huonouden takia jäi kesken vaan oli jotain menoa. Vois katella melkein sen uudestaan joku päivä ja arvostella. Hitto miten veikee leffa oli ainakin kun jotain 1/3 osaa sitä kerkesin katsoa.:LOL::LOL: Olisin kyllä halunnut synkkyyttä leffalta, mutta siinähän lentää koko ajan jos jonkinmoista läppää. Retardiakin sellaista.:ROFLMAO:

Ja loistavia gangterileffoja: Al Capone(1975), Bonnie & Clyde(1967), Eastern promises(venäjän mafiaan liittyvä),
State of grace(irkku mafiaan liittyvä), Carlito's way.
Tuo Eastern Promises kyllä kiinnostais kun Viggo Mortensen on pääosassa:rock:mut ku ei löydy mistään, Pitää jossain vaiheessa huutonetista ostaa, sieltä ainakin varmasti löytyy.

Viggo Mortensenin muuten unohdin mun suosikkinäyttelijät listasta.:confused: Hän olis sinne kuulunut ja suht korkealle vielä. History of Violence viimeistään vakuutti mut hänestä, et miten hyvä näyttelijä on kyseessä.

Kiitokset myös täältä Tigertankille vaivannäöstä (y). Vakuuttavaa settiä ja paljon sellaisia leffoja joihin ei välttämättä muuten tulisi kiinnitettyä huomiota.

Yksi ihan ehdoton huippunäyttelijä on Brad Pitt. Ihan pintaraapaisuna vaikka leffat Snatch, Fight Club, Seven, Sleepers ja Inglourious Basterds.

Toinen joka on aina uponnut itselle, on Sean Penn (vaikkei oikein enää aktiivinäyttelijä olekaan). Häneltä mm. leffa Mystic River on ainakin lähellä top 10 -listaa itselläni. Yksi ensimmäisiä vaikutuksen tehneitä leffoja on ollut, kun pikkusällinä 80-luvun puolivälissä näin Pennin vankilapätkän Bad Boys.

Mikä tekee teidän mielestä Fight Clubista ja Pulp Fictionista muuten hyvän?

Oon kyseiset leffat kerran katsonut ja tuli sellanen ”tässäkö nää nyt sit oli” fiilis.

Pitää katsoa uudelleen, jos sanotte mikä on se ns punainen lanka kyseisissä leffoissa.

En ikinä oo itekkään sen kummemmin noista kahdesta leffoista tykännyt. Etenkään Pulp Fictionista. Musta se dialogi on Pulp Fictionissa jotenkin muka älykästä. Hirveen epäolennaista settiä, puhutaan mm jostain hampurilaisista hirveästi siinä,

Noniin, hyvä että en ole ainut joka ei niistä pitänyt. Lomallani kyllä katson kummatkin uudestaan, viimekerrasta onkin jo aikaa.

Lomalla jatkuu myös leffa aiheinen fullsleeve tatska, kummisetä aihetta taas jatketaan! Toinen käsi on jo tehty Band Of Brothersille!

Mua itseäni kiinnostais tietää mitä mieltä porukka on imdbssä Yön Ritarin ja Yön Ritarin paluun välisestä kuilusta. Eka on 4. sijalla ja jälkimmäinen 66. sijalla. Onhan se Yön Ritari kovempi hands down, mut en mä nää noiden kahden leffan välillä mitään saatanallisen hirmuista taso eroa. Mikä noissa tekee niin ison eron leffojen tasossa? Kun sama ohjaaja ja hyvin samanlainen ote on kuitenkin leffoissa. Antaisin Yön Ritarille 10 ja paluulle 9½. Ihmetyttää mikä ekasta tekee niin erikoisen et se on 4 sijalla, joka on siis ihan saatanan korkealla ja jälkimmäinen niiiiin kaukana siitä.

Toinen leffa, mikä on ärsyttävän yliarvostettu on The usual suspects. Ajattelin Fargosta joskus samanlailla, mut siinä oon muuttanu mieleni hieman.

Aika jännä et mullakin on myös tässä sama mielipide tuosta The usual suspectsista. Sit Whiplash on musta älyttömän yliarvostettu leffa. Vähän särähtää silmään kun katsoo millaisten leffojen seassa se on tuolla imdbssä 46 sijalla. Mitä helvettiä.

Mua itseäni kiinnostais tietää mitä mieltä porukka on imdbssä Yön Ritarin ja Yön Ritarin paluun välisestä kuilusta. Eka on 4. sijalla ja jälkimmäinen 66. sijalla. Onhan se Yön Ritari kovempi hands down, mut en mä nää noiden kahden leffan välillä mitään saatanallisen hirmuista taso eroa. Mikä noissa tekee niin ison eron leffojen tasossa? Kun sama ohjaaja ja hyvin samanlainen ote on kuitenkin leffoissa. Antaisin Yön Ritarille 10 ja paluulle 9½. Ihmetyttää mikä ekasta tekee niin erikoisen et se on 4 sijalla, joka on siis ihan saatanan korkealla ja jälkimmäinen niiiiin kaukana siitä.

Taitaa Yön ritarin sija selittyä Heath Ledgerin aivan mainiolla roolilla ja sen kuolemalla vähän ennen leffan julkaisua.

En ikinä oo itekkään sen kummemmin noista kahdesta leffoista tykännyt. Etenkään Pulp Fictionista. Musta se dialogi on Pulp Fictionissa jotenkin muka älykästä. Hirveen epäolennaista settiä, puhutaan mm jostain hampurilaisista hirveästi siinä,

Sori vaan ny jollekin mut aivan käsitt. kuraa noi tarantiinon leffat....aivan erityisen maininnan saa noi Cheece royal läpät tuossa pulpissa...tylsää, tylsää ja aivan muuten sanoinko jo tylsää läppää. Voi herra jee....
Fight club ja Seven...jos tykkää, ni nauttii ja jos nauttii ni kyllä tykkää. Näistä minä nautin.

Taitaa Yön ritarin sija selittyä Heath Ledgerin aivan mainiolla roolilla ja sen kuolemalla vähän ennen leffan julkaisua.
Toihan sen varmasti tekee ja ehkä Dark knightissa on jotenkin uutuuden viehätystä. Eli jatko osa on pikkasen saman toistoa. Itse tykkään Nicholsonin jokerista kyllä vielä enemmän.

Kummatkin leffat silti aivan helvetin kovia. Käytännössä ei vanhene ollenkaan kun katsoo.

Onko jengillä muuten sellaista top 5 litaa mitkä kestää aina uudestaan katsomisen?

Itselläni on

Interstellar
Kummisedät
Green Mile
The Shawshank Redeption
Ja vaikkapa Inception.

Enemmänkin tietysti tulee, mutta noi nyt tuli ekana mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom