Arrival menee itellä iha top 10 leffoihin,sen verran kova oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väittäisin että itsellä meni myös. Oli erittäin kova.Arrival menee itellä iha top 10 leffoihin,sen verran kova oli.
PS. Jumaliste tuli 700e lasku leffojen jakamisesta, leffat oli ollut jaossa niiden latauksen aikana. Vituttaa kun haluaisin katsoa erikoisempia leffoja ja nyt ei uskalla enää ladata mitään. Ei uskalla ottaa riskiä. Tulee vaikka vielä isompi lasku kohta...

Niin ja tietenkinWe Are The Millers 5/5
Tätä olin koittanut vältellä, mutta pakon edestä sen jouduin katsomaan ja joka päivä sen jälkeen olen Allahia kiittänyt, että tämän jouduin katsomaan! Jotenkin olin siinä uskossa että tämä olisi täyttä ripulipaskaa joka on lillunut pöntössä 3-4 päivää, ilman että pöttöä on vedetty. Kuinka väärässä olinkaan.
Niin ja tietenkin
![]()
PS. Jumaliste tuli 700e lasku leffojen jakamisesta, leffat oli ollut jaossa niiden latauksen aikana. Vituttaa kun haluaisin katsoa erikoisempia leffoja ja nyt ei uskalla enää ladata mitään. Ei uskalla ottaa riskiä. Tulee vaikka vielä isompi lasku kohta...
Saitko kiristyskirjeen Hedman Partnersilta? Ja saako kysyä vielä, että mitä leffoja sulla oli jaossa?
Paskempi homma. Nuo verenimijäthän sai ennakkotapauksen heinäkuussa, kun kiristyskirjeen saanut mies jätti sovittelumaksun maksamatta ja lopulta se määrättiin markkinaoikeudessa maksamaan 32 000€ korvaukset.Sain. A Walk Among the Tombstones ja The Hateful Eight oli ne mistä laskut tuli.
Onneksi tänään maksoin sen sovittelumaksun. Huomenna olis ollut eräpäivä.