Kirjana sekompi
Kyllä...ja American Psyco -kirjan innoittamana itse aloin tutustua Huey Lewis & Bad Newsin musiikkiin enemmänkin. Maininnan arvoinen seikka CV:ssä
Rainakaan ei ole huono.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirjana sekompi
Nyt parit hyvät kauhuleffat jos ois vinkata vkl varten suht uudehkoi 2000->
Kyllä...ja American Psyco -kirjan innoittamana itse aloin tutustua Huey Lewis & Bad Newsin musiikkiin enemmänkin. Maininnan arvoinen seikka CV:ssä
Rainakaan ei ole huono.
Jos tuohon pitäisi vielä jotain lisätä, niin leffahan oli aivan hulvaton kaikkine rasistine letkautuksineen ja uhmaamiseen. Parempi kuin mikään komedia.Gran Torino
IMDB 8,2....
Paranormal Activity: Merkityt :1:
Aivan kauheaa paskaa. En ole yhtään aikaisempaa näistä nähnyt, ja tämän jälkeen olen aivan varma etten niitä tulekkaan katsomaan.
Leffassa näkyi kuitenkin tissit ja yksi läski perse.
Tuli toi itse käytyä kanssa katsomassa ja ei tuon perusteella kannata tuomia aiempia. Aiemmat neljähän ovat suhteessa toisiinsa suhteellisen samanlaisia. Sijoittuvat lähiöön, käytetään suurimmilta osin turvakamerakuvaa eikä käsivaraa jne. Tämä viides on spin-off joka ei liity aiempien juoneen juurikaan ja huomaa selvästi, että on idea ajettu loppuun. Aiemmista ainakin osa toimii huomattavan paljon paremmin. Anna ainakin ensimmäiselle mahdollisuus.