Sinulla on sitten huono maku, jos ei upeat naiset, kunnon verimättö, taistelut ynnä muu tunnu kivalta ja elokuva on täyttä kuraa ;-)
Itse katsoin kyseisen elokuvan tänään ja oli todella viihdyttävä elokuva kuin tekijöiden aikaisempi leffa 300. Aivot narikkaan viihdettä!
Olihan se elokuva hieman epärealistinen: olin näkevinäni siinä muurilla jotkut metallitikapuut. Jaahas 1000 vuotta ennen kristusta metallitikapuut... Kusipää Zeus antoi jonkun sekopää Hyperionin riehua, vaikka hyvin tiesivät olevansa ongelmissa, jos titaanit vapautuisivat. Zeus itse pelleili vanhana miehenä, mutta ei antanut muiden esim nistiä tuon Hyperonin. Koko vitun kriisi olisi ollut helposti vältettävissä, jos jumalat olisivat nistineet moukarillaan Hyperionin ja näyttäytyneet sen joukoille - joukot olisivat paskat housuissa paenneet. Tai se Theleous ei olis pudottanut jousipyssyään... Enpä kyl haluaisi olla Hyperionin joukoissa, jonne kun liittyy niin häränpäähän pukeutunut gorilla pamauttaa palleihin isolla moukarilla...
Jumalilla oli kieltämättä kivat supersankarihaarniskat. Sai se päähenkilö jotain aikaiseksi siin lopussa. Ei ollut ihan se "valittu" kuin uskoisi. Joka tapauksessa ihan kelpoa viihdettä
Candles were unknown in ancient Greece (where oil lamps sufficed), but common from early times among Romans and Etruscans
Siihen aikaan ei ees pitänyt olla edes kynttilöitä. lol... Samaan sarjaan menee kuin se lentokone Troijan sodassa taivaalla. :D
http://www.youtube.com/watch?v=GDuF8Y7qDcU
Lol... Lisäksi betonia vahvistavat metallisia jutskia tuhat vuotta ennen ajanlaskun alkua :D