Pitaa nyt tahan kommentoida viela itsekkin, koska tykkasin Fountainista todella paljon. Ite en ole mikaan varsinainen taide elokuvien ystava tosiaankaan. Kaikentyyppisia elokuvia tulee katsottua ja tykkaan monista ihan perus hollywood leffoista. Kuitenkin toisaalta olen aika paljon piirtanyt ja maalannut etta se taas voi vaikuttaa, etta olen jotenkin "taiteellinen"..
No kumminkin, todennakoisesti et tajunnut laheskaan kaikkea tuosta leffasta. Tai ehka odotit muunlaista elokuvaa etka taysin jaksanut elaytya tuohon elokuvan tunnelmaan, juoneen ja muuhun. Tai sitten et vain tykkaa ton tyyppisesta, eihan siina mitaan.
Mun mielesta toi juoni oli kumminkin sellainen etta ainakin kuvittelin tajuavani siita kaikkia juttuja, jotka liittivat nuo kolme tarinaa todella hienosti yhteen. Tykkasin myos elokuvan visuaalisesta puolesta erittain paljon, se oli myos tehty eri tavoin kun normaalisti nykyaikana ja nayttaa siksi erilaiselta (tietokonemallinnusta ei ole kaytetty ollenkaan). Noiden tarinoiden ymparistot ja aiheet ovat myos itsea kiinnostavia ja sellaisia joita on tullut tutkiskeltua. No kumminkin pointtina, etta tama ei mun mielesta ole sellanen, jossa on vakisin vaannetty jotain taiteellista sotkua, missa ei ole mitan jarkea. Mutta sehan on ihan mielipidekysymys.