Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin katsastin tämän Eibin arvostelun ansiosta. Ajattelin että on oikein kunnolla hauska leffa. No, ei ollu. Taisin kerran naurahtaa sille joogaopettajan touhuille. Ei siis millään tavalla huono, vaan ihan perus hyväntuulinen leffa, jota oli mukava katsella. Mutta en mä sitä hauskaksi komediaksi haukkuisi. Eurotrip ja ehkä Senselesskin on kunnon huutonaurukomedioita, joita on ikävä kyllä liian harvassa. Nykyään ei kai enää tehdäkään kunnon komedioita. Liian moneen on joutunut pettymään.Couples Retreatissa puolestaan sai nauraa ihan kunnolla. Lisäksi kauniita misuja :3:
Mäkin katsastin tämän Eibin arvostelun ansiosta. Ajattelin että on oikein kunnolla hauska leffa. No, ei ollu. Taisin kerran naurahtaa sille joogaopettajan touhuille. Ei siis millään tavalla huono, vaan ihan perus hyväntuulinen leffa, jota oli mukava katsella. Mutta en mä sitä hauskaksi komediaksi haukkuisi. Eurotrip ja ehkä Senselesskin on kunnon huutonaurukomedioita, joita on ikävä kyllä liian harvassa. Nykyään ei kai enää tehdäkään kunnon komedioita. Liian moneen on joutunut pettymään.
Mäkin katsastin tämän Eibin arvostelun ansiosta. Ajattelin että on oikein kunnolla hauska leffa. No, ei ollu. Taisin kerran naurahtaa sille joogaopettajan touhuille. Ei siis millään tavalla huono, vaan ihan perus hyväntuulinen leffa, jota oli mukava katsella. Mutta en mä sitä hauskaksi komediaksi haukkuisi. Eurotrip ja ehkä Senselesskin on kunnon huutonaurukomedioita, joita on ikävä kyllä liian harvassa. Nykyään ei kai enää tehdäkään kunnon komedioita. Liian moneen on joutunut pettymään.
Suosittelen tsekkaamaan jos ei ole vielä nähnyt. Päihittää IMO jonkun Inglorious Basterdsin sata nolla joka oli aivan mätä tähän verrattuna. Aika meni nopiasti tämän parissa.Cannibal Holocaust, 1980
Neljän dokumentaristin matka Amazonin sademetsiin ihmissyöjäheimoja kuvaamaan. Kiva pätkä eläinten snuffaamista, naisten raiskausta ja alkuasukkaiden polttamista elävältä. Jeesustelu häiritsi vähän mutta onnellinen loppu pelasti paljon.
:2:
Shutter Island