Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Samaa mieltä. Toisekseen rupesi vituttaa sen likan pärstä.The Lovely bones.
Peter Jacksonin ohjaama varsin Walt Disney väritteinen lällylällyvitunlälly, joka kestää 2,5 tuntia kokonaisuudessaan. Jotkut varmaan diggaa kun on snadisti surullinen mut onhan tämä aika laahaava ja tylsä leffa, jonka toivoi loppuvan 1,5h kohdalla.
:2:
Olin ihan varma että toi lintu kuva on joku läppä :D mutta ei ilmeisesti.BBC planet earth
Episode 1. From North pole
The Hurt Locker :0:
Huonoin elokuva, mitä olen ikinä nähnyt. Toinen kerta elämässäni, kun olen halunnut kävellä elokuvateatterista pihalle ja vaatia rahat takaisin. Naurettavaa, että tällainen kasa paskaa voittaa jotain palkintoja. Elokuvassa ei ollut mitään juonta, toinen toistaan typerämmin tehtyjä kohtauksia, idea adrenaliini-junkie-tyypistä oli niin helvetin huonosti tehty, etten voinut tehdä muuta kuin kärsiä menetettyjen rahojen vuoksi. Mä en tiedä mitään sodankäynnistä tai sotataktiikasta, mutta jos tuon elokuvan piti olla jotenkin löyhästi realismiin perustuva niin Avatarkin oli uskottavampi.
Evoluutiossa guidot ovat periytyneet tuosta böördistä.
Tuota noin, Jean Reno ei kyllä esiintynyt Harry Brownissa. Liam Cunningham oli se baarinpitäjä.Tuossakin coubles retreat leffassa Jean Reno siis vilahtaa sivuosassa. Harry Brownissa Jean Renolla oli noin 5 minuutin rooli kapakanpitäjänä, mutta oli helvetin hyvin vietetyt 5minsaa. Ihan käsittämättömän kova pärstä ja karisma äijällä.
Näkisin mielelläni Jean Renon useammin jossain Leonin tapaisessa elokuvassa..
The Hurt Locker :0:
Huonoin elokuva, mitä olen ikinä nähnyt. Toinen kerta elämässäni, kun olen halunnut kävellä elokuvateatterista pihalle ja vaatia rahat takaisin. Naurettavaa, että tällainen kasa paskaa voittaa jotain palkintoja. Elokuvassa ei ollut mitään juonta, toinen toistaan typerämmin tehtyjä kohtauksia, idea adrenaliini-junkie-tyypistä oli niin helvetin huonosti tehty, etten voinut tehdä muuta kuin kärsiä menetettyjen rahojen vuoksi. Mä en tiedä mitään sodankäynnistä tai sotataktiikasta, mutta jos tuon elokuvan piti olla jotenkin löyhästi realismiin perustuva niin Avatarkin oli uskottavampi.

Tuossakin coubles retreat leffassa Jean Reno siis vilahtaa sivuosassa. Harry Brownissa Jean Renolla oli noin 5 minuutin rooli kapakanpitäjänä, mutta oli helvetin hyvin vietetyt 5minsaa. Ihan käsittämättömän kova pärstä ja karisma äijällä.
Näkisin mielelläni Jean Renon useammin jossain Leonin tapaisessa elokuvassa..
Tuota noin, Jean Reno ei kyllä esiintynyt Harry Brownissa. Liam Cunningham oli se baarinpitäjä.
Eikö sulla ole elokuvaa mistä kaikki muut tuntuu pitävän ja sinä et pidä mitenkään erikoisena? Siis leffa, joka on mielestäsi ihan hyvä, mutta ei maailman parhaiden leffojen joukossa.