Elokuva-arvostelut!

Gran Torino :4:

Clint Eastwood on hauska tässä, saa vähän väliä hymähtää, kun se alkaa örisevällä äänellään latelemaan niitä "herjauksia". :lol2: Hyvin tehty elokuva.

Tieto :4:

Mielenkiintoinen aihe ja juoni, jonka takia en tylsistynyt kertaakaan. Tapahtumat etenee tosin liian nopeasti välillä. Loppu ratkaisu on vähän 50/50, Toisaalta ihan hyvä, mut toisaalta taas olisin toivonut erinlaista.

Hohto (Stanley Kubrickin versio) 5/5

Tuli katottua pitkästä aikaa ja mun mielestä paras kauhuelokuva mitä oon nähny ja yks parhaista elokuvista. Tunnelma on välillä aika ahdistava, varsinkin silloin kun ekan kerran katoin tän. Musiikki ja erilaiset äänitehosteet luo myös hyvin jännitystä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tuli katottua pitkästä aikaa ja mun mielestä paras kauhuelokuva mitä oon nähny ja yks parhaista elokuvista. Tunnelma on välillä aika ahdistava, varsinkin silloin kun ekan kerran katoin tän. Musiikki ja erilaiset äänitehosteet luo myös hyvin jännitystä.

Täh, siis onko tostakin joku tehnyt jonkun uudelleen-filmatisoinnin vai?

Tuli vasta eilen katsottua Million dollar baby ja täytyy kyllä sanoa että tykkäsin tosi paljon. Clint se vaan jyrää vanhanakin kuin hirvi :D

Kiitos muistuksesta. :thumbs:
Mullahan on tuosta Hohdosta katsomatta erikoisversio (enemmän extroja). Täytyypä korjata asia tänä iltana .

[nelo];2619957 sanoi:
Inglourious Basterds

Paletaani tyhjensi pajatson jo edellisellä sivulla, joten tyydyn vain toteamaan, että jumalauta mikä elokuva! En ole Tarantinon fani, vaikka hänellä muutama hyvä elokuva onkin (esim. Pulp Fiction), mutta nyt mies nousi kertarysäyksellä kärkikastiin.

:5:-

Ei tuosta enää paljon pysty parantamaan, sen vuoksi lähes täydet pisteet.

Totta! Todella hieno elokuva! kävin eilen kahtoo, ja oli aika positiivinen yllätys! Kerkesin jo pelätä pahinta, mutta ei n pettynyt. Paitsi ehkä yksi pikkupikku juttu:
Sgt. Hugo Stiglitz (Til Schweiger olisi pitänyt päästää valloilleen kunnolla, harmi kun käsikirjoittaja tappoi hänet heti elokuvan alussa

Anakonda :3:

Tuli katottua perjantaina telkusta, oon nähny tän jo varmaan jotain 7 kertaa elämäni aikana, mut viime kerrasta olikin jo aikaa ehkä n. 3 vuotta, joten katoin nytten taas. Ekana pitää sanoa, että niiden käärmeiden koko on vedetty ihan överiksi:lol2: Jon voight on ainoa, joka onnistuu roolissaan. Muita ei voi kehua. Ice Cube on kyllä täysi paska näyttelijänä imo. Juoni ja elokuvan pituus nyt on ihan ok. Vaikka aika paljon tässä on vikoja, niin jokin tässä silti viehättää, kun oon niin monta kertaa tän jaksanu katsoa.

Ootko nähnyt Boyz 'n the Hood tai Three Kings? Kyllä kaverilla olisi mahkuja, mutta hän on jäännyt sellaisiin vähemmän kunnianhimoisiin komedia- ja toimintaleffoihin.

Kolme kuningasta oon nähny joskus monta monta vuotta sitten, en oikein muista et millanen Ice Cube oli siinä, on niin pitkä aika kun viimeks katoin sen. Perustin mielipiteeni vaan Anakondaan ja xxx2:een, niissä ei oikein iskenyt.

Bedtime stories
IMDB
bedtime-stories-poster-sand.jpg

:4:

Iha jees hauska leffa näin sairaana kateltavaks. Eijollu yhtään tylsä, pikemminkin, tää oli aika viihyttävä!

JiiPeeFuxi diggais tästä NIIN varmasti! :thumbs:

Miehet jotka vihaavat naisia

Pahemmin en oikein ole katsonut pohjoismaalaisia elokuvia mutta tämän jälkeen taidan tutkailla vähän enemmänkin. Omasta mielestä todella hyvä, loppua ehkä vähän venytettiin mutta silti taidan antaa:4: Pitänee mennä katsomaan viikonloppuna seuraava osa elokuviin.

Marley & Me
IMDB
marley_and_me_ver4.jpg

:4:+

Itkuhan siinä melkeen tupsahti (okei tupsahti) ja oli hyvä leffa. Tällä hetkellä kumminkin on niin paljon surullista asiaa ympärillä IRL että oli ihan rentouttavaa kattoo tällänen leffa tähän väliin. Hitjanvitja noi dogit on söpixii... :rolleyes:

Blood and Bone

Katutappeluleffa. En nyt mene mahtavan hienoksi sanomaan, mutta ei se nyt susipaskakaan ollut. Jotenkin sellanen hyvä fiba leffassa kuitenkin oli. Lisäksi päänäyttelijä oikeasti ymmärsi jotain kamppailulajeista, joten muuvssit näytti hienoilta (joskin "vähän" överiksi meni välillä) :2:½

Leffassa esiintyivät myös sellaiset huvittavuudet kuin Kimbo ja Bob Sapp. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom