Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä olen eri mieltä pikku marenkimunkkini. Näyttelijäsuoritukset olivat kohtalaisen hyviä, juonikaan ei ollut paskempi. Lisäksi loppuratkaisu oli ihan mukiinmenevä, sillä päähenkilöt kuolivat lopussa. Sellaiset leffat uppoaa meikäpoikaan. :dance:Departed
Tästä olen eri mieltä pikku marenkimunkkini. Näyttelijäsuoritukset olivat kohtalaisen hyviä, juonikaan ei ollut paskempi. Lisäksi loppuratkaisu oli ihan mukiinmenevä, sillä päähenkilöt kuolivat lopussa. Sellaiset leffat uppoaa meikäpoikaan. :dance:
Ja pakko mainita, että toinen DiCaprio-leffa, joka ei pakottanut mua tunkemaan sormia kurkkuun. Eka oli Blood Diamond.
se on tuo elokuva maku niin hassu juttu kun toiset tykkää ja toiset ei. ihme hommoo.Ja pakko vielä ihmetellä, miksi esim. sellaiset elokuvat kuin Gilbert Grape, New Yorkin kadut tai Ota kiinni jos saat aiheuttaisivat jollekkin tarpeen tunkea sormensa kurkkuun :wtf:
se on tuo elokuva maku niin hassu juttu kun toiset tykkää ja toiset ei. ihme hommoo.
Oli paniikki päällä, kun Demin nettisivut eivät latautuneet, ja sitten tuli luettua täältäkin aivan hassuja. :(Ps, Stander, ,eli Seisoja. Mähän sanoin, et Departed oli hjuva, mitä sä sekoilet?
Ganes :1:
huonhan se oli. kun elokuva loppu niin luulin että se on vasta alkamassa.
Tällä nimellä löytyy kaksikin uudempaa elokuvaa, toinen siis Robert Downey Jr:n ja toinen Stellan Skarsgårdin. Molemmat hyviä, jälkimmäinen hieman oudolla juonella varustettu: http://www.imdb.com/title/tt0228488/Kiss kiss, bang bang
:3:
Ihan jees, vasta hetken kuluttua alko päästä mukaan juoneen. Ei silti niin hyvä kun muut on kehunu. Välillä nauroin vaikka piti olla niin jännittävää...
Seuraavaks katon jonkun yksinkertasen leffan... vaikka Davincin Coden.
Ei se ole ranskalainen, vaikka nimi "sellaiseen" leffaan viittaakin. :DEmmä mitään ranskalaista kato. Ne osaa tehdä vaan yhdenlaista leffaa.
Nöh, ei IMO noista elokuvien lopuista pitäisi kertoa edes minkämoisilta ne tuntuvat. Menee välillä vähän maku jos tietää elokuvan loppuvan todella tylsästi tai jollain todella yllättävällä tavalla. Mikä yllätys se enää on jos joku sen kertaalleen on arvosteluun kirjoittanut.
Pari senttiäni.