Kyseessä oli Barrett. Paremmin se oli tehty kuin moni muu hollywoodin ta-kohtaus
http://world.guns.ru/sniper/sn03-e.htm Eikä se heko muuten räjähtänyt ammuttaessa...
Ihan mielenkiinnosta, miten tarkkuuskivääristä mielestäsi pidetään kiinni? Siellä skutsissa ampuessa sillä oli ainakin asento ihan oikein. Oikea käsi normaalisti kahvalla ja vasen käsi tukin takaosassa. Eri asia tietenkin jos ei saa tukin etuosaa tuettua mihinkään.
Jos tarkoitat tolla piekkari-kohtauksella sitä venevaja-kohtausta, niin ihan "normaalisti" ne kyllä lyyhisty ilman mitään voltteja tai hyppyjä.
Toi Rambo-meininki tosiaan pilas leffan lopussa. Olis pitänyt sen siinä tarkka-ampuja touhussa. Samoin toi käden irti ampuminen oli tosiaan kanssa vähän niin ja näin realismin suhteen.
Tottakai ihmiset on eri mieltä leffoista, mutta jos haluaa esittää perusteluita, niin olisi ihan kiva, että ne olisi tästä maailmasta kotoisin.
Mun mielestä toi oli ihan viihdyttävä ja Hollywood-touhuihin normaalisti verrattuna kohtuu realistinen. Sitä mä en kyllä ymmärtänyt, miten alussa oikeakätinen sniper yhtäkkiä muuttuu lopussa vasenkätiseks... :D Varsinkin kun sille vasenkätisenä ampumiselle ei mun mielestä ollut mitään perustelua, tyyliin että siltä olis ollut oikeasta kädestä sormia pois tms.