Elokuva-arvostelut!

Herkules new yorkissa :4:

aijjai. hitto että oli hyvä. kerran oon tuon aikasemmin nähny. hitto että sai naureskella ku arska heittää keihästä ja kiekkoo :D kova mies

Jätkällä on kyllä ihan omat kuviot. Yksi lensi yli käenpesän oli paska ja tämä loistava :D

IMDB User Rating: 2.5/10 (vajaa 6000 ääntä annettu) Myöskin sijalla 88. maailmankaikkeuden surkeimmista leffoista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shooter :1:

Leffan huonous oli jo tiedossa leffaa vuokrattaessa, mutta näin suurta paskaa en sentään odottanut. Yhden miehen Rambo vetää taas kaikki sileäksi. Välillä räjähtelee helikopterit kun tämä mestariampuja laukaisee. Seuraavalla kerralla piekkarilla ammutaan pariinsataan metriin ja kaverit tippuu kuin tykillä olisi ammuttu. Lopussa vielä räjähtelee kädet irti kun Rambo on saanut jostain taas uuden aseen. Eikä yhtään enemmän päin persettä voi ampumistekniikka olla kuin millä tämä sniper vetelee.

Kyseessä oli Barrett. Paremmin se oli tehty kuin moni muu hollywoodin ta-kohtaus http://world.guns.ru/sniper/sn03-e.htm Eikä se heko muuten räjähtänyt ammuttaessa...

Ihan mielenkiinnosta, miten tarkkuuskivääristä mielestäsi pidetään kiinni? Siellä skutsissa ampuessa sillä oli ainakin asento ihan oikein. Oikea käsi normaalisti kahvalla ja vasen käsi tukin takaosassa. Eri asia tietenkin jos ei saa tukin etuosaa tuettua mihinkään.

Jos tarkoitat tolla piekkari-kohtauksella sitä venevaja-kohtausta, niin ihan "normaalisti" ne kyllä lyyhisty ilman mitään voltteja tai hyppyjä.

Toi Rambo-meininki tosiaan pilas leffan lopussa. Olis pitänyt sen siinä tarkka-ampuja touhussa. Samoin toi käden irti ampuminen oli tosiaan kanssa vähän niin ja näin realismin suhteen.

Tottakai ihmiset on eri mieltä leffoista, mutta jos haluaa esittää perusteluita, niin olisi ihan kiva, että ne olisi tästä maailmasta kotoisin. :)

Mun mielestä toi oli ihan viihdyttävä ja Hollywood-touhuihin normaalisti verrattuna kohtuu realistinen. Sitä mä en kyllä ymmärtänyt, miten alussa oikeakätinen sniper yhtäkkiä muuttuu lopussa vasenkätiseks... :D Varsinkin kun sille vasenkätisenä ampumiselle ei mun mielestä ollut mitään perustelua, tyyliin että siltä olis ollut oikeasta kädestä sormia pois tms.

Jätkällä on kyllä ihan omat kuviot. Yksi lensi yli käenpesän oli paska ja tämä loistava :D
joo käenpesä oli kyllä tosi huono.
IMDB User Rating: 2.5/10 (vajaa 6000 ääntä annettu) Myöskin sijalla 88. maailmankaikkeuden surkeimmista leffoista.
nuo imdb arvostelut on muutenkin tosi huonoja. sielä on ykkösenä vissiin joku kummisetä? hirveää.

no ei vaiskaan. kyllähän nuo imdbn "huippu" leffat on miusta aikamoista kuraa. tykkään vaan imdbn mukaan "paskoista" leffoista. nyt kävi näin.
Tikkuniska sanoi:
Paras on se nyrkkeilykohtaus karhun kanssa
joo se rokkas kanssa :D ei pitkään 300 kilone harmaa karhu arskan kaa tanssinu :)

Kyseessä oli Barrett. Paremmin se oli tehty kuin moni muu hollywoodin ta-kohtaus http://world.guns.ru/sniper/sn03-e.htm Eikä se heko muuten räjähtänyt ammuttaessa...

Ihan mielenkiinnosta, miten tarkkuuskivääristä mielestäsi pidetään kiinni? Siellä skutsissa ampuessa sillä oli ainakin asento ihan oikein. Oikea käsi normaalisti kahvalla ja vasen käsi tukin takaosassa. Eri asia tietenkin jos ei saa tukin etuosaa tuettua mihinkään.

Jos tarkoitat tolla piekkari-kohtauksella sitä venevaja-kohtausta, niin ihan "normaalisti" ne kyllä lyyhisty ilman mitään voltteja tai hyppyjä.

Toi Rambo-meininki tosiaan pilas leffan lopussa. Olis pitänyt sen siinä tarkka-ampuja touhussa. Samoin toi käden irti ampuminen oli tosiaan kanssa vähän niin ja näin realismin suhteen.

Tottakai ihmiset on eri mieltä leffoista, mutta jos haluaa esittää perusteluita, niin olisi ihan kiva, että ne olisi tästä maailmasta kotoisin. :)

Mun mielestä toi oli ihan viihdyttävä ja Hollywood-touhuihin normaalisti verrattuna kohtuu realistinen. Sitä mä en kyllä ymmärtänyt, miten alussa oikeakätinen sniper yhtäkkiä muuttuu lopussa vasenkätiseks... :D Varsinkin kun sille vasenkätisenä ampumiselle ei mun mielestä ollut mitään perustelua, tyyliin että siltä olis ollut oikeasta kädestä sormia pois tms.

Voi olla että muistan väärin, mutta räjähdys siitä osumasta helikopteriin tuli. Iso tai pieni, sitä en lähde määrittelelemään. No ehkä sillä oli juuri sillä hetkellä piipussa superluoti, ja aiemmissa laukaisuissa tavallisia :jahas:

Ampumistekniikakalla tarkoitin lähinnä sitä ampuma-asennon muuttamista laukausten välillä, silmien räpsymistä, liipasimesta voimalla vetoa jolla ei oikeasti osuisi mihinkään. Suoraan sanottuna ampumistekniikka oli niin päin persettä kun oikeasti voi olla.

Ja tosiaan aika rambo saa olla, jos piekkarilla ampuu veneestä polviltaan pariin sataan metriin tarkkoja laukauksia. Ja edelleen melko Hollywood-liioitellusti ne ukot siellä tippui.

Realismista puheenolleen parasta antia oli se tipan tekeminen syylärinletkusta ja neulasta, sulekkeenpolttaminen jakokeskuskesta jollain foliolla (saamatta sähköiskua toki), itsensä tainnuttaminen leikkauksen ajaksi ponnekaausulla ja niin edelleen. Tosiaan harvinaisen realistinen elokuva. Tässä vedettiin aika huolelle överiksi.

Huonot näyttelijäsuoritukset, paska juoni, epärealistinen kaikin puolin, väkivallalla mässäilyä ilman syytä, liian pitkä ja listaa voisi jatkaa pitkälle. Rambo-elokuvat on erikseen, tämä ei ollut sellainen. Paska elokuva joka osa-alueella, edelleen. Joten kerro toki minkä takia minun perusteluni ei ole tästä maailmasta kotoisin.

Ei tsiisus. Jätkät väittelee jostain ELOKUVAN realistisuudesta. Ei Shootteri mikää dokkari ollu. Oon aina ajatellut et elokuvien tarkotus on viedä pois todellisuudesta eikä yrittää olla joku opinahjo elämälle. Ei mulla ainakaan oo tarvis ottaa mallia elokuvista.

Innolla odotan tulevaa Ramboa, jossa Syltty LYÖ ihmiseltä pään irti!
http://www.aintitcool.com/node/33949

Ei tsiisus. Jätkät väittelee jostain ELOKUVAN realistisuudesta. Ei Shootteri mikää dokkari ollu. Oon aina ajatellut et elokuvien tarkotus on viedä pois todellisuudesta eikä yrittää olla joku opinahjo elämälle. Ei mulla ainakaan oo tarvis ottaa mallia elokuvista.

No voi kyynel sentään jos minulla on mielipide ja oma leffamaku.

Ghost rider:3:

Ihan katsottavaa, paikoin hyvääkin meininkiä, en ole tutustunut sarjakuvaan joten siihen on turha puuttua. olihan se aika kliseinen eikä paljoa tarvinnut aivojaan rasittaa. Huonoa oli se että ainakin itseäni häiritsi paljonkin jotenkin kökösti toteutettu ratsastajan pää.

Muutama päivä syyskuussa:2:

Ideana oli jonkinlainen salaliitto, joka kuitenkin jäi aika laihaksi, Nick Nolten hahmo oli vain jostain saanut tietoja että 11.9.2001 tapahtuu jotain, eli elokuvassa seurataan edeltäviä päiviä. Nolte tulee kyllä varsinaisesti leffaan vasta lopussa muutamaksi sekunniksi. Lähinnä elokuvassa seurataan Juliet Binochen esittämän agentin, Nolten hahmon tyttären ja poikapuolen odottelua ja John Turturron tulkitseman tappajan hörhöilyä. Tylsää katsottavaa kun Binoche ja ne kaksi muuta leikkivät tyyny sotaa, ei mahdu mun mielikuvaan trilleristä eikä kannessa luvattu "ovela trilleri salaliittojen ystäville" pitänyt läheskään paikkaansa. En siis suosittele muille kuin niille jotka eivät halua yllättyä.

300 :4:

Visuaalisesti todella tyylikäs leffa. Juoni toissijainen, taistelu ja äijäilykohtaukset toimi pirun hyvin. Tätä leffaa tulee varmaan fiilisteltyä useamminkin. Ja äänet 10/10.

Bon Cop Bad Cop :2: 1/2

Kanadalainen kyttäleffa kahdesta poliisista jotka yllättäen ei aluksi tule toimeen (:zzzz:) ja loppujen lopuksi oltiin jo samassa hiekkalaatikossa leikkimässä. Jotain hauskoja juttuja, muuten melko tuttua perushuttua.

Onko stallone ruvennu vetämään viinaa vanhemmiten, kun on tollasen äänen hankkinu?:D

28 weeks later
:3:

Zombiemättöä. Jatkoa 28 days later -leffalle. Ei oo mun mielestä kovin realistista, että taudin saaneet ihmiset syö toisia ihmisiä ja ne muuttuu zombeiksi. Enkä usko, että tämmöstä on koskaan oikeasti tapahtunut, koska olishan uutiset kertonu. Eli miinuksia siitä, että ei ollut kovin realistinen elokuva. Mutta jos joku tykkää kattoo elokuvia sen takia, että ne olisivat viihdeteollisuuden tuotetta ja viihteeksi tarkotettu niin kyllä tää siihen ihan hyvä on.

28 weeks later
:3:

Zombiemättöä. Jatkoa 28 days later -leffalle. Ei oo mun mielestä kovin realistista, että taudin saaneet ihmiset syö toisia ihmisiä ja ne muuttuu zombeiksi. Enkä usko, että tämmöstä on koskaan oikeasti tapahtunut, koska olishan uutiset kertonu. Eli miinuksia siitä, että ei ollut kovin realistinen elokuva. Mutta jos joku tykkää kattoo elokuvia sen takia, että ne olisivat viihdeteollisuuden tuotetta ja viihteeksi tarkotettu niin kyllä tää siihen ihan hyvä on.

öö kai tää ol toivottavastii sarkasmia? ;)

iha ok leffa se oli kans :3:

Amityville Horror (2005) :3:
Ihan ok (kauhu)elokuva... pari kivaa sävärikohtausta ja
hyvin toteutettu, mutta aika loppuunkulunut idea.
Olkoon kuinka "tositapahtumiin" perustuva vaan, mutta
kovasti oli Hohdosta, Psykosta ja muutamasta muusta kulttileffasta
otettu vaikutteita.

Pingviinien Matka :5:
Parhaita leffoja pitkään aikaan.
Pingviinien inhimillisyys oli uskomatonta ja kivaa katsella,
mutta samalla hirmu surullista kun osa niistä sitten
ei selvinnytkään matkaa tai sen tekeminen oli ns. turha.

23.9 Leffapäivä

Ghost Rider

Pahikset lähinnä nauratti. Harry Potterkin on kovempaa mättöä. Suosittelisin Nicholas Cagelle eläkkeelle jäämistä.

:2:

Revolver

Ei kylläkään Guy Ritchien parhaimmistoa (vertaa Snatch :5: ). Yritettiin jotain aivan liian hienoa, mutta meni vähän loppu sekavaksi. Tajusin kyllä mistä lopulta oli kyse, vaikka alkuun tuntui vähän :wtf:.

:2: 1/2

28 päivää myöhemmin

Voisin harkita jatko-osankin katsomista.

:2: 1/2

Amityville Horror (2005) :3:
Ihan ok (kauhu)elokuva... pari kivaa sävärikohtausta ja
hyvin toteutettu, mutta aika loppuunkulunut idea.
Olkoon kuinka "tositapahtumiin" perustuva vaan, mutta
kovasti oli Hohdosta, Psykosta ja muutamasta muusta kulttileffasta
otettu vaikutteita.
pieni nusnus. Alkuperäinen Amityville Horror tuli 1979 ja Hohto 1980. Vaikkei se edes tähän hirveästi liitykkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom