Elohiiri silmässä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FatLeo
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö joku, mistä silmän elohiiri johtuu? Voisiko se tulla jonkun vitamiinin puutteesta (olen laihduttanut aika rankalla kädellä)? Alkaa vähitellen keittää, kun silmä nykii ihan jatkuvalla syötöllä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä oli elohiiriä lähes joka paikassa :D

Magnesium tosiaan autto näihin. Oli vielä joku toinenkin, mikä saatto auttaa.

kalsium voi auttaa myöskin.

Toi magnesium kuulostaa ihan järkevältä... Muistan joskus lukeneeni, että sen pitäisi auttaa lihaskramppeihin ja suonenvetoihin. Jostain vastaavasta silmän nykimisessäkin on kai kyse. Thanks... :)

Jos lihasten nykiminen on toistuvaa ja pitkältä aikaväliltä se saattaa olla parkinsontaudin esiaste, näin väittää muutama alan ammattilainen, kannattaa pistää se tarkkailuun. Parkinson pesii ihmisessä n.20v. Mutta tosiaan nuo vitamiinit voi olla yksi syy...

Magnesium todella toimii. Itsellä on kans elohiiri silmässä eka oire kun on magnesiumi puutetta. 2-3 päivää kun on tabletteja popsinut 2-3 kpl päivässä niin häipyy elonhiiret kokonaan.

Toi silmän elohiiri on muuten aika pirun ärsyttävä:)
Pienet, mutta ah niin ärsyttävät asiat -ainesta.

Toi magnesium kuulostaa ihan järkevältä... Muistan joskus lukeneeni, että sen pitäisi auttaa lihaskramppeihin ja suonenvetoihin. Jostain vastaavasta silmän nykimisessäkin on kai kyse. Thanks... :)

Timbaa kompaten, toimii.

Edit: Toivottavasti ei tule mulle koskaan Parkinsonia, nykii välistä jäseniä aika kovastikin elohiiren tapaan. Tähän saakka olen tosin saanut vaivan kuriin juuri magnesiumilla.

Mulla on kanssa viimesen kuukauden aikana tykyttäny oikee silmä... varsinkin treenin jälkeen jos duunissa on ollut vielä kiire. Magnesiumia oon syöny päivittäin jo ainakin vuoden. Liekö pipo vaan ollu kireellä... onneksi nyt lomalla! :)

Joskus käydessäni vielä koulua jäivät unet vähiin ja stressasin milloin mitäkin niin elohiiriä oli paljon.
Iso osa päivästä meni milloin minkäkin paikan nykimiseen.

Silmän nykimistä alkoi jossain vaiheessa tapahtumaan vähän liiankin tiheään tahtiin.
Hyvinkin häiritsevää kun sattuu olemaan sosiaalisessa kanssakäymisessä vieraamman ihmisen kanssa.

Oikeassa etusormessa on ainakin kerran ollut elohiiri. Aika vekkuli oli kun olin vielä tietokoneella näpertämässä sillä hetkellä.

En enää vähään aikaan muista elohiiriä kokeneeni kun nyt pystyn taas nukkumaankin. Saas nähdä sitten jos nyt töitä saisin...

Mulla nyki tuossa vuosi takaperin siläkulmaa niin, ettei meinannut lasit päässä pysyä.. :) Mun käsitys on, että kysymyksessä on oire stressistä. Kouluhommat paino päälle, pinna kireällä ja yritin edelleen treenata kovaa. Kesäloman alkaessa meni kaks viikkoa ja oireet oli poissa. Kokeile ottaa vähän rennommin..

Itellä ollut nyt pari päivää tuossa suunpielessä elohiiri. Sellanen sormenpään kokonen tykyttävä alue. Ja se on siis tykyttänyt taukoamatta. Pahinta että se näkyy päälle päin kun katsoo peilistä sellanen sykkivä alue. Olkoot mun puolesta missä vaan muualla, ku tota on kiva selitellä jengil et miks mun naama pamppailee tolleen. -.- Näyttää sellaselt pakkoliikkeelt ja tulee suht vamppi olo. :D Noh koitan napsia kaliumia, magnesiumii ja b-vitamiinii ja kromia. :D

Perkele, pitäis meikäläisenkin napsia mankkaa. Kerran tuossa taannoin nyki ojentaja ihan vitusti, pikkasen oli wtf-fiilis. :D

Useimmiten elohiirtä ilmenee mun kyynärvarressa.

Pomolla alkaa silmäkulma nykimään aina kun käyrä kasvaa otsassa, eli tuo voi olla stressiäkin tai joku muu kehitysvamma ;)

Ehkä silti 70/30 pistäsin rahani magnesiumille...

Täälläkin on elohiiri silmäluomessa tullut joskus tutuksi. Omalla kohdalla alkaa aina, jos tauon jälkeen aloittaa liian kovaa treenaamisen, auttaa kun vetää suoloja, mitä lie magnesiumia yms. tunnollisesti. Itse olen appelsiiniin ja banaaniin keskittynyt välipaloilla.

Jätkä tunnetaankin salilla "flirttailevana kyykkääjänä" :)

Repesin, harvemmin tulee yksin tietokoneen ääressä naurettua ääneen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom