Elohiiri silmässä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FatLeo
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, kyllähän se stressi ainakin tuntuu noita elohiiriä aiheuttavan kuten jo edellä on todettukin.

Itselläni kolme vuotta sitten oli elohiiri silmäluomessa pari kuukautta putkeen.. rupesi jo himpun verran koettelemaan mielenterveyttä :evil:

Töiden takia oli tuolloin pirunmoinen stressi ja pitkiä päiviä. Lääkäristäkään ei ollut sen kummemmin apua, magnesiumia suositteli myös, vaan oli sen verran ärhäkkä hiirulainen ettei ollut mankusta moksiskaan.. :curs:

Sen koommin ei ole moisia maraton-elohiiriä ollut, onneksi. (koputtaa puuta)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli lähes jatkuva elohiiri oikeassa silmässä. Söin Pirkan omega tabuja joihin lisättyä a, d ja e vitamiinia 2 tabua / pvä. Lisäksi D-calsoria 2 tabua / pvä ja vielä Magnessium monivitamiini tabun päivässä.
Nyttemmin syön saman setin mutta omega tabut on pirkan kapseleita ilman lisättyjä vitamiineja ja elohiirtä ei enää ole. Jotakin vitamiinia tuli vissiin liikaa.

Onko täällä muita, joita on vaivannut elohiiret pidemmän aikaa (1kk-6kk) ?

Mul on ollu elohiiriä joku 3kk, päivittäin erilihaksissa.

Onkohan voimaharjoittelua harrastavilla ihmisillä taipumus saada näitä nykinöitä helpommin kuin taviksilla? Googletella ei kannata, ite sain kehitettyä sieltä ainakin kymmenen eri lihassairautta itselleni... :david:

Täytyy antaa oma palaute:
Itselläni elohiiri oli ainakin 6 kk ja lopulta se hellitti tiukalla magnesium+kromi+sinkki-kuurilla...kannattaa kokeilla.

Itellä kans nykii törkeesti toi oikee silmä. Pitääpi tota magnesiumia kokeilla. Vähän on kyllä helpottanu nykiminen kun käyttää aurinkolasei aina kun on ulkona. Ei tarvii siristellä silmiä. :thumbs:

Kokeile tollasella setillä, pelkkä magnesium ei mulla auttanut.
Aluksi otin aamulla, mutta kun siirsin setin oton iltaan, niin se vaikutti heti paremmalta.

Nostetaanpas. Itselläni ollut nyt joku 3-4kk elohiiri vasemmassa alasilmäluomessa ja se on sairaan raivostuttavaa. Se nykii lähes kokoajan..Pitäisikö mun huolestua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom