Elisan toiminta aivan päin helvettiä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poju_
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs pahaa tässä olisi?

takapakkia eu:n tavoitteisiin jos en ole ihan väärin tulkinnut eu-aiheisia julkaisuja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, tuli sitten Elisasta puhelu. Hyvittävät tuon tammikuun Saunalahden "ylimääräisenä" menneen pakettimaksun (2x21 eur) ja hyvittävät myös tuon laitepuolen hintahärdellin. Laitepuolella hinta oli laskenut 144 --> 120 euroon sen jälkeen kun me käytiin laitteet ostamassa ja liittymä lopulta aukesi. Pyöristivät hyvityksen vielä 50 euroon meille molemmille.

Että eiköhän tässäkin sitten loppujenlopuksi hyvin käynyt ja saatanpa vieä ollakki Elisan tyytyväinen matkapuhelinasiakas.
 
Hyvä, että joku on saanut asiansa Elisan kanssa järjestykseen ;) Elisan kannalta olisi monessa tapauksessa parempi, jos hoitaisivat asiat kerralla kuntoon, niin ei tarvitsisi useaan kertaan palata asiaan ja samalla asiakkaalla sästyisi aikaa ja vaivaa.
 
Irtisanoisin joka vitun palvelun Elisalta jos vain pääsisin jotenkin aspaan läpi... Huonoa pilaa koko Elisa.

Harharetki Soneralta ei näköjään kannattanut.
 
Elisa lähettelee meille töihin jo kertaalleen maksettuja laskuja ajalta lokakuu 07-marraskuu 07. Soitin sinne niin "huomasivat" että laskut olikin jo maksettu...

Vaikuttaa isolta vedätykseltä ja liittymät vaihtuvat varmasti toiselle operaattorille kunhan sopimuskausi loppuu Elisan kanssa.
 
täälläkin huonoja kokemuksia paskapulju elisasta.

otin ekan kerran yhteyttä joulukuussa, kun huomasin että puhepaketti oli liian iso ja halusin pienentää sitä. Mutta tämä ei onnistunut oma elisassa, koska kokoajan tulee tekninen virhe. yritin soittaa asiakaspalveluun, ja kaikki tiet läpi. Sitten pistin yhteydenottopyynnön, no soitto tulee 2kk jälkeen, eli tässä jokuaika sitten.
No sanoin sitten, että varmaan olisi kohtuullista että maksan vain sen alemman puhepaketin hinnan, koska oon niitä 2kk yrittäny saaha kiinni ja pienentää sitä.
Enkä oo puhunu ku noin 200min 700 minutista.
No lupasivat sen tehdä, eikä muutosta ole vieläkään tapahtunut.
Ja just tuossa jokuaika sitte tuli 76€ lasku, jossa oli joulukuun ja helmikuun lasku!
Joulukuu siis viiveellä.
Pistetty sähköpostia, ja kaikki mahdolliset eikä sieltä oo vieläkää otettu yhteyttä. Hajoaa kohta pää ton puljun kans.
 
Elisa on kyllä yks huonoimmista yhtiöistä, joihin olen koskaan pienen elämäni aikana törmännyt. Tuntuu, että yrityksen ainoa tavoite on kusettaa ihmisiltä niin paljon rahaa pois kuin mahdollista. Koitappa mennä elisa shopittiin ja ostaa halpa minuuttihintainen saunalahden paketti. Ei tule onnistumaan.. Elisan eri muotoja kaupitellaan väkisin, kun saa peräti 1500 minuuttia puhetta niin ja niin halvalla, että ei kyllä kannatta muuta ottaa. Kotona urpo mummo ihmettelee, kun 6 kuukauden päästä paketin hinta yllättäen tuplantuu. Lukihan se siellä pienellä präntättynä, eikö mummo nähnyt?? Se tarjous koski vain 6 ekaa kuukautta.. Agressiivista myyntiä, agressiivista mainontaa, kalliit hinnat, ja huonoa palvelua pitkine odotusaikoineen.
 
Alkaa kuulostamaan jo Saunalahdeln toiminnalta. Niilläkin jos jonkinlaisia systeemejä tulee. Eritoten kesäisin kun on mahdollisesti kesätyötekijöitä jotka sekoittelevat asioita.
 
Elisan ADSL:n toimivuus on aivan sutta ja sekundaa. Itsellä oli Tikkurilan ytimessä 8/1-megainen liittymä ja vähintään joka päivä yhteys katkesi joksikin aikaa, joka ikinen päivä, parhaimpina useammin. Nopeus on myös aivan jotain muuta kuin luvataan. Asiakaspalvelun jonotusajat ovat toooooodella pitkiä, käytännössä ainoa kanava miten Elisaa voi lähestyä, on sähköposti, tällöinkään sähköposteihin ei vastata takaisin (plussana kuitenkin että saat viestisi perille, eihän ne kuuntelisi sinua puhelimessakaan). Elisa tupeksii myös kaikki mahdolliset muutokset ja muut asiat, mitä tahansa pyydät heitä tekemään, he tekevät sen väärin ja on Sinun asiasi korjata asia, tässä tulee taas ongelmaksi se ettet saa heihin yhteyttä.

Samaa paskaa myös Elisan Kotiportti (10/10Mbit/s) liittymä, kaukana luvatuista nopeuksista ja toimivuus sitä sun tätä, tosin huomattavasti parempaa kuin tuo ADSL.

Elisa on paskinta paskaa mitä olen koskaan missään kokenut asiakkaana.
 
Jep, ihan perseestä tuo toiminta. Itellä kännykkäliittymä ja laskut tietenki tulee miten sattuu ihan normaalisti. Lisäksi laitoin suoravelotussopimuksen, niin jokaisen suoraveloituksen jälkeen tulee karhukirje ja viivästysmaksu 5e. Lisäksi suoraveloituksessa veloitetaan aina myöskin jo maksettu edellinen lasku. Ja asiakaspalveluunkin kun soittaa niin sanotaan että edes jonottamaan ei nyt pääse kun on niin paljon ruuhkaa. Menee hermo, mutta kun on kytkypuhelin niin puoli vuotta pitänee oottaa että eroon pääsee. :curs:(Joo, pääsishän sitä maksamalla sen kytkyn poiskin.)
 
Itse vaihdoin juuri pari päivää sitten erään toisen operaattorin SIM-kortin puhelimeeni. Elisan/Kolumbuksen asiakkaana olin nelisen vuotta, mutta ei jaksanut enään sitä jatkuvaa päällepaskomista. Tuo paljon puhuttu laskutus-hässäkkä, asiakaspalveluun ei pääse mitenkään, ei minkäänlaisia vanhan asiakkaan etuja.. EI EI..

No, saa taas näkyä kuinka uuden operaattorin kanssa sujuu?
 
Nelosen uutisissa mainittiin, että viestintävirasto pyytää selvityksen Elisalta ja Soneralta siitä miten nämä aikovat parantaa asiakaspalveluitaan. Molempien aspat ovat keskimääräistä selvästi heikompia ja asiakaspalveluun voi joutua jonottamaan jopa 7 minuuttia. Olisi varmaan pitänyt olla, että asiakaspalveluun voi päästä jopa 7 minuutissa :D Aikuisten oikeasti tuo 7 minuuttia on kuitenkin keskimääräinen jonotus aika kyseisten firmojen asiakaspalveluun.
Tästä näet operaattoreiden asiakaspalveluiden keskimääräiset vastausajat:
Elisa
Sonera
Saunalahti
DNA
 
Elisalle saa ainakin jonottaa tunnin eikä pääse läpi. Paskanmarjat mikään seitsemän minuuttia riitä...
 
Jos tarttee jonottaa niin laittakaa kännykästä kajari päälle ja känny pöydälle. Voi vaikka tanssia sen hissimusan tahdissa jos tahtoo.
 
Joskus nuo asiakaspalvelut vastas jo todella aikasin aamulla, viideltä kun soitti, niin ei tarvinnu jonotella. Nykyään kun tuppaavat aukeemaan vasta kasilta, niin saa vain haaveilla jostain 7 minuutin jonotusajasta.
 
Vaikka on pääsääntöisesti Elisa- thread ni laitetaanpa silti,
http://digitoday.fi/bisnes/2008/03/28/Sonera+soittaa+takaisin/20088917/66

Eniten ihmetyttää tuo hinnoittelun mahdollinen muuttuminen. En näe sitä kovin kannattavana, koska jonot eivät näillä isoilla operaattoreilla (Elisa ja Sonera) niin paljon kuitenkaan lyhene noiden parempien valikkovalintareititysten myötä. Tai tämä uutisointihan koskee Soneraa, mutta Elisa aika varmasti hinautuu perässä tämmöisissä muutoksissa. Samat jannut siellä hoitelee laskutusta, pienempiä vika-asioita kuin ihan normi asiakaspalveluakin. Joten parempi valikoiden ohjaus in my ass.
 
Back
Ylös Bottom