pitikö niille olla jotain paperia asiasta esittää. Jos sais sanottuu tän liittymän irti mut pitäs puhelimen.
todistuksen tyonantajalta, kun kirjat mulla oli silloin viel suomessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pitikö niille olla jotain paperia asiasta esittää. Jos sais sanottuu tän liittymän irti mut pitäs puhelimen.
Älä maksa. Jos perunkirjoitukset on jo tehty ja pesä jaettu niin se kuulostaa mun mielestä Elisan henkilökohtaiselta "voi voi" tilanteelta.
Mitenhän vankasti tässä ollaan oikeuspohjalla?... Voivatkohan lähteä perimään.
Perimään mistä?
En tiiä... Minulta? (Oon ainoa perillinen)...
Saanko sanoa vaatimattoman mielipiteeni. Jos tänne avataan jokaiselle operaattorille oma vastaava ketju, niin joka ikinen operaattori saa kuraa niskaansa. Onhan tuolla jo Sonerallekin oma ketju. Ette te pääse kuin ojasta allikkoon jos vaihdatte liittymää.
Joo, se on hyvin pitkälti kiinni ihan
Saattaa kuulostaa oudolta, mutta tämä vittuilukin on ihan käypä asiakaspalvelustrategia, jos asiakkaita on paljon ja yhden arvo on suht vähäinen. On nimittäin äärimmäisen halpaa sanoa että "valitettavasti firmaa ei kiinnosta sun ongelmasi, hyvää päivänjatkoa" ja pistää kokeeksi vielä perintäkirje perään jos asiakas ei meinaa maksaa laskujaan. PR-tappioitahan siitä tulee, mutta jos tarpeeksi halvalla hinnalla myydään niin uusia asiakkaita on kyllä jonossa tarpeeksi. Tämä on ns. kertamyyntistrategia. Eli jos haluaa hyvää palvelua, ei kannata ostaa sellaisesta firmasta joka eniten mainostaa hintojaan halvimmiksi.
Ois pitäny uskoa että Elisa on sieltä ja syvältä.
Otettiin Elisan paketit (puhelin ja liittymä) joskus joulukuun puolivälissä. Piti aueta ennen joulua, no aukes 8.1. Maksettiin puhelin heti, 144 euroa, tuli laput kotiin jossa puhelimen hinnaksi oli laitettu 120 euroa. Vittu joo. No nyt sitten vielä Saunalahti, josta liittymä siirrettiin Elisaan, laskuttaa vanhaa pakettiliittymää koko tammikuulta, vaikka nimenomaan Elisassa sanottiin, että paketti pätkitään todellisille käyttöpäiville.
Ny yllättäin ei edes puolentunnin jonotus riitä kummankaan asiakaspalveluun. Elisaan laitoin netin kautta yhteydentottopyyntöä tiistaina, katotaan nyt montako viikkoa menee että vaivautuvat ilmoittamaan.
On tää vittu yhtä perseilyä. Vituttaa jo ennakkoon kun tuli otettuu tuo paketti jossa on roikuttava pari vuotta. Ei ois pitäny vaihtaa Saunalahdesta mihinkään, ois ennemmin kannattanu maksaa puhelimesta enemmän.
Vitun Elisa, ikinä en osa yhtään niiden osaketta.
Kuulin kaverilta joka myy Elisaa, että joku oli lähettänyt sähköpostia aspaan kun netti ei toiminut, niin vastaus oli tullut jo puolen vuoden päästä: "Jos asia on vielä ajankohtainen, niin otatteko yhteyttä asiakspalveluun" :D