Elisan toiminta aivan päin helvettiä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poju_
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
31.1.2006
Viestejä
30
Nyt tulee mahdollisesti hieman asiaton avautuminen, mutta poistakaa jos ei tänne sovi.:worship:

En mene nyt yksityiskohtiin, mutta mielestäni Elisan toiminta ja asiakkaiden kohtelu on aivan päin helvettiä. Asiat, jotka heiltä onnistuvat ovat laskun lähetys ja uusien laskutukseen johtavien sopimusten teko. Annas olla kun pitäisi tehdä muutoksia tai selvitellä heidän tekemiään virheitä laskutuksessa.

Laskut osataan lähettää, mutta laskun sisällössä ei ole juuri mikään oikein. Asian selvittäminen vaatii aivan kohtuuttoman paljon vaivaa ja aikaa. Olen viimeisen parin vuoden aikana kohdannut Elisan kanssa niin paljon ongelmia, että päätin lopettaa asiakassuhteeni ko. puljuun. Suosittelen samaa muillekin. Mitä tahansa ei tarvitse sietää.

Kohtalotovereita?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mjoo eräs läheinen kuoli n. 3kk sitten ja kuolinpesän juttuja hoidin. Kävin palvelutiskillä silloin asiapapereiden kanssa juttuja hoitamassa ja liittymät pistettiin kiinni ym. Annettiin lasku ja vakuutettiin, että tämän jälkeen ei uusia tule.

Olikohan viime viikolla kun tuli laskua ja vielä kuulemma tulee yksi. Huvittavaa tässä on se että menee lakisääteiset aikarajat täyteen perunkirjoituksessa ennenkuin he saavat toimitettua laskuja. Noh perunkirjoituskin on jo tehty niin pitänee omasta pussista vaan nuo maksaa, onneksi eivät ole niin isoja laskuja.
 
Enpä nyt tiedä siitä laskujen lähetyksestäkään. Meille ei tullu koko kesänä yhtään puhelinlaskua (4 liittymää) ja nyt syksyllä niitä laskuja tulee joka kolmas viikko, ellei useamminkin. Vituttaa kun on määräaikainen sopimus ja kytkypuhelin, mut heti ku se on loppu, vaihdan liittymät koko perheeltä.
 
Joo, eipä ole juuri tuo laskujen lähetys onnistunut. Miten vitussa ne onnistu säätämään sen laskutuksensa niin totaalisen vituiksi..

Ite oon ollu Radiolinjan/Elisan asiakas jo 10 vuotta, joten on jo vähän "varaa" ruveta nokittelemaan noista laskutuskämmeistä...

Mutta aika suolesta joka tapauksessa.
 
Mulla taitaa olla jo kolmas lasku päin persettä. Taidan ens kerralla sanoa, että jos tää homma ei lähde nyt toimii, niin mä lopetan kaikki liittymät Elisalta. Tai no netin mä tossa vaihdoinki jo...
 
Mä pistin Elisan vaihtoon viime keväänä laskutusongelmien takia ja oon ollut tyytyväinen päätökseen, kun on näistä uusista onkelmista lukenut. Mulle viimeinen niitti oli parin vuoden takaisten puheluiden laskuttaminen joista kaikki oli vielä yrityspuheiluita (siis 020 ja 010 suuntiin) ja sieltä täältä poimittu muutaman kuukauden ajalta. Hämärää... Elisasta pysyn kaukana, kuten myös Sonerasta...

edit: samaan hengenvetoon vaihdettiin porukoiden liittymätkin pois Elisalta
 
Olikohan viime viikolla kun tuli laskua ja vielä kuulemma tulee yksi. Huvittavaa tässä on se että menee lakisääteiset aikarajat täyteen perunkirjoituksessa ennenkuin he saavat toimitettua laskuja. Noh perunkirjoituskin on jo tehty niin pitänee omasta pussista vaan nuo maksaa, onneksi eivät ole niin isoja laskuja.

Älä maksa. Jos perunkirjoitukset on jo tehty ja pesä jaettu niin se kuulostaa mun mielestä Elisan henkilökohtaiselta "voi voi" tilanteelta.
 
Mulla on aika huonoja kokemuksia Saunalahden asiakassuhteiden hoitotavasta, mm. laskuasioita mennyt miten sattuu, osoitteenmuutokset ei toimi jne.. Enpä ajatellut olla missään tekemisissä firman kanssa tästä lähtien. Ovat samaa lafkaa Elisan kanssa, käsittääkseni, joten ei ihme.
 
Elisallahan on noi laskutusjärjestelmät vaihtunu tuossa alkusyksyn aikana, joten ymmärrän kyllä jos laskut vähän viivästyy. Saman ongelman takia lähdin aikanani DNA:lta pois.. Kyllä mullekin tuli Elisalta lokakuussa lasku, ja laskussa oli puhelut velotettu ajalta 1.6.-18.8. Ajattelin notta Saatana! Pitää nyt kattoo, minkälaisen laskun ne seuraavaks lähettää.. olen kyllä itekin asiakaspalvelutyössä, joten pikkuisen kyllä säälittää niitä Elisan päässä olevia tyyppejä jotka kuulevat vittuilua noista laskuista.. mutta toisaalta, oppivatpahan olemaan!
 
Mulla on aika huonoja kokemuksia Saunalahden asiakassuhteiden hoitotavasta, mm. laskuasioita mennyt miten sattuu, osoitteenmuutokset ei toimi jne.. Enpä ajatellut olla missään tekemisissä firman kanssa tästä lähtien. Ovat samaa lafkaa Elisan kanssa, käsittääkseni, joten ei ihme.

joo saunalahdessa ihan sama. niin kauan kun kaikki toimii niinkuin pitääkin, ei mitään ongelmia. mutta auta armias jos joku homma bugaa..

oon ootellut kohta 2,5v että mun saunasync - palvelu korjattais.. tuskinpa tekevät mitään asian eteen useista yhteydenotoista huolimatta.

eli enpä tiedä kannattaako jonkun yhden laskutushässäkän takia lähteä operaattoria vaihtamaan. eri asia tosin ne dna:n 200e laskut kolmesta tekstarista ja 2 puheluminuutista.. :D
 
Samaa ongelmaa laskujen kanssa Ja sanoin tossa 3 kuukautta sitten kytkyliittymäni irti, eikä loppulaskua ole näkynyt :S

millä perusteilla kytkyliittymän voi sanoa irti? ite tein puhelimesta ja liittymästä kytkyn Elisan kanssa kuukausi sitten. EI oo kyllä oikein kiva, että lokakuun lasku tulee Elisan mukaan vasta tammikuussa!?
 
Ilmeisesti Elisan ongelmat koskee vain matkapuhelimia? Mulla on Elisan netti ja kaikki laskutukseenkin liittyvät asiat on hoituneet ongelmitta.
 
Elisa ulkoistanut tilauskäsittelyn (ja varmaan myös puh. palv?) ja uusi ohjelmisto pohjalla, siitä ne ongelmat johtunee. Meillä oli Elisan joku kaapelitelkkari ja oli kyllä ongelmia sen sulkemisen kanssa.
 
Back
Ylös Bottom