- Liittynyt
- 27.1.2005
- Viestejä
- 400
Hyvä, että ees jollain positiivisia kokemuksia. Meillä ei niinkään.
Ensinnäkin netin tuleminen aikoinaan kesti järjettömän kauan, kuukausia. Usein on ollut poikki useita päiviä (netti jokapäivä käytössä myös tärkeissä asioissa) ja kun vihdoin kolmen(!!!) tunnin odottelun jälkeen vastataan olikin kyseessä pieni vika heidän puolelta.
Myös laskuja on lähetetty liikaa ja eräänkin kerran oli sovittu alennuksista jonkun tapahtuman johdosta joten maksettiin sovittu määrä, joka oli alle laskussa lukenut määrä. Sitten katkes netti ja parin päivän päästä saatiin vasta puhelinyhteys ja netti oli laitettu poikki maksamattomien laskujen takia, mitkä oli oikeasti maksettu ! Kyllä täytyy sanoa että isännältä nousi sauhua korvista.. Muutenkin arvosanana Elisa saisi ala-arvoisen joka saralta.
Ensinnäkin netin tuleminen aikoinaan kesti järjettömän kauan, kuukausia. Usein on ollut poikki useita päiviä (netti jokapäivä käytössä myös tärkeissä asioissa) ja kun vihdoin kolmen(!!!) tunnin odottelun jälkeen vastataan olikin kyseessä pieni vika heidän puolelta.
Myös laskuja on lähetetty liikaa ja eräänkin kerran oli sovittu alennuksista jonkun tapahtuman johdosta joten maksettiin sovittu määrä, joka oli alle laskussa lukenut määrä. Sitten katkes netti ja parin päivän päästä saatiin vasta puhelinyhteys ja netti oli laitettu poikki maksamattomien laskujen takia, mitkä oli oikeasti maksettu ! Kyllä täytyy sanoa että isännältä nousi sauhua korvista.. Muutenkin arvosanana Elisa saisi ala-arvoisen joka saralta.



Minusta on kummallista, että tämä linjojen tukkeessa oleminen otetaan nykyään niin selviönä ja niinku että se on ihan luonnollista ja ookoo, ettei vikailmoituspalvelu/support pysty oikeastaan hoitamaan mitään muita kuin ihan satunnaisia yksittäisiä pikkufiboja, ja niitäkin vain kun satut soittamaan ruuhkattomaan aikaan (eli esim. klo 03 aamuyöllä, nimim. kokemusta on ja jonotin vain 10 min). Aivan käsittämätöntä meininkiä, tuntuu että asiakas unohtuu firmalta välittömästi kun rahaa on vaihtanut omistajaa.