- Liittynyt
- 18.11.2004
- Viestejä
- 5 038
Mulla alkaa todellakin palaa käämit tähän yritykseen.
1. Ostin vähän aikaa sitten puhelimen Elisa shopitista, ja se oli 5 kertaa huollossa. Vikaantuminen ei ole tietenkään myyjän vika, mutta luulisi että voisivat vaihtaa jo uuteen luuriin tuossa vaiheessa. Parasta oli kun eivät suostuneet ottamaan myymäänsä luuria vaihtopuhelimiseksi kun halusin vaihtaa sen pois. Lisäksi sain kuulla vittuilua kun "puhelimessa ei muka ollutkaan mitään vikaa". Kannataisi ehkä lukea se vikaseloste paremmin minkä kirjoitin siihen mukaan. Minun mielestäni ei ole normaali toiminto että puhelin sammuu kesken puheluiden.
2. Kotona oli Elisan kotiportti-internetliittymä. Irtisanoin sen kirjallisesti mutta laskuja tipahteli vielä usean kuukauden jälkeekin vaikka irtisanomisaika oli jo kulunut. En tietenkään maksanut laskuja ja yritin olla yhteydessä Elisaan että liittymä on jo irtisanottu. Lopulta laskut menivät perintään enkä vieläkään maksanut niitä.
Lähetin asiasta useaan sähköpostin osoitteeseen mitä Elisa mainostaa internet sivuillaan. Tulos: yhtenkään ei vastattu vaikka aikaa kului pari kuukautta. Yritin samaan aikaan soittaa tuloksetta. Jonotin useita tunteja eikä kukaan vastannut.
Lopulta sain jonkun puhelimella kiinni yrityspuolelta ja kovan väittelyn jälkeen liittymä saatiin 'suljettua'.
3.Omaa tyhmyyttäni avasin viime vuonna joulun aikoihin tontille Elisan ADSL-liittymän. Menossa oli kampanja, jossa sai ilmaiseksi ADSL-modeemin kaupanpäälle. Tästä ei mainittu puhelimessa kun avasin liittymän. Eikä ADSL-modeemia kuulunut postissakaan tai siitä tullut mitään ilmoitusta. Soitin Elisalle ja kerrottiin että kyllä se ADSL-modeemi kuuluu sopimukseen ja se luvattiin lähettää postissa. Mitään ei kuulunut silti. Irtisanoin sopimuksen kesäkuulle tästä vittuuntuneena ja olin maksanut liittymästä 5:n kuukauden maksut tyhjästä. Ajattelin antaa asian olla kun en jaksanut tapella tuulimyllyjä vastaan. Mutsilta hajosi oma ADSL-modeemi ja soitin eilen Elisalle taas eilen jos saisin vihdoin se motukan mikä minulle luvattiin. Vastaus oli lopulta se ettei modeemia voida luovuttaa koska ei ole voimassa olevaa sopimusta. Lisäksi olin kuulemma sopinut että haen modeemin Elisan liikkeestä mikä on täyttä .
Tulee todella hyvä fiilis kun soittaa asiakaspalveluun ja ei voida lähettää nyt sitä modeemia, vaikka nähdään että en ole sitä saanut mutta sopimuksen mukaan se olisi kuulunut lähettää.
Viisastuin vahingoista ja en ai olle kyseiseen paskapuljuun missään tekemisissä. Vituttaa aika huolella että suomessakin yritetään isojenkin yritysten puolelta kusettaa ja vittuilla yksityiselle asiakkaalle.
Ilmeisesti olen aika heikoilla tässä asiassa mutta tästä tulee nyt jo aika periaatteellista. Haluan tuon modeemin koska se on luvattu. Ikäväkseni sopimusvahvistusta ei ole enää tallella, mutta sopimuksen numero ja asiakasnumero on tallessa, sekä kampajantunnus. Pitää valittaa jollekkin elämäänsä kyllästyneelle kuluttajaneuvojalle ja katsoa miten käy.
1. Ostin vähän aikaa sitten puhelimen Elisa shopitista, ja se oli 5 kertaa huollossa. Vikaantuminen ei ole tietenkään myyjän vika, mutta luulisi että voisivat vaihtaa jo uuteen luuriin tuossa vaiheessa. Parasta oli kun eivät suostuneet ottamaan myymäänsä luuria vaihtopuhelimiseksi kun halusin vaihtaa sen pois. Lisäksi sain kuulla vittuilua kun "puhelimessa ei muka ollutkaan mitään vikaa". Kannataisi ehkä lukea se vikaseloste paremmin minkä kirjoitin siihen mukaan. Minun mielestäni ei ole normaali toiminto että puhelin sammuu kesken puheluiden.
2. Kotona oli Elisan kotiportti-internetliittymä. Irtisanoin sen kirjallisesti mutta laskuja tipahteli vielä usean kuukauden jälkeekin vaikka irtisanomisaika oli jo kulunut. En tietenkään maksanut laskuja ja yritin olla yhteydessä Elisaan että liittymä on jo irtisanottu. Lopulta laskut menivät perintään enkä vieläkään maksanut niitä.
Lähetin asiasta useaan sähköpostin osoitteeseen mitä Elisa mainostaa internet sivuillaan. Tulos: yhtenkään ei vastattu vaikka aikaa kului pari kuukautta. Yritin samaan aikaan soittaa tuloksetta. Jonotin useita tunteja eikä kukaan vastannut.
Lopulta sain jonkun puhelimella kiinni yrityspuolelta ja kovan väittelyn jälkeen liittymä saatiin 'suljettua'.
3.Omaa tyhmyyttäni avasin viime vuonna joulun aikoihin tontille Elisan ADSL-liittymän. Menossa oli kampanja, jossa sai ilmaiseksi ADSL-modeemin kaupanpäälle. Tästä ei mainittu puhelimessa kun avasin liittymän. Eikä ADSL-modeemia kuulunut postissakaan tai siitä tullut mitään ilmoitusta. Soitin Elisalle ja kerrottiin että kyllä se ADSL-modeemi kuuluu sopimukseen ja se luvattiin lähettää postissa. Mitään ei kuulunut silti. Irtisanoin sopimuksen kesäkuulle tästä vittuuntuneena ja olin maksanut liittymästä 5:n kuukauden maksut tyhjästä. Ajattelin antaa asian olla kun en jaksanut tapella tuulimyllyjä vastaan. Mutsilta hajosi oma ADSL-modeemi ja soitin eilen Elisalle taas eilen jos saisin vihdoin se motukan mikä minulle luvattiin. Vastaus oli lopulta se ettei modeemia voida luovuttaa koska ei ole voimassa olevaa sopimusta. Lisäksi olin kuulemma sopinut että haen modeemin Elisan liikkeestä mikä on täyttä .
Tulee todella hyvä fiilis kun soittaa asiakaspalveluun ja ei voida lähettää nyt sitä modeemia, vaikka nähdään että en ole sitä saanut mutta sopimuksen mukaan se olisi kuulunut lähettää.
Viisastuin vahingoista ja en ai olle kyseiseen paskapuljuun missään tekemisissä. Vituttaa aika huolella että suomessakin yritetään isojenkin yritysten puolelta kusettaa ja vittuilla yksityiselle asiakkaalle.
Ilmeisesti olen aika heikoilla tässä asiassa mutta tästä tulee nyt jo aika periaatteellista. Haluan tuon modeemin koska se on luvattu. Ikäväkseni sopimusvahvistusta ei ole enää tallella, mutta sopimuksen numero ja asiakasnumero on tallessa, sekä kampajantunnus. Pitää valittaa jollekkin elämäänsä kyllästyneelle kuluttajaneuvojalle ja katsoa miten käy.