Elintarvikkeen kulutus

Jatkuvuus

Tuukka Heikkinen
VIP
Ikä
42
Kaupunki
North Karelia
Lieneekö tällaista ideaa ollut jo palstalla, jos on niin poistakaa tämä.

Eli idea on seuraava:

Laitat postaukseesi elintarvikkeen nimen (esim.tonnikala) ja pakkauskoon. Sitten alat pitämään kirjaa, paljonko syöt tätä ko. elintarviketta kuuden kuukauden aikana. Voit valita jonkin "kummallisen" elintarvikkeen mitä et usko muiden syövän isoja määriä, mutta syöt sitä itse paljon. Tarkoitus ei ole välttämättä kuitenkaan laittaa sitä elintarviketta mitä menee eniten. Kannattaa varmaan kuitenkin valita sellainen elintarvike, jonka määrä on helppo mitata :)

Kun päivälleen kuusi kuukautta osallistumisestasi tähän hommaan on kulunut, postaat määrän tähän threadiin. Vähän viitseliäisyyttähän tämä vaatii, mutta kyllä se varmaan monelta onnistusi.

Minä avaan pelin ja valitsen omaksi elintarvikkeekseni. Tonnikalapalat vedessä (155g) Ja vastaus tulee tänne 25.8.2007

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voisin kyllä mielenkiinnosta merkata muistiin kuinka paljon mulla menee valion rasvatonta maitoa tuohon puoleen vuoteen.siinä ajassa kerkeen kalorien suhteen olemaan sekä miinuksella että plussalla.

eli lähdetään mukaan:Valio rasvaton maito (1l) vastaus 25.8.2007

jos tälläinen nestemäinen elintarvike sallitaan.jos ei,niin sitten keksitään muuta :)

Heh, mukana ollaan. maitorahka ja oliivit olkoon tuotteeni.

Edit: Samalla mukaan voisi laittaa kuinka paljon kyseinen muona on yhteensä maksanut ja paljonko siitä määrästä on saatu kaloria ja proteiinia. Saisivat vähän vinkkiä ne jotka haluaisivat säästää ruokakuluissa (MINÄ).

Aletaampa ite tähän hommaan mukaan, lasketaan montako tölkkiä menee batteryä tänä aikana. Otetaan ajaksi kuitenkin vaan 4kk kun kesällä on armyyn meno niin anna todellista kuvaa, jos ottaa ajaksi 6kk. Vastaus tulee 26.6.2007

Sattuneesta syystä Vaasan ruispala on mun tuote. No katsellaan yhteismäärää 26.8.2007.

Mitäs luulet? Halvin mahdollinen pienellä rahalla toteutettu lähde halpisheran ja tonnikalan lisäksi, joten budjettisyistä lähinnä.

Täällä ainakin 55-59 centtiä per kpl. Määrä saattaa kuulostaa paljolta, mutta arvot laskettuna on juuri sopivasti muun ruuan ohessa.

No kyllä nyt 10-14 purkkia viikossa vetää, mutta että 10 pömpärettä päivässä. huhuh... Arvatenkin raakana vielä vedät ne?

Tää threadi osu silmään dieetin aikana.. Itsellä oli tarkoitus laskeskella hiukan noita kulutuksia. Tässä pieni otos mun dieetin kulutuksista.

Ketolla 12,5vko aikana meni seuraavasti hyödykkeitä:

64pkt sika- & nautajauhelihaa (400g/pkt)
150 kanamunaa
11,55kg pähkinöitä (hassel-, maa-, saksanpähkinät, pistaasit & mantelit)
6,8kg juustoa

Siinä oli mun 3kk otos.

Laav Cipe

Aletaampa ite tähän hommaan mukaan, lasketaan montako tölkkiä menee batteryä tänä aikana. Otetaan ajaksi kuitenkin vaan 4kk kun kesällä on armyyn meno niin anna todellista kuvaa, jos ottaa ajaksi 6kk. Vastaus tulee 26.6.2007

noh vastaus tuli vähän myöhässä. saldo 87tölkkiä. Joista 33tavallista, 29 sokeritonta ja 25 gingered versiota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom