Eliittideekut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, kuinkas tämän nyt kertoisi sitte nätisti ja lyhyesti. Itse satun tuntemaan muutaman tusinan näitä deekuja, jotkut hiukan siistimpiä ja toiset sitten taas ei. Tähän 23-vuoteen mahtuu jos jonkin näköistä tallaajaa...
Ollessani katkolla duunissa siivoojana, tuli sinne jos jonkin näköstä hiihtäjää, oli lääkäreitä, juristeja yms mutta suurimpana ihmetyksenä oli nää nuoret kundit, alle 25 joilla oli vaan kesäloman jälkeen jäännyt se putki päälle, ei ne yksinkertasesti vaan saannu sitä poikki juurikin sen kauhean darran pelossa. Ne oli juurikin näitä Miken kuvaamia eliitti juoppoja, siistit vaatteet ja ulkonäkö muuten ok mutta sitte oltiin niin peltikiinni ja naama hakattuna ettei mitään rajaa, parhaat promillet mitä näin eräänkin miehen puhaltavan oli 3.7 promillea.(kahen viikon dokaamisella)
Eräskin mies kertoi mulle kerran että se dokaaminen oli ollu sellasta että juotiin niin kauvan kun sammuttiin ja sitten kun heräs niin viinaa vaan lisää ettei vaan pääse darra tulemaan saatika pää selviämään ja sitten se nukkumatti kuulemma pian taas tulikin ja tätä kuulemma sitten jatkui monta viikkoa. :hyper:
Omasta isästä on vielä pakkomainita sen verran että se on oikeen kunnon super deeku, sillä on viina surkastuttanu aivot jo niin pahoin että jos se dokaa vaikka kuukauden putkeen niin sillä menee selviämiseen kaksi kuukautta saatika että saa taas jalat toimimaan. Kun se sitten on taas selvinny niin johan se päräyttää rollaattorilla siistinä johonkin ostarille ja huomaa että, kato jaska moi, tarjootko huikan? Ja siitä se sitten taas alkaa....:dance2:
Oho jopas tämä nyt venähti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan, ku joku kerto Herttoniemen Shellille pyyhältäneestä äijästä, joka oli tullu siihen ihan siisteissä vaatteissa, ostanu pullon jotain Lasolia/Sinolia/muuta alan jätkien kamaa, ja todennu vaan että "turha mennä alkoon, kun tähän se päätyy kuitenkin", ja alkanu keitottaa.. Kuulemma entinen rapajuoppo joka oli päässy (tilapäisesti) jaloilleen. En tiedä onko tarina tosi.

En tiedä onko tarina tosi.
Harvoin ne julkisesti mainostelee :) Mutta tapahtuma on varmaan aika todellinen. Aikanaan noiden kanssa enemmän tekemisissä kun joutui olemaan, niin aika synkkiä tarinoita siellä kyllä liikku.

Isot talot ja korkeet virat paina mitään, kun viina alkaa miestä viemään. Tuntu jotenkin koomiselta väitellä sähkötekniikasta rapajuopon kanssa, kun ukko selittää neljän viikon putkenkin jälkeen asiat paremmin ja järkevämmin kuin oman koulun opettajat. Kuinkahan pätevä se ois ollu selvinpäin?

Harvoin ne julkisesti mainostelee :) Tuntu jotenkin koomiselta väitellä sähkötekniikasta rapajuopon kanssa, kun ukko selittää neljän viikon putkenkin jälkeen asiat paremmin ja järkevämmin kuin oman koulun opettajat. Kuinkahan pätevä se ois ollu selvinpäin?

tökerösti vois todeta, että eiköhän se jurrissa oleminen voita ne sähkärinhommat kuus-nolla..

En ymmärrä tuota ettei uskalla lopettaa. Ottaako se jengi sitten niin mielettömän paljon että krapula on jotain kauheaa? Laivareissuista jää kyllä melkoinen krapula kun 3 päivää ottaa kovaa, mutta mulla se vaan vahvistaa sitä ettei tee mieli ottaa taas vuoteen tai pariin samalla tavalla. Ja usein se pitääkin.

Eri juttu sitten on sellaiset "putket" että otan joka päivä pari-kolme olutta reissussa janojuomaksi. Olut kun oikeasti sammuttaa janon toisin kuin limsat tai vedet, kuumalla kelillä. Joskus on mennyt jopa 2 viikkoa tahtiin 5-6 olutta per päivä ja sen jälkeen 4-5kk ei tipan tippaa.

Kai voisin sanoa että urheilu tässä pelastaa, kun treenataan ei juoda ja vaikkei treenata kun käydään töissäkin niin ei juoda. Eikä tulisi edes mieleenkään. En usko olevani harvinainen tapaus, uskon että meikäläisiä on montakin. Tuttavapiirissä tosiaan on taas yksi ikäiseni kaveri, joka ei kertakaikkiaan voi olla juomatta vähintään 15-20 annosta jokaikinen viikonloppu (tällä kaverilla toinen vaihtoehto on totaalinen absolutismi joka sekin on nähty 8kk ajanjakson verran).

15-20 annosta on about 15-20 kaljaa, mulle se olisi helvetisti normiviikonlopuksi. Kyllä mä kutsuisin semmosta jo rellestelyksi. EDIT: lisään tähän vielä että tämä on kaverin arvio, usein varmasti ennemmin menee yli kuin alle koska mukana tuppaa olla vielä vinkkupullokin. Joskus baarireissun jälkeen kuullut sanottavan että joi 12 annosta kun mä laskin taas samaisen hemmon puolesta lähemmäs 20 annosta.

Niin ja deekujen kanssa en ole juonut enkä juo ;)

En ymmärrä tuota ettei uskalla lopettaa. Ottaako se jengi sitten niin mielettömän paljon että krapula on jotain kauheaa?

Se krapula joka tulee parin viikon/kuukauden rännistä, on jotain ihan muuta kuin ne muutaman päivän laivareissu kännäilyt. Monesti sen jälkeen joutuu käymään sairaalassa hakemassa b-vitamiini piikkiä, sinnekkin tosin siis pääsee ambulanssilla, kun se horkka vapina ei lopu ,eikä jalat kanna, kun eihän dokatessa syödä muista.

Se krapula joka tulee parin viikon/kuukauden rännistä, on jotain ihan muuta kuin ne muutaman päivän laivareissu kännäilyt. Monesti sen jälkeen joutuu käymään sairaalassa hakemassa b-vitamiini piikkiä, sinnekkin tosin siis pääsee ambulanssilla, kun se horkka vapina ei lopu ,eikä jalat kanna, kun eihän dokatessa syödä muista.

Juurikin noin. Eräskin mies siellä katkolla oli sellainen että sillä oli koko ajan kramppi vaara, jätkä vispas kun tehosekoitin ja itsekkin jo rupes nauramaan että tää kusella käyntikin menee aika nopeesti runkkaamiseksi ku kädet ei vaan lopeta sitä vispaamista.:) Se oli sellainen kävelevä vispilä koko mies :D

En ymmärrä tuota ettei uskalla lopettaa. Ottaako se jengi sitten niin mielettömän paljon että krapula on jotain kauheaa? Laivareissuista jää kyllä melkoinen krapula kun 3 päivää ottaa kovaa, mutta mulla se vaan vahvistaa sitä ettei tee mieli ottaa taas vuoteen tai pariin samalla tavalla. Ja usein se pitääkin...

Kaikki ei varmaan edes voi tulla alkoholista samalla tavalla riippuvaiseksi. Itse muistan, kun opiskeluaikaan tekussa meni juhlat porukalla "vähän" pitkiksi. Maanantaina oli ne viralliset juhlat, itse jatkoin vielä tiistaina kuten kaveritkin ja keskiviikkoaamuna totesin, että ei helvetti. Ei ole enää kivaa. Menin kotiin nukkumaan ja torstaina kouluun. Noilla kavereilla meni juhliessa koko loppuviikko. Tulivat sitten seuraavana maanantaina krapuloissaan kouluun.

Yksi noista sankareista ajelee nykyään kännissä kotipaikkakunnallaan autolla ja on aika maisteissa aina, kun sen näkee kirkonkylällä. On porukoilla kesämökki tuolla samalla paikkakunnalla. Aika ikävää, kun olisi kuitenkin tuolla kaverilla ollut potentiaalia paljon parempaan. Ei ollut tyhmä, mutta kun viina vie miestä.

Niin kai se on tyypistä kiinni?

Joskus 2000, Kanarialle perjantaina. Lentokoneessa alko ja koko viikko kännissä, yhtä aamupäivää lukuunottamatta. Sit kotiin Perjantaina ja baariin, lauantaina vielä jengin saunailta. Eli onko se nyt 9pvää putkeen?

Mikäs siinä, maanantaina töihin.
Ok - olo oli kyllä heikohko koko viikon...

Mulla on aina terävin (pahin) kanuuna yhdenillan pika känneistä. Jos vetää kaksi tai useamman niin on helpompi olla mutta toipuminen kestää pidempään.

-Sorry, offtopic.

sama täällä. jotenkin useemman päivän putken jälkeen se kanuuna tulee hiljattain ja on vain semmonen väsynyt olo... tosin ei tässä iässä vielä tuo karpula paljon vaivaa muutenkaan :D

Kokeilin itse omanlaista elämysmatkaa viimevuoden kesäkuussa, otin 9 pv keittoa putkeen selviämättä minuutiksikaan, punkkasin sillon hesarilla kalliossa, vietin aikaa paikallisissa puistoissa, terasseilla ja kuppiloissa, tutustuin paikallisiin sankareihin ja heidän elämänkokemuksiin, ja sain jonkilaisen käsityksen myös deekujenkin jonkinlaisesta käyttäytymismallista selvitä, ja yrittää siinä höyryissä organisoida toimintaa että pysyy hengissä. Oli aikamoisen valaiseva reilu viikko, ja varmasti ulospäin näytin just kaverilta joita Mike tässä tekstissään tarkotti, puhtaat vaatteet, hyväkuntonen ja siisti kaveri kauheissa pieruissa alan jengeissä. Ei ollu itelläkään tarkotus tollasta tempausta vetää mut oli sen verran mukaansatempaavaa porukkaa heti alkuun terassilla et annoin sit mennä.

mulla on tapana mennä joskus kallion ns. räkälöihin vetää kaljaa yhdeksi illaksi. helvetin mukavaa porukkaa ja hauskat jutut. ei oo sellaisia sosiaalisia pelejä ku vaik jossain keskustan seduloissa.

Eliittideekut :lol2:

Noh, olen toki itsekkin pari kertaa kävellyt keskustassa puku ja Jägermaister pullo kädessä :D
(ja pullohan oli toki täysi :D:D)

Prayer on pakkisken oma eliittideeku. "Shoootgunn!!!" :kippis1:

Niin kai se on tyypistä kiinni?

Joskus 2000, Kanarialle perjantaina. Lentokoneessa alko ja koko viikko kännissä, yhtä aamupäivää lukuunottamatta. Sit kotiin Perjantaina ja baariin, lauantaina vielä jengin saunailta. Eli onko se nyt 9pvää putkeen?

Ei tsaatana...oisin kuollu tohon :)

Joskus junnuna 4 päivän ränni silleen, että silmät kun aukee niin lisää kirkasta tai mitä nyt käteen osu, huiviin ja sen pari tuntia siinä taas ehti rypeä ennen seuraavaa sammumista ja pelkäsin kyllä kuolemaa niin paljon kuin vain voi pelätä ekana ryyppäämättömänä päivänä, tokana päivänä aloin kyllä jo pelkäämään, että jään henkiin.

Ei tsaatana...oisin kuollu tohon :)

Joskus junnuna 4 päivän ränni silleen, että silmät kun aukee niin lisää kirkasta tai mitä nyt käteen osu, huiviin ja sen pari tuntia siinä taas ehti rypeä ennen seuraavaa sammumista ja pelkäsin kyllä kuolemaa niin paljon kuin vain voi pelätä ekana ryyppäämättömänä päivänä, tokana päivänä aloin kyllä jo pelkäämään, että jään henkiin.

LOL! Mutta joo, en minäkään noita putkia ymmärrä. Sata vuotta sitten silloisen emännän kanssa tuli keitotettua RMJ:ssä kolme päivää, ja ei ollu mun juttu.
On mullakin tuttavapariskunta, joka Thaimaan reissusta muistaa lähdön ja tulon. Siis lentomatkat. :hyper: Muu matka menikin sit pikkumaistissa.

Mä en vittu voi tajuta niitä, mutta so not, ei oo mun matka+rahat.. :D

viis päivää on tullu joskus mukitettua huolella. Sen opin, että toistakertaa en koita. Itku meinas tulla (tais tullakkin:D) kun arki koitti.

Hauskaa se on joskus irroitella, mutta kyllä kaks päivää on aika lähellä maksimisuoritusta. Siitäkin kärsii ainakin sen kolme päivää kunnolla.

Koko heinäkuu selvinpäin, pitäsköhän jo riipasta :lol2:.

Joku viikon putki on oikeasti aika vapauttava kokemus.
Kannattaa jopa kokeilla.

susta on ainakin juttujen perusteella tulossa hyvää vauhtia ihan rehellinen alkoholisti.

Suositut

Back
Ylös Bottom