Eli olenko nyt ymmärtänyt bulkkauksen oikein?

Olen täysin aloittelija tässä hommassa ja olen kahlannut nettiä läpi etsien vastauksia bulkkausta koskeviin kysymyksiin. Nyt olen saanut jonkinlaisen käsityksen asiasta, ja toivottavasti ymmärryksen myös, tai niin ainakin luulen...

kertokaahan, olenko yhtään oikealla suunnalla asian suhteen?

Normaalisti käyn salilla 3-4 kertaa viikossa, ohjelma on 3-jakoinen siten että teen kaksi peräkkkäistä päivää, sitten lepo, sitten se kolmas. Sen jälkeen seuraa kolmen päivän lepo, ja kaikki alusta.

Niiden lisäksi teen aamuaerobisen joka toinen päivä, eli juoksen 30 minuuttia.

Ruuakseni nautin rahkaa, raejuustoa, puuroa, kasviksia, oliiviöljyä, lihaa, kalaa....syön aamiaisen, lounaan, välipalan, toisen lämpimän aterian, treenipäivinä kolmannenkin, ja vielä iltapalan. Tuohon päälle potskujuoma saliharjoittelun jälkeen.

Nyt jos alan bulkkaamaan, ja bulkkaan kaksi viikkoa, niin toimin näin:

Jätän aamuaerobiset kokonaan pois ja treenaan vain salilla. (MUTTA! Riittääkö tuo 3 kertaa viikossa vai pitääkö nyt lisätä treenikertoja?)

Syön PALJON, samalla ateriarytmityksellä kuin tähänkin asti mutta määrät ovat isompia.

Tätä kaksi viikkoa ja sitten jos siirryn dieettivaiheeseen, palaan takaisin tuohon alkuperäisasetelmaan.

Olenk mä ny iha metässä vai oikealla tiellä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksinkertaistaen:
olla bulkilla = syödä yli kulutuksen (sikabulkkaajat syö sitten reeeeeilusti yli kulutuksen)
olla dieetillä = syödä alle kulutuksen

Aamuaerobista ei tarvitse jättää tekemättä, mutta se tietenkin nostaa sinun kaloritarvetta. Joten ollaksesi bulkilla sinun täytyy syödä enemmän kuin peruskulutus + salin ja aerobisen aikaasaama kaloritarve. Vähemmällä syönnillä selviät siis ilman aerobista, mutta sillon jää aerobisen hyödyt saavuttamatta.