Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo, eihän tuo varmaan koskaan tule täysin bugiton olemaan, tuskin isommin päivittelevät enää.
Kannattaa googlettaa, jos jollain muulla on ollut sama ongelma, ehkä joku on keksinyt ratkaisun.

Itse olen viimeksi pelannut aika raskaasti modattua PC versiota ja siitäkin on jo aikaa, niin en enää muista kunnolla mitä kaikkea tässä oli.
Jossain vaiheessa tulee varmaan vielä X360 versiota pelailtua, kun pelikäyttöön tarkoitettua PC:tä mulla ei tällä hetkellä ole.

Kyllä PC:llä tästäkin pelistä saisi ihan eri kokemuksen modeineen, mm enemmän verta ja paremmat graffat jne. PS3 täytyy tyytyä tälläisenaan. Ja mm tuon Florentius buginki pystyisi console panelilla hoitamaan helposti... Suurin osa saanu toimimaan tuon Florentiuksen kun odottaa ulkopuolella 24h, mutta eipä toiminu minulla. Noh ei ne seikkailut onneks tuohon lopu :D

Vieläkös joku pelaa tätä? Ihan nostalgiset fiiliksethän tässä tuli kun peliä taas rupesin vuosien jälkeen kokeilemaan ja pakko sanoa että koukkuun jäi. Harmi vain että se alkuajan hypetysinnostus on poissa, vaikka muistankin että jäi mieltä kaihertamaan kun normiversion lähes tulkoon läpi pääsin ja olin vailla tekemistä. Legendaryn hommasin pari vuotta tuon jälkeen, mutta into oli kokonaan poissa ja pelailut jäi pariin hassuun tuntiin. Nyt parin päivän aikana jatkettu siihen mihin viimeksi on jääty ja mukavaahan tämä taas on. Ainakin saa noi kustut perkit takaisin :D

Vieläkös joku pelaa tätä? Ihan nostalgiset fiiliksethän tässä tuli kun peliä taas rupesin vuosien jälkeen kokeilemaan ja pakko sanoa että koukkuun jäi. Harmi vain että se alkuajan hypetysinnostus on poissa, vaikka muistankin että jäi mieltä kaihertamaan kun normiversion lähes tulkoon läpi pääsin ja olin vailla tekemistä. Legendaryn hommasin pari vuotta tuon jälkeen, mutta into oli kokonaan poissa ja pelailut jäi pariin hassuun tuntiin. Nyt parin päivän aikana jatkettu siihen mihin viimeksi on jääty ja mukavaahan tämä taas on. Ainakin saa noi kustut perkit takaisin :D
Kyllä päivittäin tulee pelattua itse :D ihan hauskaa menoa kun latailee modeja.

Aloin hakkaamaan tätä uudelleen, tällä kertaa heti alusta legendary tasolla. Alussa pisti vähän hanttiin, ei voinu ollenkaan seurustella vihulaisten kanssa lähietäisyydella. Summonit ja followerit skaalaa kanssa vaikeustason kanssa, niin niitä voi käyttää harhautuksina.

Mutta ei kyllä enää oikein pistä peli hantiin kun taso on jo 60 ja on paranneltu Deathbrand Armor (pelin paras haarniskasetti), yms. ja esim. light armot skilli tapissa (armori lähemmäs 600). One handed ja archery skillit tehny jo kummatkin kaksi kertaa legendaarisiksi.

Viimeksi muokattu:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mutta kyllä tuolla legendary tasolla alussa ja vähän myöhemminkin katsoa tarkkaan, että mihinkä nokkansa tunkee. 30+ levelin jälkeen ehkä hieman helpottuu. Monesti yksikin osuma tiputtaa saman tien. Varsinkin esim. jotkut Draugr Deathlord archerit aiheuttaa harmaita hiuksia, kun ei edes kerkee tajuamaan, että mikä tappoi.

No se vissiin loppu tämä hypetys lyhyeen kun peli jäätyy aina ~ 5 min kuluttua edellisen tallennuksen aloittamisesta. Kaikki päivitykset on käyty ja tehty nettiohjeiden mukaan kuinka tätä vältettäisiin mutta joka kerta lagaa tossa 5 min kohdalla. Ps3 on alustana. Sehän sen selittääkin :D

PS4 ja XB1 remasterit vielä ymmärrän mutta tuo PC-julkaisu tulee olemaan täysin turha. Modit tekevät remasterista turhan. Plussana sentään se että remasterin saa maksutta, mikäli omistaa kaikki DLC:t tai Legendary Editionin.

En sanois että täysin turha. Modien ettiminen, asentaminen ja säätäminen vakaaksi asettaa tietyn kynnyksen edes ryhtyä koko touhuun. Tossa tulee valmis siisti paketti keskivertokäyttäjälle. Saa vieläpä kaupanpäälisiksi. Tietty konsoleita vartenhan toi on oikeasti tehty.

Ilmeisesti modit jotka eivät hyödynnä script extenderiä toimivat suhteellisen kivuttomasti heti julkaisussa. Kuitenkin kaikki isommat overhaulit ja fanilaajennukset tulevat olemaan julkaisussa pelikelvottomia. Toisaalta onhan se hyvä että nuo suuremmat grafiikkaupdatet tulevat ihan viralliselta taholta. Olisi myös ihan mukavaa jos Bethesda vaivautuisi korjaamaan muutamia peliä riivavia bugeja, nyt kuluttaja joutuu tyytymään fanipäivityksiin, console commandeihin tai latauksien palauttamiseen.

Jaahs. Tuli legendary versio steamista aikoinaan hommattua mutta vieläkin jäänyt pelaamatta. Taidan vielä odotella remaster versiota ja pelata demons soulsia sillä välin. Toivottavasti kone jaksaa vielä pyörittää uudempaa versiota. Morrowind on kanssa jäänyt välistä. Toivottavasti siitä tulee joku päivä uudenmpi versio.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom