Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tuleeko millainen näyttis? Noiden grafiikkamodien kanssa on hyvä, jos vramia on vähintään 2gb. Osa modeista saattaa nostaa tarpeen jopa yli 3gb:n. Itellä 2 korttia 4gb muistilla, toistaiseksi ei ole vram kesken loppunut missään tilanteessa :)

2 Giganen GTX770 näyttiksenä. Eiköhän sillä ainakin tärkeimmät HD-modit pyörähdä ihan mukavasti. 2x4G kuulostaa jo aika HC:lta meikäläiselle :D sillähän pyörittäis jo kunnon videoseinää.

2 Giganen GTX770 näyttiksenä. Eiköhän sillä ainakin tärkeimmät HD-modit pyörähdä ihan mukavasti. 2x4G kuulostaa jo aika HC:lta meikäläiselle :D sillähän pyörittäis jo kunnon videoseinää.

Mulla on näytössä 2560x1440 resoluutio, niin esim. Skyrim graffamodeilla tosiaan syö ihan kivasti näyttiksen muistia.
Mulla on sitä muistia vain 4gb käytössä vaikka molemmissa korteissa tuo määrä onkin. Nuo useamman kortin setit toimii aina sillä tavalla, että muistin määrä ei lisäänny, ainoastaan suorituskyky, kun työ on jaettu useammalle kortille.

edit:
Nuo mun kortit on nvidian edellistä sarjaa, eli GTX 680 OC versioita.
Yksi kortti ei välttämättä enää riittäisi uusimpien pelien kanssa, ainakaan kovemmilla asetuksilla, mutta kahden kortin kombo taitaa vielä riittää aika pitkään. Ei ainakaan vielä ole ongelmia ilmennyt suorituskyvyn kanssa :)

Ekaa kertaa tämän vuoden puolella oli aikaa pelata Skyrimia. On se hyvä! On se hyvä! Aloitin uuden hahmon ja nyt olis tarkoitus vain vaellella. Tutkia kokokartta kun joku 1/5 on entuudestaan tuttua.

Sattui toissa viikonloppuna silmään Steamin viikonlopputarjous, vanilja-Skyrim muistaakseni 3,5 euroa. Kohtuullinen hinta-laatu-suhde.

@DrGonzo: itsellä on kaikissa RPG:issa tapana yrittää tehdä kaikki mahdollinen ennen main questin loppuun viemistä. Nytkin olen pelannut (silloin harvoin kun aikaa on) lähinnä Dawnguardia ja Dragonbornia, päähommat ehtii myöhemminkin :)

Vajaa kuukausi sitten tuli ostettua skyrimi+dlc:t n. 10€:lla steamissä. Nyt on joku 88h hakattuna eikä varsinainen päätarina vielä ole kauheasti edennyt. Enpä tosin edes ole yrittänyt sitä edistää, vaan olen palloillut pitkin maita ja mantuja ja tehnyt milloin mitäkin. Viime aikoina olen pyörinyt lähinnä dragon born dlc:n alueilla. Hahmoksi valikoitui puuhörökorva (wood-elf), jota pelailen pääosin rosvona eli mottona "ammu ensin, kysy sitten". Ihan mukavaa puuhaa hiiviskellä ja ryöstää/murhata/varastaa. Helpottaa kummasti elämää, kun kultaa kerääntyy nopeasti rosvoamalla kaiken minkä irti saa.

Joku 50h pelasin, ihan kiva mut alkaa vaan olemaan niin nähty tuo touhu.

Njaa, ei ole tainnut tulla skyrimiin koskettua pariin vuoteen. Jos sitä vaikka aloittais täysin uudella hahmolla ja keskittyis johonkin tiettyyn asiaan. Viimeksi tuli tehtyä ja tutkittua vähän kaikkea.

Pari viikonloppua takaperin tuli ostettua uudestaan tämä peli gamestopista, kun jokunen vuosi sitten menin myymään kaverille kun alko vähä kyllästyttämään. Vanha tili näyttää 160h pelaamista, nyt uudella hahmolla 35h mitarissa ja on tullut jo paljon uusia tehtäviä ja saavutuksia, mitä tuolla vanhalla tilillä ei tullut tehtyä. On tässä pelissä kyllä tekemistä!

Tiedän että tuo 160h ei nyt niin kauhean paljoa ole skyrimille, mutta kuitenkin!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Samaa katsoin itsekkin. Varmasti pojat vääntänyt kuukausia tota animaatioineen.

Millonkohan tulee seuraavaa Elderi ja sama kyssä nostamaani Fallout-ketjuun, milloin F4?

FO4 julkaisua on huhuttu "vuodelle 2015" ja ES6 julkaisua on huhuttu maaliskuulle 2016.
Varmaa tietoa ei ole kummastakaan, tai ainakaan itse en ole sellaiseen törmännyt.

edit:
Otsikkoa muutettu.
Näin vanhasta pelistä voi jo laukoa spoilerit ilman tageja, jos joku ei vielä ole pelannut niin tuskin sitten tulee pelaamaankaan.

Ostinpa tuon legendary editionin kun on mahdollisuus nyt sitten vetää skillit legendariks ja laittaa perkit järkeviin taitoihin alun tyhmien sekoilujen jälkeen. Mutta onko nyt hitto todellakin niin että legendary taitoa kun kehittää niin se ei nosta tuoa kokonaisleveliä mitenkään? Vedin smithining, lockpickingin ja speechingin legendariksi ja lähdin nostamaan helpon kokolevun noston toivossa, mutta nyt huomasin että tuo kokonaislevel on ja pysyy 66. Kyllä aina esim smithing levun noustessa kokonaislevu nousee, mutta palaa sitten siihen viivalle missä se oli ennen levun nostoa. Ahersin smithingin nopsaan 45, lockpickingin 25 ja speechin 25 ja sitte vasta tajusin etteihän tuo nosta kokonaislevua yhtään. Vastauksia kiitos...

Ostinpa tuon legendary editionin kun on mahdollisuus nyt sitten vetää skillit legendariks ja laittaa perkit järkeviin taitoihin alun tyhmien sekoilujen jälkeen. Mutta onko nyt hitto todellakin niin että legendary taitoa kun kehittää niin se ei nosta tuoa kokonaisleveliä mitenkään? Vedin smithining, lockpickingin ja speechingin legendariksi ja lähdin nostamaan helpon kokolevun noston toivossa, mutta nyt huomasin että tuo kokonaislevel on ja pysyy 66. Kyllä aina esim smithing levun noustessa kokonaislevu nousee, mutta palaa sitten siihen viivalle missä se oli ennen levun nostoa. Ahersin smithingin nopsaan 45, lockpickingin 25 ja speechin 25 ja sitte vasta tajusin etteihän tuo nosta kokonaislevua yhtään. Vastauksia kiitos...

Onko peli päivitetty viimeisimpään versioon?
Tuossa oli kaiketi joku bugi, joka vaikutti tuohon, mutta pitäisi olla nyt korjattu.

Onko peli päivitetty viimeisimpään versioon?
Tuossa oli kaiketi joku bugi, joka vaikutti tuohon, mutta pitäisi olla nyt korjattu.

Juu on uusin päivitys ja ei ole korjaantunut tilanne. Keksispä vaan tuon syyn... :S ja PS3 on pelialustana, mikäli tärkeätä tietää.

Juu on uusin päivitys ja ei ole korjaantunut tilanne. Keksispä vaan tuon syyn... :S ja PS3 on pelialustana, mikäli tärkeätä tietää.

Hetkinen, tuo saattaa toimia ihan niinkuin pitääkin.
Ne sun legendary skillit on varmaan alhaisemmalla tasolla nyt kuin ne "non legendaryt"?

Jos näin on niin tuolta löytyy vastaus siihen miksi toimii noin:
Skyrim:Leveling - UESPWiki

Eli alemman tason skillit tuo vähemmän expaa kokonaisleveliin, mutta kyllä nekin sitä kerryttää.

Hetkinen, tuo saattaa toimia ihan niinkuin pitääkin.
Ne sun legendary skillit on varmaan alhaisemmalla tasolla nyt kuin ne "non legendaryt"?

Jos näin on niin tuolta löytyy vastaus siihen miksi toimii noin:
Skyrim:Leveling - UESPWiki

Eli alemman tason skillit tuo vähemmän expaa kokonaisleveliin, mutta kyllä nekin sitä kerryttää.

Kiitos tästä. Pitääpi tutkailla tänään tarkemmin tuota. Mutta eipä tuo bugiton ole. Dawnguardin eteneminen tössää siihen kun Florentius niminen pelle pitää käydä pelastaa, mutta tää hyökkää koko ajan päälle pitäen minua vihollisena. Odotin 7 x 24h, mutta ei mitää vaikutusta. Pelasin jonkun aikaa muita tehtäviä ja kävin uudestaan kokeilemassa. Hemmo hyökkää yhä päälle. Noh, ehkä onkin ihan hyvä ettei koukutu tähän peliin uudestaan :D

Kiitos tästä. Pitääpi tutkailla tänään tarkemmin tuota. Mutta eipä tuo bugiton ole. Dawnguardin eteneminen tössää siihen kun Florentius niminen pelle pitää käydä pelastaa, mutta tää hyökkää koko ajan päälle pitäen minua vihollisena. Odotin 7 x 24h, mutta ei mitää vaikutusta. Pelasin jonkun aikaa muita tehtäviä ja kävin uudestaan kokeilemassa. Hemmo hyökkää yhä päälle. Noh, ehkä onkin ihan hyvä ettei koukutu tähän peliin uudestaan :D

Joo, eihän tuo varmaan koskaan tule täysin bugiton olemaan, tuskin isommin päivittelevät enää.
Kannattaa googlettaa, jos jollain muulla on ollut sama ongelma, ehkä joku on keksinyt ratkaisun.

Itse olen viimeksi pelannut aika raskaasti modattua PC versiota ja siitäkin on jo aikaa, niin en enää muista kunnolla mitä kaikkea tässä oli.
Jossain vaiheessa tulee varmaan vielä X360 versiota pelailtua, kun pelikäyttöön tarkoitettua PC:tä mulla ei tällä hetkellä ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom