Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mursut lentää 10 metrin päähän kun lyön niitä mun daedric axella! :D

Tätä oon ihmetellyt itekin. Onko mun ukon voimat kasvaneet vai mitä helvettiä on tapahtunut, bugi? Vituttaa ettiä noita vihollisia jostain 50 metrin päästä kun ne sinkoutuu samalla tavalla kuin meikäläinen ekaa kertaa jättiä kohdatessa. Etenkin kun ne lentää luolastossa jonnekin kiven päälle minne ei edes pääse, sielläpähän sitten roikkuvat se tärkeä esine taskussaan, hienoa kerrassaan :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Musta tuntuu etten opi pelaamaan tota ikinä kun vaikuttaa niin vitun monimutkaselta noiden trailereiden ja gameplay juttujen perusteella. Te perkeleen nörtit vaaditte peleiltä nykyään niin paljon ettei tällänen "heiolenpelannutviimeeksinintendollamegamania10vuottasitten" tyypit pysyy kelkassa enää :(

Noh saa nyt nähä kunhan se tulee joskus :D

Pelit ovat vuosi vuodelta aina vaan helpompia ja tyhmempiä. Tämäkin on suunnattomasti helpotettu ja yksinkertaistettu Oblivionista, joka sekin oli jo osittain konsolipaskan takia pilattu ja sitten joku kehtaa sanoa ääneen, että liian monimutkainen peli. Huhhuh. :)

Pelit ovat vuosi vuodelta aina vaan helpompia ja tyhmempiä. Tämäkin on suunnattomasti helpotettu ja yksinkertaistettu Oblivionista, joka sekin oli jo osittain konsolipaskan takia pilattu ja sitten joku kehtaa sanoa ääneen, että liian monimutkainen peli. Huhhuh. :)

Eiköhän peli tästä parane kun alkaa oppimaan, että ei se monimutkaisuus huono asia ole ;) Vähän hankala vaan päästä peliin sisään. "Onneksi" sitkeä flunssa pitää tämän jätkän himassa pelaamassa Skyrimiä ^_^

Ei tuo loren tajuamattomuus niinkään haittaa vaan lähinnä se, etten osaa kehittää kaikkia skillejä (missä, miten, mitä kehittämiseen tarvitsee jne.).

Pikainen n00b kysymys: miten tietyn rodun edut eri skilleissä ilmenee muuten, kuin aloituslevelin korkeudessa?

E: ja toinen kysymys: Missä pystyy mainaamaan mineraaleja? Ei kai missä tahansa luolassa voi vaan mennä hakkaamaan seinää?

Rotujen erot näkyy lähinnä racial-ominaisuuksissa ja käytännössä ne aloitusskillit ei merkkaa muuta, kuin että niillä saa hiukan etumatkaa. Magic resistancet yms. racial-jutut on sitten jo ihan miettimisen arvoisia.
Mineraaleja voit hakata jos sulla on hakku. Ja niitä mineraaleja ei ihan joka luolasta löydy, eikä niitä myöskään huomaa ellei katsele seinille ja maahan. Kannattaa mennä etsimään se yks kaivos niiden ensimmäisten aktivoitavien kivien (20% nopeampi skillilevutus magick/sneak/combat) ja ensimmäisen kylän välissä. Paljon muualta ei taida mineraaleja löytyä kuin kaivoksista.
BTW, pari ebonya ja jotain muuta löytyy myös korkeimman vuoren huipulta, eli throat of the world.

PS. Helpoiten smithingiin saa materiaalit ostamalla.

PS. Helpoiten smithingiin saa materiaalit ostamalla.
Aamen. Vähän tylsäähän tuosta tuli, kun piti vain ostella ne halvimmat raudat ja nahat kaupoista ja hinkata miljuuna tikaria ja hanskaa.

Pakko avautua noista työntöhuutoja tekevistä pomoista. Ei jeesus noi on ärsyttäviä. Meet vähän mätkimään, mosa heittää huutoa, lennät perseelleen, juokset takaisin mätkimään, mosa heittää samantien huutoa jnejnejne.. Hieman kiroilin yhden jouskarihuutajan kanssa.

Itse olen pelannut tätä peliä nyt 5-6 tuntia ja kyseessä ihan huippupeli. Ainoa mikä itsellä vaikeuttaa pelaamista on, että oma kone ei ilmeisesti jaksa pyörittää tätä. Ruudun jäätymistä tapahtuu koko ajan (parinkymmenen sekunnin välein ruutu jäätyy 2-5 sekunniksi eritoten ulkoilmassa, luolastoissa ei pahempia jäätymisiä tapahdu) ja tänään alkoi myös crashailemaan desktopille. Kaikki detailit sun muut on minimissä ja resoluutionkin olen vaihtanut pienempään, silti ei mitään vaikutusta. AMD 6000+ dual core prossu, GTX275 näyttis ja 3Gigaa ramia ja silti näyttää hyytyvän totaalisesti :(

Tänään lähetettiin ahvenanmaalta että kai tuo voi lykyllä huomiseksi tulla. Jottei aivan offtopikiksi mene, niin mitkä racet sopivat mihinkin? Esim. meleeseen, maageiluun tai hiiviskelyyn. Nuo kissat, örkit ja liskot ei kiinnosta, joten niitä en valitse ainakaan.

Itse olen pelannut tätä peliä nyt 5-6 tuntia ja kyseessä ihan huippupeli. Ainoa mikä itsellä vaikeuttaa pelaamista on, että oma kone ei ilmeisesti jaksa pyörittää tätä. Ruudun jäätymistä tapahtuu koko ajan (parinkymmenen sekunnin välein ruutu jäätyy 2-5 sekunniksi eritoten ulkoilmassa, luolastoissa ei pahempia jäätymisiä tapahdu) ja tänään alkoi myös crashailemaan desktopille. Kaikki detailit sun muut on minimissä ja resoluutionkin olen vaihtanut pienempään, silti ei mitään vaikutusta. AMD 6000+ dual core prossu, GTX275 näyttis ja 3Gigaa ramia ja silti näyttää hyytyvän totaalisesti :(

Kokeiles tätä. Kaverilla oli workkinu toi.

Zone-sarja -42%
Onko tässä mitään järkeä edes yrittää miekoilla ja kirveillä tapella noita lohikäärmeit vastaan? Ainakin äsken yritin tappaa pelkällä miekalla, vaan eipä paljon auta kun kerkeet pari kertaa huitasta ja sitten se joko näykkäsee tai iskee tulta päin lärviä... Turhaannuin ja tapoin sitten jousipyssyllä sen, mutta siihenhin meni varmaan 15 minuuttia kun piti reilu 50 nuolta tunkea päin näköä. :D

Millä tavoin muuten ootte tappanu noita dragoneja kuin jouskaril? Miten suojautua tuota tulta vastaan, muutenkuin juoksemalla karkuun? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tässä mitään järkeä edes yrittää miekoilla ja kirveillä tapella noita lohikäärmeit vastaan? Ainakin äsken yritin tappaa pelkällä miekalla, vaan eipä paljon auta kun kerkeet pari kertaa huitasta ja sitten se joko näykkäsee tai iskee tulta päin lärviä... Turhaannuin ja tapoin sitten jousipyssyllä sen, mutta siihenhin meni varmaan 15 minuuttia kun piti reilu 50 nuolta tunkea päin näköä. :D

Millä tavoin muuten ootte tappanu noita dragoneja kuin jouskaril? Miten suojautua tuota tulta vastaan, muutenkuin juoksemalla karkuun? :D
Noiden näykkäsyt tuntuvat kyllä vähän turhan paljon. Tulee vastaan semmosia, jotka näykkäävät kerralla sen 300 hp. Tulta ja jäätä vastaan auttavat +Fire/frost resistance -kamppeet ja -pullot. Kyllähän noita välillä pääsee puukottamaan ihan kunnolla jos sattuvat mätkimään jotain muuta samalla. Esim. hevosta :)

Noiden näykkäsyt tuntuvat kyllä vähän turhan paljon. Tulee vastaan semmosia, jotka näykkäävät kerralla sen 300 hp. Tulta ja jäätä vastaan auttavat +Fire/frost resistance -kamppeet ja -pullot. Kyllähän noita välillä pääsee puukottamaan ihan kunnolla jos sattuvat mätkimään jotain muuta samalla. Esim. hevosta :)

Itse olen vetänyt tätä peliä pelkällä archerylla. Elder scroll pelisysteemi ei ole yhtään tuttu, joten en ole vielä edes craftaillut mitään, enkä juurikaan käyttänyt taikoja. Lvl 9, archery skill 50 ja perksit menny myös archeryyn. En käytä edes mitään melee aseita lähitaistelussa, nuolta vaan naamaan:D En ole vielä edes mihinkään factioniin liittynyt. En tiedä saisko sieltä jotain parempia armoreita vai onko kaikki kunnon kamat craftaamisesta riippuvaisia.

2 questi dragonia tappanu...kohtuu "helposti" molemmat menneet alas, mutta kohtasin yhden random Frost dragonin samoilureissulla ja se kyllä pisti mut palasiksi aika äkkiä.

Itse olen vetänyt tätä peliä pelkällä archerylla. Elder scroll pelisysteemi ei ole yhtään tuttu, joten en ole vielä edes craftaillut mitään, enkä juurikaan käyttänyt taikoja. Lvl 9, archery skill 50 ja perksit menny myös archeryyn. En käytä edes mitään melee aseita lähitaistelussa, nuolta vaan naamaan:D En ole vielä edes mihinkään factioniin liittynyt. En tiedä saisko sieltä jotain parempia armoreita vai onko kaikki kunnon kamat craftaamisesta riippuvaisia.

2 questi dragonia tappanu...kohtuu "helposti" molemmat menneet alas, mutta kohtasin yhden random Frost dragonin samoilureissulla ja se kyllä pisti mut palasiksi aika äkkiä.
Stealth toimii aika hyvin jousen kanssa. Saat 2-3x lämää ekoista osumista piilosta.

Kyllä nuo näyttäis kirvestä kumartavan ainakin mulla. Tulilohharit tieten tekee jo hieman vahinkoa, mutta nord+40% bootsit tekee jäälohhareista heittopusseja. Ainakin mulla ne tulee alas ku menee vain tarpeeksi avonaiselle paikalle. Sen jälkeen vaan karsii kimppuu ja mätkii niin maan vimmatusti. Olen törmännyt kilpeen joka antoi 30-40% fire resistancea ja siihen jotain muita osia hommaat lisäksi, niin eikait ne tee enää mitään.

Miltäs se peli noin visuaalisesti näyttää? Onko oikeesti hienon näkönen vai sellanen puolivillasesti tehty mäiskintä viritys? Tähän tietty olisi mukava jos jollain olisi vaikka PS3 kokemuksia.

Onko kukaan muu huomannut, että joka leveliä pystyy kehittämään nopeasti ja ilmaisesti seuraavalla tavalla: Ostaa levelin tyypiltä joka opettaa haluamaansa taitoa -> quicksave -> pöllii rahat takaisin -> (jos epäonnistuu, loadaa äskeisen saven) -> sama alusta. Liian helppoa :(

e:
Miltäs se peli noin visuaalisesti näyttää? Onko oikeesti hienon näkönen vai sellanen puolivillasesti tehty mäiskintä viritys? Tähän tietty olisi mukava jos jollain olisi vaikka PS3 kokemuksia.

Eihän tämä visuaalisesti todellakaan parhaasta päästä ole kun verrataan muihin nykyajan peleihin. Texturet on vähän tönkköä, varsinkin luolissa IMO.

No PC:lle varmasti tulossa modeja jotka siirtävät grafiikat tälle sukupolvelle ;) Sääli konsolipelaajille... Ja mitä noita videoita katselee, niin ihan tarpeeksi hyvältä näyttää imo.

Onko kukaan muu huomannut, että joka leveliä pystyy kehittämään nopeasti ja ilmaisesti seuraavalla tavalla: Ostaa levelin tyypiltä joka opettaa haluamaansa taitoa -> quicksave -> pöllii rahat takaisin -> (jos epäonnistuu, loadaa äskeisen saven) -> sama alusta. Liian helppoa :(
Eikös noilta voi ostaa vaan 5 kertaa sitä tiettyä taitoa, jota se opettaa?+jos joku haluu pilata oman pelinsä jollain glitchi konsteilla ni mun puolesta aivan sama. Omaks iloks tätä pelataan, jokanen pelatkoon miten haluu.
Disappointed :(
Et vaan osaa;).

Eikös noilta voi ostaa vaan 5 kertaa sitä tiettyä taitoa, jota se opettaa?+jos joku haluu pilata oman pelinsä jollain glitchi konsteilla ni mun puolesta aivan sama. Omaks iloks tätä pelataan, jokanen pelatkoon miten haluu.

Itse sain tuolla tavalla pickpocketingin 20->50 about kymmenessä minuutissa. Hyväksikäytin Windhelmistä löytyvää pickpocket-opettajaa. Eli ainakin siltä pystyi ostamaan reilusti yli 5 kertaa. Tiedä sitten toimiiko muiden skillien kanssa, mutta miksi ei toimisi jos tuolla toimi :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom