Täytyy tähän väliin todeta että suorastaan hävettää niiden henkilöiden puolesta jotka kehtaavat kirjoittaa tähän threadiin ja kertovat rankimmaksi kokemuksekseen intin tykkileirin tai auton renkaan puhkeamisen tms. Jumalauta, ihmiset puhuvat täällä vakavista asioista jotkut spedet räksyttävät ja louskuttavat leukojaan ja kertovat omasta mielestään aivan hillittömän hauskoja juttuja.
Intin pientä leiriä ja elämän oikeasti vaikeita kokemuksia ei voi verrata, eikä minulla riittäisi edes pokka jauhaa moista paskaa tänne. Jos ei ole oikeasti ikinä kokenut rankempia asioita niin minun puolestani voi jatkossa jättää kirjoittamatta tähän threadiin.
Omista vaikeista hetkistäni ja kokemuksistani en aio ainakaan tällä hetkellä kirjoittaa, ne ovat minulle henkilökohtainen asia. Avauduin vaan, olenhan tiettävästi huumorintajuton.
Joo no ehkä se nyt vaan on niin että se fyysisesti rankinta mitä on kokenut joillekin. Henkinen puoli on sitten toinen asia. Kaikilla ei ole vaan henkistä kanttia niinkuin toisilla. En mä nyt sanoisi että se nyt helpoimmasta päästä on valvoa paria viikkoa 2h yöunilla. Tai no enhän minä tietty tiedä mitä ne tykkimiehet siellä metässä tekee. Pitäisi varmaan sinunkin tietää pitkään treenanneena että ei vähällä ruualla ja huonoilla unilla hirveästi ennätä palautua ryynäyksestä. Voisin melkein lyödä pallini pantiksi ettet vastaavanlaista rääkkiä ole kokenut missään muualla kuin armeijassa. Riippuu tietysti aika paljolti tehtävästä sielläkin. Itse kyllä sanoisin että juuri pahimman rasituksen olen kokenut armeijassa fyysisellä puolella. Henkisen puolen rankimmasta kokemuksesta en sitten edes kerro koska se ei kuulu sen koommin muille.