Mou sanoi:
Gnut, voisitko ensin listata meille oman ÄO:si, työllisyystilanteesi ja alkoholinkäyttötottumuksesi ja sen jälkeen nielaista vaikka pussillisen partateriä. Tai ainakin steriloida itsesi (tämän toimenpiteen suorittamiseen löytynee tosin useampiakin vapaaehtoisia).
Mietin ensimmäisenä, kun tarkistelin vastauksia, että tää se päivä on, kun ranteet aukaistaan... .
Onneksi kaikki eivät ole "Gnut"- nimisiä ja samalla tavalla ajattelevia.
Voiskohan kiteyttää sen HM -tyypin jollakin tavalla, että kaikki hiffais?
Vaikka: "Kun katsot katukuvaa, ehkä n.20.08, juuri tärkeiden suosikkisarjojen jälkeen ja näet sieltä vastaan vaappuvan kaksi toisistaan nauttivaa ihmistä. Kun he lähenevät, huomaat että he ovatkin noin suunnilleen keski-ikäisiä, mutta mikä tekee heidät niin jotenkin tutunnäköisiksi? Eh... Joo, nyt mää tierän, mä just äsken näin istuessani paskalla hobbyhallin kuvastoa selatessa näin tollaset ihanan kahisevat sävysävyyn futaavat tuulipuvut".
Toiset tietää, mitä haluaa, toiset katsoo kuvastosta, millainen pitää olla. Iahn sama, mistä relees ostat, periaatteessa, kunhan tiedät ostoksille lähtiessäsi, mitä haluat, etkä mene katsomaan, mitä haluat.
Mulla ei ollut 10-vuotta sitten yhtään mitään. Siis ei mitään. Vuokrayksiö, jonka fatta maksoi. Ja nyt on ihan ok kokoinen oma talo, autot, mukulat jne ja olen saatanan ylpeä siitä, mitä olen saanut aikaan. En brassaile nyt, vaan sanon sitä, mitä joku aikaisemmin yritti kertoa;kaikki unelmat eivät ole kaikkia varten. Me ollaan yksilöitä.
Mistä tulikin mieleen taas; kuka uskaltaa ajatella ja myös toimia yksilöllisesti? Ei ainakaan ne, joita 10-vuoden päästä kaduttaa päätökset joita teki.
Carpe diem, kuten aikaisemmin oli puhe.
Jatketaan taasen.
I rest my case, so far.