Elämä takaisin raiteilleen--> uudella ohjelmalla.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nonniin, tänään se oli pakko päättää.
viimeaikojen mokailu viinan kanssa, henkinen hyvinvointi, ihmissuhteet, kehon kunto...

Kaikki alkoi mennä huonompaan suuntaan.
Pelkkää viinaa ja "sinisiä".
Päivästä toiseen, parhaimmillaan 5 kertaa viikossa.
Nyt tälle kaikelle saa tulla loppu, lääkäri antoi elinaikaa maksimissaan 20 vuotta. se pistää ajattelemaan.

nyt kuitenkin ajattelin että haluasin tehdä asialle vielä jotain, kumota sen mitä se lääkäri sanoi, minä en täältä vielä lähde, en vaikka mikä olisi. Yritän saada pään sisäisen ajatusmaailmani xjärkiini nyt ensimmäisenä, sitten aloitan salitreenit.

treenasin joskus 13 vuotiaasta sinne 16 vuotiaaksi 4 jakoisella ja sitten noin puolivuotta siitä kehitin "oman jaon" joka toimi hyvin kunnes oli pakko lopettaa treenaaminen ,henkilökohtaisista syistä.

eli ajattelin jatkaa siitä mihin silloin jäätiin.
eli tehdään tavallaan kaksijakoista treeniä, ylä ja alakroppa erikseen mutta kahtena päivänä vaihdetaan intensiteettiä.
vaikkapa näin:

Ma:

Penkkipunnerrus: (2 lämmittelyä) 1x10 1x6 1x4 1x12-14
Jokin apuliike(vaihtelee) 1x10 1x15 1x20
Hauiskääntö tangolla (2 lämppäriä) 1x10 1x6 1x4 1x20
Jokin apuliike(vaihtelee) 1x10 1x15 1x20
///kevyet:
Dippi 2-3x10
Vipunostot sivulle 2-3x10
Olankohautukset tangolla 2x20

ti: lepo (vähän aerobista, sekä vatsoja,venyttelyä)

Ke:
Maastaveto (2 lämmittelyä) 1x10 1x6 1x4 1x2 1x8-10
Kulmasoutu tangolla 2x10 2x6
Ns. moottorisaha liike kp (:D) 3x20
///kevyet:
Etukyykky 3x20
SJMV 1x15-20
Pohjenousu 3x20

To:
Pystypunnerrus kp/tanko 1x10 1x6 1x4 1x12-15
Vipunostot sivulle 3x12-15
Dippi 1x10 1x6 1x4 12 1xmax (omap.)
Ranskalainen punn. 1x12 1x10 1x8 1x15
///kevyet:
Penkki kp 2x12
Hauiskääntö tangolla 2x10-12

Pe: täysi lepo vain venyttelyä

La: (kyykyssä ei vara mennä alas toistomäärissä, polvi leikattu)
Kyykky 1x10 1x8 1x6 1x12
Reiden ojennus 1x12 1x15 1x20 1x6 (:evil:)
Jalkaprässi 3x20
///kevyet:
Alatalja ja ylätalja 2x20

Tavoitteena on siis shokeerata lihasta oikein kunnolla, palautuminen taataan viinalla ja tupakalla.:D

Kaloreita reilusti ja unta palloon.
aluksi tietysti opetellaan liikeradat ja tekniikat uudelleen, sekä ei yritetäkkään lähteä samoista painoista, vaikka eipä sitä tiedä paljonko ne on pudonneet, luultavasti melkoisen paljon..

Hienoa, että olet saanu ittees niskasta kiinni. Jätä viel viina pois ja jos haluut tosi HC olla ni heitä ne vitun syöpäkääryleet mettään! (hiastaa lihaksen kasvua, siitä on thrediki täällä)

Itse treenistä sitten. Huomasin, että teet sillätavalla, että perus-sarjojen jälkeen teet yhden pidemmän sarjan pienemmillä painoilla. Itse harrastan myös tuota ja kun oikein puhtaasti tekeee ni saa loppupumpin oikein kunnolla. Jättäsin ite noi olankohautukset viel pois, jos tekee mavea ilman remmejä.

Onnea reeneihin ja koita pysyä "tiukkana" nyt!

Hienoa, että olet saanu ittees niskasta kiinni. Jätä viel viina pois ja jos haluut tosi HC olla ni heitä ne vitun syöpäkääryleet mettään! (hiastaa lihaksen kasvua, siitä on thrediki täällä)

Itse treenistä sitten. Huomasin, että teet sillätavalla, että perus-sarjojen jälkeen teet yhden pidemmän sarjan pienemmillä painoilla. Itse harrastan myös tuota ja kun oikein puhtaasti tekeee ni saa loppupumpin oikein kunnolla. Jättäsin ite noi olankohautukset viel pois, jos tekee mavea ilman remmejä.

Onnea reeneihin ja koita pysyä "tiukkana" nyt!

en polta kuin kännissä...

tuo viimeinen sarja on sellainen überpuhtaalla tyylillä tehty sarja jolla haetaan ennenkaikkea tuntumaan ja ehkä sitä pumppiakin.
Olankohautuksia en jätä, olipa painoja paljon tai vähän, treeni meni todella hyvin perille ja tuntuma oli hyvä.

Sen suurempia henkilöstä tietämättä (ja jeesustelematta) jättäisin suosiolla tuon alkoholin ja tupakan pois vaikka se vaikealta tuntuisi ja keskittyisin joihinkin muihin mielenkiintoisiin ja järkevämpiin asioihin treenin ohella. Yleensä jos jatkaa sitä pientä tissuttelua silloin tällöin ja polttelua kuitenkin, niin se on taas edessä retkahdus ja silloin alkaa treenit ja muut lipsumaan.:piis:

Sen suurempia henkilöstä tietämättä (ja jeesustelematta) jättäisin suosiolla tuon alkoholin ja tupakan pois vaikka se vaikealta tuntuisi ja keskittyisin joihinkin muihin mielenkiintoisiin ja järkevämpiin asioihin treenin ohella. Yleensä jos jatkaa sitä pientä tissuttelua silloin tällöin ja polttelua kuitenkin, niin se on taas edessä retkahdus ja silloin alkaa treenit ja muut lipsumaan.:piis:

jos saan henkisen tasapainon takaisin uomiinsa niin silloin viinan,tupakan ja muun kaman vetäminen on helppo juttu.
Täytyy vaan keskittyä ja ajatella.

Hieno homma Prayer:thumbs:

kiitos nyt paljon ,mutta olen päättänyt että tästä tulee minun henkilökohtainen taisteluni.
en ole tähänkään asti saanut/pyytänyt keneltäkään apua ja en aio tehdä sitä nytkään.
ehkä tämäkin on niitä asioita joita pitäisi ryhtyä muuttamaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom