Elämääsi vaikuttanut asia

Isän yllättävä kuolema vajaa kaksi vuotta sitten kesän alussa pisti miettimään asioita uusiksi. Se kesä (2004) oli ihan vitun raskas, päivät olin töissä ja illat kotitalossa duunia ihan vitusti. Se kasvatti kyllä pirusti!

Hyviä asioita viime aikoina on ollut viime vuoden tammikuussa saatu työpaikka, saman vuoden toukokuussa paperit koulusta ja nyt ensi maanantaina uusi työpaikka erään suuren tietoliikennealan yrityksen palkkalistoilla! Ulkomaat, täältä tullaan muutaman vuoden päästä :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eniten on vaikuttanut - ja edelleen - sairaus josta valitettavasti en vieläkään ole päässyt eroon. Nykyajan lääketiede ja lääkäreiden piittaamattomuus eivät paljoakaan toivoa anna.. mutta ehkä joku päivä minäkin pääsen nauttimaan normaalista elämisestä.

4 vuoden suhteen loppuminen viime syksynä muutti suhtautumistani elämään ja itseeni yleisesti huomattavasti. Olihan sitä jo pitkään tajunnut miten tyhjää ja turhaa elämää oli tullut elettyä, mutta suhteen loputtua asialle on oikeasti alkanut tehdä jotain. Ymmärsin myös aikasempaa selvemmin itsestäni ja käyttäytymisestäni puolia joita haluan muuttaa, liittyen esimerkiksi siihen miten kohtelen omaa kultaani. Noh, nyt elämä hymyilee enemmän kuin aikoihin, eikä vähiten sen ansiosta että löytyy uusi tyttöystävä kainalosta joka on aivan eri kalibeeriä kuin entinen :)

Älytön köyhyys joka on pakottanut elämään jonkinlaisessa paastossa pari kuukautta on antanut hiukan perspektiiviä. Ensimmäisiä kertoja alkaa tajuamaan "oikeata" elämää, ja että maailma ei ole minulle mitään velkaa.
Hiukan tuntuu kuin sisu olisi kasvanut taistellessa hiluista, joten nyt kun sai taas hiukan työtä niin työmäärästä valittaminen ei ole käynyt mielessäkään vaan olen kiitollinen jokaisesta palkallisesta tunnista..

Elämääni on vaikuttaneet eniten tytön syntymä 2002 ja pojan syntymä 2004. On ollut todella mukavaa seurata lapsien kasvamista ja kehitystä, mutta täytyy myöntää, että joskus kyllä on semmonen olo, että pakko olisi päästä lomalle..:)

Varmaan suurin asia mikä on vaikuttanu on kaverin kuolema ilmeisemmin tapaturmaisesti. Tarkkaa varmuutta ei ole kuolematavasta.. Pisti kummasti miettii miten paljon asiat voi muuttua yhdessä viikonlopussa. Silloin pe vielä juteltiiin kaverin kanssa ja kahden päivän päästä saa selvää että kaveri kuollut. Se pysäyttää kummasti. Varsinkin kun kaveri oli vielä samanikäinen kun itse ja tunsin hyvin kun oltiin 3v samalla luokalla joten oppi tuntemaan ihmisen aikas hyvin. Se on jännä miten ihminen ei halua hyväksyä sitä tapahtunutta tai kuvittelee vaan että ei se ole todellista ja yrittää sivuttaa sen mielessä, sitten kun tajuaa todella mitä on tapahtunut niin miten se musertaaja pistää voimattomaksi ja rupeaa miettii mitä olisi voinut tehdä että näin ei olisi käynyt/mitä olisi voinut tehdä vielä kun oli hengissä. Juttua riittäisi mutta ei enään jaksa avautua.

Voimia kaikille läheisensä menettäneille :( :rock:

Ulkomaille muuttaminen 4 vuotta sitten.

Muutamia mainittakoon - tosi pahan paniikkihäiriön todentaminen ja jatkuvan lääkityksen aloittaminen. Ihana mies :love:. Muutto Tampereelta Helsinkiin ja loppuviimein sieltä Kirkkonummelle. Iskiaksen todentaminen, siihenkin lääkkeet. Koen kasvaneeni aika paljon sanotaan kuluneen reilun vuoden aikana, vastoinkäymiset opettavat. Tuntuu että jokaisesta kun on selvitty hengissä ni ei voi kun olla voittaja! Kukas fiksu sanokaan et "se mikä ei tapa vahvistaa"

-edit-
Nii toki tää kisadieetti on vaikuttanut ja aika homona onkin. Mut siihenkin vaikuttaa taas edellämainitut asiat. Pari piipaa-autokeikkaa on tullut dieetin aikana koettua. Nilkka meni aika pahasti (nyrjähti), selkä pari kertaa paukkunut (taas se Iskias :jahas: ) yms. kivaa

Jooh, ja äidillä todettu masennusta, isoveikka on autisti (joka tämäkin ihan vähän aikaa sit vasta todettu, ja jätkä on 23 :( ). Mummulla on ahdistusta, ellei peräti paniikkihäiriö. Sehän ei lääkäriin mee, mut on mulla silmät päässä ja mä jos kuka tän helevatan sairauden tunnen ja sen oireet.

Et tällästä täälläpäin. Ikää vasta parikytä lasis mut tuntuu ihan mummolta jo :D. (Tulipas nyt taas valitusvirsi, kiitos ja anteeksi)

ZannaZ sanoi:
Ihana mies :love:. Muutto Tampereelta Helsinkiin ja loppuviimein sieltä Kirkkonummelle. K

En tiedä liittyykö tuo miers kuvioihin, mutta mites nyt Kirkkonummelle? Oma kämppä (omistusasunto)? Itekin Keravan ohella kirkkonummea harkinnut, mutta voiko siellä asua..

:offtopic:

Tähtityttö sanoi:
...Itekin Keravan ohella kirkkonummea harkinnut, mutta voiko siellä asua..

Tää meni vähän offiks, mut mullekin se joskus suotakoon :D. Mutta jooh, Knummesta. Tää ei ollenkaan ole semmonen tuppukylä, jota helposti kuvitellaan (mäki ennenkuin tutuin lähemmäks). Halvat asunnot on iso plussa, eikä matka ole juur mikään "sivistykseen", Espooseen luonnollisesti lyhin matka mutta puolessa tunnissa autossa ajelee Helsingin laitamille (mun tapauksessa Malmille ja Myllypuroon). Junallakin kohtuu joutuisasti pääsee.

Ei tää toki mikään iso paikka ole verrattaen pkaupunkiseutuun, mutta viä en oo keksinyt kaivata mitään palvelua/juttua mitä täällä ei olis. Kaikki tarpeellinen löytyy. Kauppoja on moneen lähtöön, uimahallia, jäähallia, kuntosaleja, kirjastoa, Kelaa, pankkeja, roskaruokapaikkoja, biletysmestoja, terveysasema, lemmikkieläinlääkäriä- ja kauppoja, elektoroniikkaliikkeitä, Posti... Tiimarikin löytyy :D ja pari muuta "krääsäkauppaa".
Et tosiaan mitään en oo ite keksiny kaivata mitä tääl ei olis. No ok, vapariharjottelu-mestat on aika vähis, mut kyl sitä sen takii pystyy Helsinkiin valumaan.

bottom line: mainettaan paljon parempi mesta. Ite oon viihtynyt ihan hyvin. Mukava asua, ite en muutenkaan tykkää missään ihan keskustan vilskeessä asua. Rauhallisempi passaa mulle. Mieluummi mä tätä suosittelisin kun Keravaa, tosin siä en oo asunut. Mut suosittelen tätä mestaa kyl. Kantsii käydä vaik vähän tutustumas ja pyörimäs jos vähäänkään arveluttaa. Voit vaik yllättyä positiivisesti ;).

-edit-
http://www.kirkkonummi.fi/ <- tsekkaamisen arvoinen

ZannaZ sanoi:
:offtopic:

bottom line: mainettaan paljon parempi mesta. Ite oon viihtynyt ihan hyvin. Mukava asua, ite en muutenkaan tykkää missään ihan keskustan vilskeessä asua. Rauhallisempi passaa mulle. Mieluummi mä tätä suosittelisin kun Keravaa, tosin siä en oo asunut. Mut suosittelen tätä mestaa kyl. Kantsii käydä vaik vähän tutustumas ja pyörimäs jos vähäänkään arveluttaa. Voit vaik yllättyä positiivisesti ;).

-edit-
http://www.kirkkonummi.fi/ <- tsekkaamisen arvoinen

Ok, niin vähän arvelinkin. Itsellä kun tuo omistuskämppä hakusessa, ja tärkeä kriteeri on ISO piha. Niitä on täällä Helsingissä harvaan.. ja yllättäen ovat kalliita. Eli Kirkkonummiko kutsuu.. saa nähdä! Meistä tulee kohta naapureita, ja voidaan parittaa meidän puput.. :D

VIPit tän jo tietääkin, eli meidän poika syntyi sektiolla pitkän piinaavan odotuksen jälkeen 21.3.2004 klo 0,33. Senjälkeen ollaan odotettu että sokerit tasottuis ja saataisiin vauva vierihoitoon ja sitäkautta kotiin. Todennäköisesti tässä pikkuasiat tulee vielä pienemmiksi näiden isompien rinnalla.

On ollut tyttöystäviä ja mennyt, mutta ei ne loppujen lopuksi ole paljoa elämää hetkauttaneet. Sanoisin että suurimman muutoksen elämääni viime aikoina on tehnyt tämä sivusto, kun vuosi sitten tänne liityin. Sitä ennen söin päin helvettiä ja ryyppäsin ja rällästin. Painoin 60kg kun intistä pääsin. No more. :)

Parin viime vuoden aikana eniten elämään on vaikuttanut opiskelupaikan saaminen, liikunnallisen elämäntavan aloittaminen ja uuteen mieheen tutustuminen.

Timba79 sanoi:
VIPit tän jo tietääkin, eli meidän poika syntyi sektiolla pitkän piinaavan odotuksen jälkeen 21.3.2004 klo 0,33. Senjälkeen ollaan odotettu että sokerit tasottuis ja saataisiin vauva vierihoitoon ja sitäkautta kotiin. Todennäköisesti tässä pikkuasiat tulee vielä pienemmiksi näiden isompien rinnalla.

Timballa menee vuodet jo sekaisin vauvan takia :D No ei se mitään, vauva pistää pään ja elämän hetkeksi sekaisin :haart:

Neuvostoliitto sanoi:
Timballa menee vuodet jo sekaisin vauvan takia :D No ei se mitään, vauva pistää pään ja elämän hetkeksi sekaisin :haart:

Oho, no ei menny ku kahella vuodella sekasin. No eipä tässä oo ajatus järkevädsti kulkenu moneen päivään. :)

Timba79 sanoi:

onnea isyyden johdosta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom