Elämääsi vaikuttanut asia

Kerro tai kuvaile joku asia/tilanne/tapahtuma, joka on viimeaikoina vaikuttanut elämääsi?

Omalla kohdalla ero tyttöystävästä vaikutti elämääni kohtuu paljon...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei kummoisesti mutta pistänyt hieman asioita miettimään ja laskeskelemaan hieman faktoja. Työpaikassa omistajan vaihdos ja muutaman työkaverin pois lähtö.
Muuta ei oikein juuri tässä viimeaikoina tapahtunutta ole, mutta tiedän että tuossa lähitulevaisuudessa tulee muutama asia jotka vaikuttavat näillä näkymin varsin postiivisesti elämääni.

Tuolla kaukana menneisyydessähän on paljonkin ihmissuhde eroja, läheisten kuolemaa jne jotka ovat väkisin kaikki vaikuttaneet elämääni. Yksi suurimmista positiivisista asioista oli kuitenkin jonkinlainen sovinto isän kanssa nuorempana.

Samat on meiningit kuin Leeluckylla, uusi kaupunki ja uudet kujeet... Ja mistä kummasta se johtuukaan, että naiset vaikuttavat kauniimmilta kuin missään ja koskaan...:whip:

Veljen kuoleman sekä oman eron jälkeen uuden rakkaan ja sitä kautta onnellisemman elämän löytyminen :haart:

Pari vuotta sitten muutto uuteen kaupunkiin,sitten ihana naikkonen ja nyt vauva tulossa,hieno olo :) .

Negatiivisempana joku vuosi takaperin parhaan kaverin itsemurha,vieläkin saa välillä aika haikealle mielelle:( .Mutta show must go on.

Jos viimeaikoina voi olla 3 vuotta sitten, sanoisin että ero avoliitosta. (Tai siis miehestä, mutta kuitenkin.) Eron tuloksena elän vihdoin siten kuin haluan, olen vihdoin se ihminen, joka olen aina halunnut olla, mutta en ole "voinut" tai "uskaltanut". Ihmeellistä, miten paha asia voi kääntyä hyväksi! :worship:

Ihan lähiaikoina eniten vaikuttanut asia lienee pakkotilanne, jossa jouduin myöntämään itselleni, etten ole läheskään niin hyvä ihminen kuin halusin uskoa olevani. Nyt sitten opetellaan elämää lisää. :whip:

Adhd, fibromyalgia, lapsi ja isän syöpään kuoleminen. Ja sen tajuaminen että lähipiirissä oli pääasiassa vain niitä "kavereita" jotka ottivat aina enemmän kuin antoivat.

Kantapään kautta se pitää monesti asiat oppia.

Opiskelun lopettaminen pari viikkoa sitten ja samalla yhteyksien katkaiseminen vanhempiin...

Auringonvalo.
Muutaman päivän on paistanut oikein kunnolla tuo aurinko ja olen henkisesti ihan eri ihminen. Vitutuskäyrä tippunut ja toivo paremmasta nousee pintaan. Posket kipeänä hymyilemisestä. Kevät on Mahtavaa!!!

Varmaan isoin muutos tuli ekan parisuhteeni loputtua. 4 vuotta ei järin toimivaa suhdetta käynnisti loputtuaan melkoisen henkisen kasvun, joka on siitä asti jatkunut taukoamatta. Erot ovat kyllä vaikuttaneet joka kerta, mutta tuon ensimmäisen jälkeen olen ollut todella eri ihminen kuin ennen sitä.

Viime aikoina isoin muutos oli duuniin meno opiskelun ohella. Tuntuu helvetin hyvältä kun on talous reilassa.

dear_a sanoi:
Jos viimeaikoina voi olla 3 vuotta sitten, sanoisin että ero avoliitosta. (Tai siis miehestä, mutta kuitenkin.) Eron tuloksena elän vihdoin siten kuin haluan, olen vihdoin se ihminen, joka olen aina halunnut olla, mutta en ole "voinut" tai "uskaltanut". Ihmeellistä, miten paha asia voi kääntyä hyväksi! :worship:

Ihan lähiaikoina eniten vaikuttanut asia lienee pakkotilanne, jossa jouduin myöntämään itselleni, etten ole läheskään niin hyvä ihminen kuin halusin uskoa olevani. Nyt sitten opetellaan elämää lisää. :whip:

Sama homma, avioero oli suurin tuska mitä olen ikinä kokenut, mutta kyllä siitä sitten hyvääkin seuras.

Ja se kun kohtaa sen huonon/pahan itsensä, eli oikeestaan sen ettei ole täydellinen vaan on välistä jopa aika mulkku, ja hyväksyy sen että moinen on täysin inhimillistä eikä itsee pahenna, niin sehän on heeeeelvetin vapauttava kokemus.

Siis en tiedä oletko välistä aika mulkku, minä osaan olla :D

SerialLoser sanoi:
Siis en tiedä oletko välistä aika mulkku, minä osaan olla :D

Mitäs luulisit? ;) :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom