Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne vaan varmaan ajattelee, että nää sodomit pitää vaan hyvänä eläimiä. Yhtä kaikki ko. ryhmät.Ällöpylly sanoi:Koskahan kettutytöt ja muut eläinaktivistit nostaa metelin näistä eläinakteista?!
No siinä mielessä oon hurrien kans samaa mieltä; homot ja eläintennussijat on samaa kastia. Mut toi dekriminalisointi on asia erikseen.Laffer sanoi:In contrast with most other countries, animal sex is not illegal in Sweden. It was decriminalized in 1944 in connection with the decriminalization of homosexual sex
Itse luulin alkuun että ruottissa on vain unohdettu säätää laki joka kieltää eläimiin sekaantumisen mutta että se kielto on tahallaan poistettu WTF!
eno sanoi:Adoptio-oikeutta....
Niin ja siellä vanheimpainillassa voisivat pikku-Petterin Reijo-isä ja Pena-isi supetella keskenään että "taas tuolla Ristolla on uusi lehmä"Tonza sanoi:Olis siinä Pikku-Keijolla selittämistä kavereille vanhempainillan jälkeen.. :D
Heavy-rock sanoi:Olikoos se se 4D-dokumentti tjsp... Siinä tosiaan oli joku reppana joka asu jossain korvessa ja rakasti hevostaan ja koiraansa... huh huh. Se oli muuten jenkki. Jotain brittiäkin siinä haastateltiin, mut omalla naamallaanhan eivät uskaltaneet esiintyä kun voip tulla linnaa.
Täytyy vaan ihmetellä et on meitä moneen junaan..
Jakob sanoi:Mä tunnen kaksi homoa enkä mä vielä ole raiskatuksi tullut. Mukavia sällejä molemmat.
.
Jakob sanoi:Mä tunnen kaksi homoa enkä mä vielä ole raiskatuksi tullut. Mukavia sällejä molemmat.