Eivätkö romanit osaa tapella ilman kättä pidempää ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Sain itse aikoinaan joukolta heimoveljiä päihin syystä, että pukeuduin heidän mielestään väärin. Asuna mustat vaatteet farkusta t-paitaan ja pitkä tukka. Se riitti. Tämä tapahtui kutakuinkin samoihin aikoihin herra Elgin tuomion aikoihin eli tuntuivat olevan aika villeinä tuohon aikaan ja haastavan riitaa joka ikisestä asiasta mikä vaan eteen tuli. Noh, sittemmin olen jutellut romaninaisen kanssa bob marleyn musiikista ja siitä miten vapaus on kiinnostanut tätäkin yhteisöä ja tässäkin treedissä havaitusta hierarkiasta eli vanhemmat ensin meiningistä. Helvetin kauan vihasin nyt olen sekasin. Mustalainen kun kävelee vastaan janoan jollain eläimellisellä tavalla edelleen "kostoa" siitä mitä kävi, mutta onko sekään oikein? Ajan myötä tässä on vaan oppinut vihaamaan ja rakastamaan kaikkia tasapuolisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen olin. Sataman yösää. (ja tänään olin, tulin just) Siellä tuli tilanne missä 4 nuorta romaani miestä ajautui ongelmiin joittenkin kanssa. Niin eikö ollut manneilla pullo kädessä heti alkuun. Manne yritti rikkoa sitä pulloa siihen asvalttiin, mutta heikko kun oli niin ei sitä rikki meinannut saada. Sitten joku isompi äijä tuli siihen ja huusi niin mannet juoksi karkuun. Heh, oli ihan vitun koomisen näköstä kun sillä yhellä oli semmonen heinähattu päässä ja ne juos karkuun het kun jostain vanhoista pekka ja pätkä elokuvista. Meikä istu nurtsilla ja nautti kesästä.

Tyhmiä ne on ku n oravat

Seurakunta piireissä pyörii jonkin verran myös romaneja, ja he ovat kyllä aivan asiallista porukkaa. Olen jopa yhden romanin kanssa tehnyt aikoinaaan töitä, todella mukava ihminen oli kyllä ja vieläkin jutellaan jos satutaan tapaamaan. Myönnän silti että jos vastaan tulee vanha mersu täynnä mölymanneja niin heti saan tietyn roturealistisen kuvan

Luin jostain toiselta foorumilta, että eikö baareihin kannattaisi laittaa seuraavanlainen teksti ovelle: " Ei sisälle kansallispuvussa." ? Kannattaisi ainakin kokeilla. :)

Forsaken sanoi:
Sain itse aikoinaan joukolta heimoveljiä päihin syystä, että pukeuduin heidän mielestään väärin. Asuna mustat vaatteet farkusta t-paitaan ja pitkä tukka.

Kiitos vinkistä, pitääkö tuo tulkita niin, että mustalaisilta ei saa turpaan jos on urheiluvaatteet päällä ja kalju? :david:

Haukifile sanoi:
:eek: töissä käyvä manne, jo on aikoihin eletty!;)

Tästä tulikin eräs vitsi mieleen.

Miksei Napakympissä ole koskaan mustalaisia?

-" Ei oo työkaverit lähettäny"

mustalaisen triathlon: Kävellen uimahallille ja pyörällä takaisin. :wanha:

SleepMasa sanoi:
Luin jostain toiselta foorumilta, että eikö baareihin kannattaisi laittaa seuraavanlainen teksti ovelle: " Ei sisälle kansallispuvussa." ? Kannattaisi ainakin kokeilla. :)
Aivan! Kerta suomalaisetkaan ei pääse tuulipuvussa sisään...

Mua on kerran tähän mennessä yritetty vetää isosti turpaan ja kerran puukottaa. Molemmilla kerroilla mustalaisen toimesta. Molemmat täysin yllättäen ja ilman mitään syytä. Molemmat jampat olivat tosin Nykäsmatin tasoisia häkkilintuja, joten menköön tilastopiikiksi.

Jos joku vielä yrittää kolmannen kerran mun elämän aikana hyökätä fyysisesti kimppuun ja se on edelleen mustalainen, niin siinä vaiheessa rupean avoimen rasistiksi. Jos taas se on somppu tahi keravalainen, niin hommaan SDP:n jäsenkirjan.

Onhan noita romaneja töissäkin. Paras minkä tiedän on vekaranjärvellä vaikuttava uber särmä yliluutnantti.

Nuorempana miul oli puolmanne kaverina joka manneja nähdessään yleensä mätki niitä turpaan. Se oli mukavaa, koska siellä mistä mie oon kotosin mustalaiset kuvittel olevansa kuninkaita. Mikkelis oli kuulemma tyyppi joka noin niinku harrastus mielessä kävi hakkaa mustalaisii niitten kotona. Sitä saa mitä tilaa.

Pari vuotta sitten junnutreeneihin tupsahti 16-kesäinen romani isänsä kanssa. Pari vuotta valmensin poikaa ja opin isänkin tuntemaan hyvin. Mukavaa porukkaa siinä perheessä. Kertoi mannevitsejä silloin tällöin ja oli töissäkin ollut ikänsä. Tosin tavatessamme oli ollut jo vuosia sairaseläkkeellä, vaikka ikää oli tuskin 50v. :lol2:

Harmi, että nämä ovat niitä sääntöjä vahvistavia poikkeuksia.

Ainoot uhkailutilanteet mitä mullekkin on ikinään tullut, niin ovat juuri romanien aikaansaannoksia.

Aina kun näkee joukun feijoja jossain, ni mä nousen ainakin varpailleni ja otan tilanteen normaalia valppaammin.

Olin muutaman kaverin kanssa risteilemässä joitakin aikoja sitten. Hyttikäytävällä loikki pari mannea, jotka sitten tulivat meidän kanssa hyttiin kupittelemaan. Olivat helvetin rentoja ja heittivät hyvää juttua. Tunti pari rupateltuamme mannet lähtivät tekemään kierrosta. Tulivat kuitenkin 2 min päästä takaisin kun unohtivat takkinsa. Heillä ei takkeja ollut mukana kun alkujaan hyttiin tulivat, mutta se ei tietenkään mennyt läpi. Alkoi hirveä huuto ja älämölö, että olemme pöllineet heidän takit. Homma päätyi pieneen käsirysyyn ja siihen että "kohta tulemme ysimillisten kanssa takaisin".

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom