Einsteinin arvoitus

päässä toi on ihan simovaikee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kivoi nää testit...Ainaki sillon ku niissä onnistuu :D

"Aika pöljä mies on Einstein ollut jos luuli että tuota ei 98% ihmisistä tietäisi"

Hmm...Entäpä jos onkin niin, että se 2% eliitti löytyykin juuri täältä pakkikselta? :hyper:

Ei millään riitä muistikapasiteetti, sekosin heti alussa ilman kynää ja paperia. Ei juma jos ton joku päässä pystyy ratkasee.

Eihelkkari. Paperillakin ton kanssa meni melkeen tunti. No en kuulu kahteen prosenttiin sitte.

Noh. Paljonkohan Einstein otti penkistä... heh heh :kuola:

rollerghost sanoi:

"Aika pöljä mies on Einstein ollut jos luuli että tuota ei 98% ihmisistä tietäisi"

Hmm...Entäpä jos onkin niin, että se 2% eliitti löytyykin juuri täältä pakkikselta? :hyper:

Pfft, ja bodarit muka tyhmiä :D

Juha1 sanoi:
Aika pöljä mies on Einstein ollut jos luuli että tuota ei 98% ihmisistä tietäisi
Täytyy olla jo aika pöljä luullakseen, että Einstein olisi oikeasti tuon arvoituksen laatinut. :lol2:

Jaa-a, mä olen vaan niin tyhmä, että tuota mietin ja en keksinyt miten se ratkaistaan. En edes viitsi katsoa ratkaisua, olkoon tuo muistutus vajaavaisuudestani.

123jippo sanoi:
Ei millään riitä muistikapasiteetti, sekosin heti alussa ilman kynää ja paperia. Ei juma jos ton joku päässä pystyy ratkasee.

:rolleyes: :thumbs: :D

Willie sanoi:
98% ei todennäköisesti vaivaudu yrittämään.

Heh, on kyllä kieltämättä parempaakin tekemistä...tai sitten ei vaan kapasitetti riitä meikäläisellä. :D

Työllä tuo ratkeaa, ei siinä kauheasti fiksuutta vaadita. Minulle kyllä tuotti ratkaisussa ongelmia ja ajanhukkaa se, mistä suunnasta taloja katsotaan (yksi vihjeistä on vihreä talo on valkoisen vasemmalla puolen tms.) tai ovatko ne kulkusuunnassa tien oikealla vai vasemmalle puolella.

Tämä oli kiva. En kyllä edes yrittänyt ratkaista ilman paperia, mutta olipahan todella kivaa ajanvietettä. Lisää tämmöisiä logiikkajuttuja tyhmille poutareille :hyper:

Juha1 sanoi:
Aika pöljä mies on Einstein ollut jos luuli että tuota ei 98% ihmisistä tietäisi

Eiköhän kyse kuitenkin ollut päässä laskemisesta. Ei Einstein sentään niin tyhmä ollut!

v-selkä76 sanoi:
Eiköhän kyse kuitenkin ollut päässä laskemisesta. Ei Einstein sentään niin tyhmä ollut!
[rautalanka]Einstein oli tiedemies - ei mikään satusetä arvoitusten laatija. Tällä arvoituksella ei ole mitään tekemistä Einsteinin kanssa paitsi nimi.[/rautalanka]:hyper:

v-selkä76 sanoi:
Kyllähän tuon jo jokatoinen päässäkin laskee :whip:

ps, kyllä mä tiesin ettei tuo ollut oikeasti Einsteinin keksimä :nolo:

rollerghost sanoi:

0,02 x 6 000 000 000 = 120 000 000... tarvitaan vielä muutama käyttäjä pakkikselle...

Eikös tuo maapallon väkiluku ole aika lähellä 6mrd?

tais mennä tuo 6mrd ihmisen raja rikki v.2000 jollen ihan väärin muista

Jaahas....kyllähän tuossa muutamia minuutteja meni ennen kuin sain sen paperilla ratkaistua. Olisi ärsyttänyt aika hillittömästi jos en olisi sitä itse saanut ratkaistua :)

Jos joku ratkaisee tuon päässä niin se on jo aika kova suoritus. Itseltä ei varmaan onnistuisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom