Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paremmassa kunnossa sitä ollaan kun ruohojuurityypit jotka vetelee luomuna kaikki ja maksaa esim.jostain avokaadosta 7€/kg.
Kukaan ei vieroksukaan. Ja einespullat on hyviä, etenkin broilerinnahkapyörykät. Äkäsen chilikastikkeen kanssa.Sisäelimiä on tosiaan turha vieroksua ja pelätä.
Mä jumaloin Jalostajan tölkkilihapullia. Lapsena söin niitä usein ja niistä on jäänyt positiiviset muistot. Millähän mausteella saisi aikaan sen tölkkimaun.
Millä tavalla kyseinen tuote tai vastavat ovat epäterveellisiä, jos unohdetaan E-aineiden kammo?
Jep, mutta miten lisäaineiden ja sisällön laita?
Eli puhuin myös siitä terveellisyydestä
Yllättäen ruoka löytyy ruokaosastolta eikä tyynyjen seasta . Ainakin Espoon IKEA:ssa se sijaitsee kassojen takana, uloskäynnin luona ja niin varmaan muuallakin. Ostitko heräteostoksena säkkituoleja sellaisen nipun, ettet niitä ulos raahatessasi edes ympärillesi nähnyt?
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70028680
Pakastelihapullat tuntuvat olevat einespullia parempia, esim. Rainbow lihapullien lihapitoisuus on 70%.
http://www.omatmerkit.inex.fi/default.asp?viewID=1474&productID=2038
Mä jumaloin Jalostajan tölkkilihapullia. Lapsena söin niitä usein ja niistä on jäänyt positiiviset muistot. Millähän mausteella saisi aikaan sen tölkkimaun.
Okei, voitit! :D Luulin olevani nokkela kun luulin, että sanoit vahingossa Ikea, etkä Lidl... Enoo ikää ees käyny Ikeas, enkä varsinkaan tiennyt, että siellä on ruokapuoli! :wtf: Kaikkea ne ruotsalaiset keksii.
Onkos kellään tietoa, että onko koulun lihapullat tätä samaa tasoa? Ja mitä muuta niissä on jos ei lihaa? Jauhojako?
Itse luulisin, että eiköhän ole sitä samaa skeidaa.. Eikös kouluruuassakin säästetä kokoajan ja laatu heikennyt aikalailla
Itse luulisin, että eiköhän ole sitä samaa skeidaa.. Eikös kouluruuassakin säästetä kokoajan ja laatu heikennyt aikalailla
Ite tykkään PALJON enemmän teollisuuslihapullista, ku niistä ns.mummon tekemistä ja sama koskee perunamuusia, Felixin jauhomuusi ROCK!!!! En oo vielä löytäny ihmistä, jokai ois mun kanssa samaa mieltä :(
Kuten ylempänä on todettu moneen kertaan, niin PILIPALIPULLIA koulussa on. Koostumus lienee 15-40% lihaa, ja loput siipikarjan nahkaa ja sisäelimiä + muita höysteitä ja kourallinen lisäaineita.
Mukavasti ku syö koulussa reilun kilon lihapullia niin proteiiniakin varmaan tulee sopivasti 30g.
On niitä kovakuntoisia "ruohojuurityyppejä"kin.
Ite tykkään PALJON enemmän teollisuuslihapullista, ku niistä ns.mummon tekemistä ja sama koskee perunamuusia, Felixin jauhomuusi ROCK!!!! En oo vielä löytäny ihmistä, jokai ois mun kanssa samaa mieltä :(
Lisäksi teen ihan sikahyviä lihapullia, pesevät kaupan pullat 100000 - 0.
Mukavasti ku syö koulussa reilun kilon lihapullia niin proteiiniakin varmaan tulee sopivasti 30g.
Esimerkiksi 12g arvolla laskettuna kilossa lihapullia on 120g proteiinia. Siitä sitten voi olla montaa mieltä, onko tuo määrä sopiva yhdelle aterialle.
KILON?
Sillonko ite olin yläasteella & amiksessa oli tiukka raja ja jos siitä lipsuttiin niin satikutia tuli. Vitutti aina olla kauhiassa nälässä
Harmi etten oo törmänny:jahas: Kyllä sitä terveellisesti syödään, mutta voi kai sitä kerran viikossa syödä bulkilla mitä huvittaa? Uskomatonta hifistelyä jos ei voi.
Ei sattuisi vaakaa olemaan? Jos tekisit satsin ja punnitsisit, saisi tietää paljonko lihapitoisuus itse tehdyissä on.
Mittaat valmiin "lihapullataikinan" kokonaismassan ja sit lasket lihan massan prosentuaalisen osuuden siitä.Miten toi lihapitoisuus edes lasketaan?