Ehrmannin tuonti lopetetettu(?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu
IsoDino sanoi:
Onkohan ne siirretty alas sen takia, että säilyisi kylmäkaapissa paremmin, koska alhaalla saattaa olla hitusen viileämpää???
Jos monien valitusten jälkeen on siirretty alas. Tampereen prismassa on kanssa siirretty alas, ainakin viimmeksi oli.
Yks tuttu bodari marssi Vantaan Jumbon Cittarissa tavaratalojohtajan juttusille, koska Ehrmannit oli aina loppu ylähyllystä.
Tämän neuvottelun seurauksena Ehrmannit siirrettiin alas isolle lavapaikalle.

Ei ole leikin asioita nämä rahkahommat.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Kyllä mua aina jaksaa hymyilyttää tunnekuohun määrä kun Ehrmannista tulee puhe täällä. :D

Näiden juttujen jälkeen luulis että olis kyse vähintään roinan tasoisesta ihmeruoka-aineesta, jolla sama anabolia saadaan aikaan ilman haittavaikutuksia. :lol2:

Itekin vedän toki ko. tuotetta :kuola: , mutta silti.

Jsa sanoi:
Ihme penninvenyttäjiä
no jos ehrmannin rahkapurkin saa 55sentillä ja valion rahka maksaa vähän päälle euron, sanoo mun järki ottamaan kyllä sen halvemman rahkapurkin :rolleyes:.

Aylah sanoi:
no jos ehrmannin rahkapurkin saa 55sentillä ja valion rahka maksaa vähän päälle euron, sanoo mun järki ottamaan kyllä sen halvemman rahkapurkin :rolleyes:.

ja jos kulutus on sen n.10 purkkia/viikko,niin voi miettiä kannattaako maksaa n.5,50€ vai 10+€/viikko.mulle se valinta on ainakin helppo :D

Paikallisesta S- marketista kävin ehrmannia hakemassa, hinta 0,59€ ja hyllyssä kokonaiset 2 purkkia :curs: ! Kenelle pitää avautua, että saa tarpeeksi hyllyyn niitä purkkeja???
Tuskin täällä korvessa kovin montaa bodaria ainakaan löytyy?!?

B.O.S.S. sanoi:
:offtopic:

Kyllä mua aina jaksaa hymyilyttää tunnekuohun määrä kun Ehrmannista tulee puhe täällä. :D

Näiden juttujen jälkeen luulis että olis kyse vähintään roinan tasoisesta ihmeruoka-aineesta, jolla sama anabolia saadaan aikaan ilman haittavaikutuksia. :lol2:

Itekin vedän toki ko. tuotetta :kuola: , mutta silti.

Mitä! Ehrmannin rahka täytyisi julistaa vähintään alkuaineeksi. Siitä on väkevät-miehet tehty.

Eihän sitä ilman rahkaa tule toimeen! Herranen aika, parhaillaan meni 8-9 purkkia päivään. Tällä hetkellä vaan 3 purkkia. :rock:

kallionkunkku sanoi:
Mitä mieltä olette LIDL:n maitorahkasta ?!?! (0,02% rasvaa, vai mitä se nyt olikaan)

Parempaahan se on (koostumukseltaan ja hinnaltaan) mutta "hieman" tuhdimpi maku. Blandatessa menee hyvin.

Rahkojen paremmuudesta väittely taitaa olla loputon suo, joka ei ala mistään eikä pääty mihinkään.

Eipä inistä turhasta. Ollaan iloisia, että saamme laadukasta ruokaa naamariin, heittelipä kilohinta sentin sinne tai tänne. Eikä noissa ravintosisällöissäkään niin dramaattista eroa ole. Syötte lusikallisen enemmän sitä Ehrmannia, ja poks, ongelma on ratkaistu.

HellHoundin Top 5:

1. Ehrmann
2. Ehrmann
3. Ehrmann
4. Ehrmann
5. R.L. Burnside - Mississippi Hill Country Blues

:)

Tänään huomasin nii oli tää threadin otsikko aivan väärä. Prismassa oli monta lavallista ehrmannia :) ! Kävi sillon vaan semmonen sattumien suma että kaikkialta oli loppunut. Tänään hain sitten pari lavallista ehrmannia nii taas reilun viikon pärjää :D

L.S.G. sanoi:
Mistä tuo oikein löytyy? Pari kertaa oon käynyt etsimässä enkä ole löytänyt :david:
Kävelläään siitä litran jogurttipurkki-osaston edestä vielä muutama metri peräseinää kohti niin polven korkeudella on lavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom