Siinä maitohyllyä vastapäisellä hyllyllä käytävän toisella puolella, alhaalla.eccu sanoi:Mistä päin se Ehrmannin rahka löytyy sieltä Prismasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä maitohyllyä vastapäisellä hyllyllä käytävän toisella puolella, alhaalla.eccu sanoi:Mistä päin se Ehrmannin rahka löytyy sieltä Prismasta?
Niin, tai sitten niitä on helpompi täyttää sinne alas sieltä takahuoneesta, laittaa vaan uuden kärryn jolla on 10-20 lavallista, eikä tarvitse yksitellen latoa hyllylleIsoDino sanoi:Onkohan ne siirretty alas sen takia, että säilyisi kylmäkaapissa paremmin, koska alhaalla saattaa olla hitusen viileämpää???
Jos monien valitusten jälkeen on siirretty alas. Tampereen prismassa on kanssa siirretty alas, ainakin viimmeksi oli..
NGV sanoi:Onko kukaan ostanut rahkaa lid:lestä? Itse ostan rahkani sieltä, sillä eurolla saan puoli kiloa rahkaa ja ravintoarvot ovat kohdallaan..
NGV sanoi:Onko kukaan ostanut rahkaa lid:lestä? Itse ostan rahkani sieltä, sillä eurolla saan puoli kiloa rahkaa ja ravintoarvot ovat kohdallaan..
Kipi I sanoi:Mitäs sä sitte syöt Kanaa..
nimim.1kg ehrmann pv
Timba79 sanoi:Itse ostan pääosin rahkani Lidlistä, jos sattuu sieltä olemaan loppu tai ei jaksa raahautua sinne, niin sitten Ehrmania. Mutta Valion ylihintaiseen paskaan en koske pitkällä tikullakaan. :D
muzzi sanoi:Milbona on Valion tekemää, ilmeisesti samaa jööttiä, eri paketissa
Olisi hienoa, jos jaksaisit jatkossa lukea viestiketjut läpi ennen vastaamista. Kyllä, tässä viestiketjussa on usea postaus LIDL-kaupan Milbona-maitorahkasta, joten joku on varmasti ostanut rahkaa "lid:lestä".NGV sanoi:Onko kukaan ostanut rahkaa lid:lestä? Itse ostan rahkani sieltä, sillä eurolla saan puoli kiloa rahkaa ja ravintoarvot ovat kohdallaan..
Ei se ainakaan maistu samalle kuin valion rahka.muzzi sanoi:Milbona on Valion tekemää, ilmeisesti samaa jööttiä, eri paketissa
IsoDino sanoi:Onkohan ne siirretty alas sen takia, että säilyisi kylmäkaapissa paremmin, koska alhaalla saattaa olla hitusen viileämpää???
Jos monien valitusten jälkeen on siirretty alas.
IsoDino sanoi:Rahka ei ole millään tavalla välttämätöntä kehoilu ruokavaliossa. Eihän jossakin jenkkilässäkään isot miehet mitään rahkaa mussuta.
Voihan sitä syödä vaikka raejuustoa, kanaa, kalaa, lihaa, kananmunia, proteiinijauheita ym. ym. ym.
Itse asiassa välillä saatan olla pitkiäkin aikoja olla syömättä rahkaa, koska on paljon parempiakin (jo maultaankin) proteiinilähteitä.
quaz sanoi:Löytyykö vähälaktoosisena oikeesti muuta kun tota valion laastia? Ehrmanni on kyllä pirun hyvää mutta pitäs vetää laktaasi-tabu joka kerta jos meinaa että pakki pysyy ees jotenkin kuosissa. Kirjaimellisesti suolesta tää laktoosi-intoleranssi.