Ehrmannin tuonti lopetetettu(?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu
quaz sanoi:
Löytyykö vähälaktoosisena oikeesti muuta kun tota valion laastia? Ehrmanni on kyllä pirun hyvää mutta pitäs vetää laktaasi-tabu joka kerta jos meinaa että pakki pysyy ees jotenkin kuosissa. Kirjaimellisesti suolesta tää laktoosi-intoleranssi.
Pirkan rahkat onpi kanssa vähälaktoosisia, mutta koostumukseltaan vielä enemmän laastia kuin Valio. Valiolta on myös tullut nyt uusi täysin laktoositon rahka jonka koostumuksesta ei kyllä ole tietoa, mutta hinta oli kohtalaisen suolainen (1,60€/purkki)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muzzi sanoi:
Milbona on Valion tekemää, ilmeisesti samaa jööttiä, eri paketissa

Mä en tuossa edellisessä quotessani huomannutkaan tuota loppua. Eli samaa jöötiä se ei ole, siitä en tiedä tehdäänkö Suomessa vai Saksassa. Valion rahka maistuu kitkerältä kun taas Milbona on sellaista enemmänkin jogurttimaista, eli samasta tavarasta ei ole kyse vaikka sama valmistaja olisikin (en tiedä loppupelistä onko).

Ants sanoi:
Tässä on pikkuhiljaa juolahtanut mieleen että lopetetaanko ehrmannin rahkan tuonti. katoin parista lähikaupasta ja siel ei enää oo ollut ehrmannia kolmeen viikkoon. Sit kävin tänää kauppakeskus Sellossa Citymarketissa(niinku ei ollu viiko sittenkää) ja Prismassa eikä niissäkään enään ollut Ehrmannia. Kyllä harmittais jos tosta joutuu luopumaan ja siirtymään valion tai ingmannin rahkoihin jotka ei millään uppoa natuna.

Toim. Huom.

Sellon prismassa Ehrmannit vaihtaneet salakavalasti paikkaa kuten muutama muukin maitohyllyn tuote. Itte kävelin 2 kertaa hyllyn läpi mut muija löys ekalla kun sitä ei tuo vanha paikka niin hämännyt.

Hyvä, että tuli vähän tuota hintavertailua, sillä itse olen maksanut isoa ylihintaa Ehrmannistani, 75c/purkki, Oulun k-marketista(Cuban vieressä).

Axu sanoi:
Vit*u ku säikähin!! :hyper:
jep, sama täällä. aina kun ehrmannia löytyy kaupasta c-market lähinnä, täytyy ostaa mahd. monta kerralla ettei vain lopu kesken :D . mut noita välipäiviä kertyy joskus liikaakin kun e:n rahka loppuu kaupasta yllättäen kesken. valion rahkat ok:n makuisia, mutta törkeän kalliita :curs: . toi 55senttiä on jees hinta ehrmannin 250g:n rahkapurkista:)

eccu sanoi:
Mistä päin se Ehrmannin rahka löytyy sieltä Prismasta? Katsonut olen monestikin, mutta ei ole löytynyt.
FAQ tavaraa :D

Edit: prismassa hinta noussut 55 c -> 59c. Miksi? luulisi että pakkislaiset ostaa sitä nii paljo et vois alkaa tiputtaa hintaa :D tai sit ne vaa haluu rahastaa kaikkiii body/voimamiehii :evil:

Jyväskylässä tossa yhden koon lähimarketissa ehrmannin hinta on noussut jo 70c/prk. S-marketeista saa 59c/prk. Niin siitä milbonasta, ainakin purkissa siinä lukee että valmistettu Saksassa.

spoty sanoi:
Eipä ollut Malmin Citymarketissa tänään yhtään purkkia.
Liekkö sattumaa.
Jos myynti loppuu niin täytyy kehittää joku muu aamu/välipala.
Muut rahkat on kalliita ja pirun sitkeitä liistereitä.

Vitun pallot!!! Sen liisteri homman poistaa parilla ruokalusikalliselle vettä.

TheLORD sanoi:
Vitun pallot!!! Sen liisteri homman poistaa parilla ruokalusikalliselle vettä.
Heh, kyllä se näköjään on mahdoton toimenpide monille. :D Eli se vesi pitää olla valmiiksi lisättynä? Ehrmannihan on valmiiksi laimennettua, kun proteiiniakin on vähemmän. Sen takia varmaan myös hinta halvempi. Itse tykkään kyllä enemmän noista "jäykemmistä" rahkoista. :)

weismyller sanoi:
FAQ tavaraa :D

Edit: prismassa hinta noussut 55 c -> 59c. Miksi? luulisi että pakkislaiset ostaa sitä nii paljo et vois alkaa tiputtaa hintaa :D tai sit ne vaa haluu rahastaa kaikkiii body/voimamiehii :evil:

Ei ainakaan täällä päin ole prismassa hinta noussut :) 55cnt edelleen.

quiz sanoi:
Heh, kyllä se näköjään on mahdoton toimenpide monille. :D Eli se vesi pitää olla valmiiksi lisättynä? Ehrmannihan on valmiiksi laimennettua, kun proteiiniakin on vähemmän. Sen takia varmaan myös hinta halvempi. Itse tykkään kyllä enemmän noista "jäykemmistä" rahkoista.

suokaa anteeksi kun kerron oman eriävän mielipiteeni, mutta minusta noista laasteista ei saa samanlaista kuin ehrmannista vaikka miten ohentaisi. aina niistä tulee sellaista muurauslaastimaista ja maku on kitkerämpi.

Sellon prismassa on hinta noussut. Pakkisrahkaa odotellaan myyntiin asevelihintaan. Uuteen myymälään vaan iso jääkaappi ;)

Pikkuhannu sanoi:
Ehrmanni on lantattu yoghurtilla... :jahas:

Jep, siinä on sitä JOPA 1% :D

Sattumaa varmaan, mutta viimevkolla oli kolmesta eri kaupasta loppunu Ehrmann, joten olisko ollu jotain toimitusvaikeuksia tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom