Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Mulla on tässä käsissä 28.05. päiväyksellä varustettu Ehrmann ja tuoteselostuksessa on kyllä jotain outoa. Suomeksi: Ainesosat: Pastoröitu rasvaton maito, hapate. Espanjaksi: Ingredientes: Queso fresco desnatado, yogur desnatado(10%), Pasteurizado.

Pikaisen googlauksen tuloksena ja kuten ehkä sanasta yogur voi päätellä, se olisi rasvatonta jogurttia. Muistan itsekin, että ainesosissa luki ennen jogurtti jopa suomeksi, tosin taisi olla 2%. Onkohan pieni erehdys vai mikä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nimen omaan Milbonan rahka blenderiin marjojen sekaan. Marjoissa tai fun lightissa on sen verran voimakkaat maut, että peittää ydinjätteenkin alleen.

Koin positiivisen yllätyksen avatessani herkullisen ehrmannin tämän kuun alussa, kun esiin pomppas hometta keskellä rahkaa! Päiväys on 28.5 asti? :wtf:

Koin positiivisen yllätyksen avatessani herkullisen ehrmannin tämän kuun alussa, kun esiin pomppas hometta keskellä rahkaa! Päiväys on 28.5 asti? :wtf:

Tainnu päästä ilmaa sisää.

Jääkaapissa 04.06 päiväyksellä ehrammii eikä kyllä näissä mikään koostumus ole erilaista kuin aikasemmin? Hinta vaihtelee 0,66-0,9e lahdessa mitä itte bongaillu.

Vinkki niille, joita häiritsee uusi jäykempi koostumus: pitäkää purkkia pari tuntia huoneenlämmössä ennen syömistä. Mukavasti löystyy kun vähän lämpiää.

Ihme nillitystä rahkasta isoilta miehiltä jotka vaalii kehoaan ja rääkkää itseään salilla tuntikausia, "hyi liian paakkuista" jne. =D Samaa nillittämistä kuin joku proden maku. Eikös se vaikutus ole tärkeämpi verrattuna siihen 2min aikana koottuun makuun ja koostumukseen. Isot miehet...

Ihme nillitystä rahkasta isoilta miehiltä jotka vaalii kehoaan ja rääkkää itseään salilla tuntikausia, "hyi liian paakkuista" jne. =D Samaa nillittämistä kuin joku proden maku. Eikös se vaikutus ole tärkeämpi verrattuna siihen 2min aikana koottuun makuun ja koostumukseen. Isot miehet...

Nimenomaan. Eikä toi vieläkään oo lähellekkään niin jäykkää kun esim Valion maitorahka. Pitää ajatella syöminen vaan suorituksena.

Lähikaupassa ehrmannin hinta noussut jo 1,09 euroon. Pitänee rahkat tästä lähtien roudata jostain muusta kaupasta. Ärsyttää.

Nimenomaan. Eikä toi vieläkään oo lähellekkään niin jäykkää kun esim Valion maitorahka. Pitää ajatella syöminen vaan suorituksena.

Se on totuttelukysymys, joskus aikoinaan vedin ihan lidlin rahkaa + rypsäriä, ei muuta. Tota ku on vetäny kuukauden putkeen niin sen jälkeen ihan sama mitä rahkaa syö ja miten sekottelee, makunautinto taattu ;)

Noh, mä sanoisin tähän että vaikka nuuka olen ja kerran vain elän niin en ajatellut tuhlata paskan kiskomiseen. :)

(Mutta erinomainen pointti, en kiellä! PS: Prismassa muistaakseni Ehrmannia on vielä saanut 0,66€ euroon, mutta lakkojen aikana on tainnut kohota 0,76. Tuntuu kyllä jo kukkarossa..)

Mä sohaisen taas muurahaispesää ja ilmoitan oman mielipiteeni, joka on, että ehrmannin rahka on kuraa, ja Valion sementti/tapettiliisteri on aivan loistavaa. Pidän enemmän siitä Valion vähän jytymmästä koostumuksesta.

Meillä on täällä Uudenkaupungin S-Marketissa eermannit 0,66€ vuoden ympäri :haart:
Ja lisätäkseni vielä. En myöskään ole huomannut eroa koostumuksessa, liekö mun suu ja
makuhermot sitten niin raavaat? (Mitä tosin epäilen vahvasti: nimimerkillä homeista leipää
eilen ja roskiinhan se tuli syljettyä. Onneksi oli uudempaakin tarjolla, kun tarkemmin syynäsin ^^)

0,66e oli Sokoksellakin. Tosin nyt sain käsiini ensimmäisen tällä uudella koostumuksella, ja tätä ei ole kovin helppo syödä. Vittuako menevät muuttamaan suosittua tuotetta ja sitten vielä näitä ujoja 50% korotuksia. Toivottavasti en saa jotain kohtausta kassalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom