Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Huomasin kanssa, että Ehrmannin rahkan koostumus on muuttunut!!! Ja kun lukee tarkkaan purkin tekstin, niin ainakin ennen luki "maitorahkavalmiste" ja nykyään lukee "maitorahka".

Huonompaan suuntaan on mennyt koostumus. Vanha koostumus oli just hyvä. Jos kukaan tietää tästä enempää, niin kertokoon...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse vedän tuota x-tra rahkaa. 500g purkeissa, valmiiksi löysää, miedon makuista, kohtuu paljon proteiinia ja halvinta, kun ei lidliä täällä päin ole. 500g purkeista tulee vielä kaiken lisäksi vähemmän jätettä!

Paljon paremmaksi muuttunut erhmannin koostumus. Toivottavasti on pysyvä muutos.

Edit: Valion rahkan taso on laskenut. Se on nykyään paljon löysempää. Kuin jogurttia:itku:

joo kysyin kaupassa ja ehrami on muuttunut kuulema "täysrahkaksi". hyi vattu. mä kaipaan vanhaa välipalaehramia. nyt se on samanlaista muurilaastia kuin valio. yhyy yök. kaksi purkkia joka helevetin päivä menee tota ja pettymys on karvas :(

joo kysyin kaupassa ja ehrami on muuttunut kuulema "täysrahkaksi". hyi vattu. mä kaipaan vanhaa välipalaehramia. nyt se on samanlaista muurilaastia kuin valio. yhyy yök. kaksi purkkia joka helevetin päivä menee tota ja pettymys on karvas :(

Oikeesti? Ei vielä täälläpäin ainakaan (Itäkeskuksen cittari). Tai sitten ero on tosi pieni, kun en sitä maista.

Oikeesti? Ei vielä täälläpäin ainakaan (Itäkeskuksen cittari). Tai sitten ero on tosi pieni, kun en sitä maista.

ei se ero ole maussa, vaan koostumuksessa. ennen ehrami oli pehmeää ja löysähköä, nyt se on kivikova jankki siellä purkissa ja sen voi kumota kokonaisena palana lautaselle.

ja riippuu varmaan vielä minkä tehtaan erää missäkin kaupassa on. omat ehramit lähikaupassa muuttuivat jo 1 kk sitten, nyt alkaa tulemaan vastaan muualtakin jo tätä "laastia".

No perkele. Ihmettelinkin kun oli niin suuri ero. Söin iltapäivällä vanhemman rahkan, ja se oli ihan normaali. Iltapalaksi syömäni rahka oli tosi kiinteä paakku, mutta ajattelin että se johtui jotenkin säilytyksestä. Maussa en kylläkään huomannut mitään eroa. Hiukan enemmän vain sai sekoitella höysteisiin.

Onko ravintosisällössä tapahtunut muutoksia?

Jos se koostumus haittaa niin heittäkää vähän vettä sekaan, ei puolta desiä enempää kumminkaan..rahkat 0.64 250g täällä ainakin.

Just bueno tää uus koostumus, pystyy ilman lusikkaa pudottaan blenderiin. sytyn :D

Maku siis ei meikää kiinnosta yhtään, ku rahka kuin rahka maistuu mun suussa paskalta. Vähän kyllä ihmetyttää kun vaihtavat tuollai.

IMO huono homma tuo koostumuksen muuton, kun vanhempaa oli mukava lusikoida suoraan purkista ( nopeaa syödä )
Tuosta uudesta tulee jo vähän semmoinen purkka efekti, että alkaa pyöriä suussa..
Mutta eiköhän siihenkin totu.

Jos se koostumus haittaa niin heittäkää vähän vettä sekaan, ei puolta desiä enempää kumminkaan..rahkat 0.64 250g täällä ainakin.

Ei mitään vettä ku rypsiöljyä vaan reilu loraus niin johan notkistuu :D

Juu ehrami on ehkä ainut tuote jossa huomaa ton laadunvaihtelun noin erikoisesti. Joka toinen purkki on kunnon laastia ja toinen vetelää. Sen huomaa IMO maussakin sitten...

Noh laastipäivinä yleensä kaadan semmoset reilut määrät mehua lautaselle myslin ja rahkan sekaan niin sen saa syötyä alle viidessä minuutissa ehkä.

1,09e ollut tosiaan tietyissä Siwoissa. Valitin ja hinta laskettiin takaisin, tosin nyt näkyy taas joissain kaupoissa.

Mä en ole huomannut laastimaista koostumusta Ehrmannissa. Jos tulee, niin meiliä vaan kauppaan että muuttakaa takaisin. Mä en kanssa voi syödä sellaista kovaa mössöä kuten Valiolla. On tosiaan vähän merkitystä onko hinta 60snt vai yli euron jos niitä menee kuukaudessa esim. 80 kappaletta.

Tänään tuli vastaan vähän tiukempaa tavaraa oleva ehram. Ei toi nyt vielä läheskään niin tiukkaa ollut kun Valion rahka, mutta selvästi tiukempaa kuin aiemmin on ollu. Ei sinänsä minua haittaa ollenkaan..

Ei se Ehrmanni nyt vielä, ONNEKSI, ole niin kittiä kuin esim. valio tms. Koostumus kyllä muuttunut.

Ehmannin rahkan koko "idea" on alusta asti ollut sen notkeus, nopea syötävyys, helppo sekoitettavuus ja siksi tämä muutos on pettymys. Kyllä se vielä menee, mutta suunta siis huono.

Mikä muu rahka on löysyyden/notkeuden suhteen lähinnä ehrmannia?? Kun muista merkeistä ei enään tietoa, kun on eetä käyttänyt varmaan viimeiset varmaan 10 vuotta (tai kuinka kauan sitä nyt onkaan suomessa saanut).

Mikä muu rahka on löysyyden/notkeuden suhteen lähinnä ehrmannia??

Minun makunystyröiden mukaan X-tra rahka joka on 500g pöntössä. Mielestäni parempaa kuin tönkköEhrami, mutta huonompaa kuin standardiEhrami. Miinusta on turhan iso pakkauskoko.

Suositut

Back
Ylös Bottom