Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"ehramia" on tullut syötyä usein. ainakin toistaiseksi ovat olleet kunnollisia ehranameja. no, ei se rahka mun makuuni mitään hyvää ole, joten maustan sitä jugurtilla, hillolla ja jäätelöillä välillä.

Syön noin neljä ehrmannia päivässä. Funlightilla... hyvää on! Mutta asiaan: Niistä sadoista rahkoista mitä olen syönyt, on ollut ehkä noin 10 homeessa. Joskus vuosia sitten ne olivat paljon useammin homeessa. Silloinen tyttökaverini hoiti meillä usein kauppareissut ja hän otti aina homeiset purkit mukaan ja vaihtoi uusiin. Yksinkertaista! Nykyään homepurkit lentää roskiin ja sillä sipuli.

Ja asian vierestä: Miten saisi painatettua ehrmannin logon paitaan? Hitto se olis muuten hienoa reenata, kun kaikki luulisi, että mulla on paras mahdollinen sponsori. Kaupungillakin kaikki varmasti ihastelisi! Vähintäänkin vitsinä toimisi... Pitkäaikainen haave!

Seuraavaksi vuokrataan bussi ja lähdetään kaikki pakkislaiset ehrmanin tehtaalle tutustumiskäynnille ja saadaan maistaa ihan tuoretta rahkaa. Ihan kuin pentuna fazerin tehtaalla luokan kanssa! Vedetään vaan rivissä tehtaan pihalla kyyneleet silmissä lippaan! Joo menee ohi aiheen, mutta se paita olis tosi kova!

Syön noin neljä ehrmannia päivässä. Funlightilla... hyvää on! Mutta asiaan: Niistä sadoista rahkoista mitä olen syönyt, on ollut ehkä noin 10 homeessa. Joskus vuosia sitten ne olivat paljon useammin homeessa. Silloinen tyttökaverini hoiti meillä usein kauppareissut ja hän otti aina homeiset purkit mukaan ja vaihtoi uusiin. Yksinkertaista! Nykyään homepurkit lentää roskiin ja sillä sipuli.

Ja asian vierestä: Miten saisi painatettua ehrmannin logon paitaan? Hitto se olis muuten hienoa reenata, kun kaikki luulisi, että mulla on paras mahdollinen sponsori. Kaupungillakin kaikki varmasti ihastelisi! Vähintäänkin vitsinä toimisi... Pitkäaikainen haave!

Seuraavaksi vuokrataan bussi ja lähdetään kaikki pakkislaiset ehrmanin tehtaalle tutustumiskäynnille ja saadaan maistaa ihan tuoretta rahkaa. Ihan kuin pentuna fazerin tehtaalla luokan kanssa! Vedetään vaan rivissä tehtaan pihalla kyyneleet silmissä lippaan! Joo menee ohi aiheen, mutta se paita olis tosi kova!
Kyllähän netistäkin löytyy niitä missä voi suunitella paidan.. Mutta ainakin kalastajahattuja saa Ehrmannin nettisivuilta..:D

Ainakaan omalle kohdalleni ei ole enään vuoteen sattunut noita homekönttejä, yks erä tossa viime kuussa saattoi maistua oudolta, mutta ei syömistä estänyt.

Kirjotin tos aikasemmin ku oli 2/5:stä homeessa. No vein ne kauppaa ja sain 2 uutta tilalle. No sit iha mielenkiinnosta kirjotin Keskolle raporttia aiheesta, ni meni päivä ni postista tuli 10€ arvonen lahjakortti kaikkiin k-kauppoihin :D Kiitos Kesko!

Kirjotin tos aikasemmin ku oli 2/5:stä homeessa. No vein ne kauppaa ja sain 2 uutta tilalle. No sit iha mielenkiinnosta kirjotin Keskolle raporttia aiheesta, ni meni päivä ni postista tuli 10€ arvonen lahjakortti kaikkiin k-kauppoihin :D Kiitos Kesko!

Sama juttu meilläkin kotona oli 3/10 tai jotain kun ostin, tylysti vein ne takaisin ja uudet+lahjakortti. Hermanni on jees

Tuskinpa tekemistä ehrmanin laadun kanssa mutta välillä ropsuttelen sukille(vahingossa) sitä nestettä joka lilluu rahkan päällä. Joskus sitä ei ole ollenkaan ja joskus on puolen desin verran. Aina kun on enemmän ni kallistan ja puolet nesteestä on sukilla. :(

Itse en ole huomannut muuta kuin välillä tulee semmonen ihanan makuinen ehrrmann.. milbonan puoleen kallistun.. aika halvalla sain lidlistä 500g 1e :S

:offtopic: Vähän aikaa sit oli jostaa pakastejuurespussista löytyny kuollu rotta! :urjo: Noh..tuleepahan vähä lisä protskua soppaan!;)

Ehrmannista sen verran, että on tullut syötyä monta vuotta ja talvisin ei ole homeisia. Kymmenkunta homeista on tullut vastaan ja kaikki lämpimämpinä aikoina. Tästäkin voi jotain päätellä. Muuten noita laatuvaihteluita on kesät ja talvet. Taas oli rakeista viime erä:jahas:.

Mullakin on ollut 3 hometapausta ½ vuoden sisään, tänään sitten mitta tuli täyteen ja lähetin aiheesta reklamaatiota.
Piti lauantaina ostaa valion 500g rahkapurkki kun ei Ehrmannina ollut tyrkyllä, niin hyi helvetti mitä tahnaa! :urjo:
Nykyään popsin tuon Ehrmannin sellaisenaan, se on hyvää ilman mitään ylimäärästäkin. :rock:

Aamulla löysin pitkästä aikaa ehramista pienen tumman kohdan. Eipä nuo pienet mitään haittaa, lusikalla vaan sivuun ja loput ääntä kohti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom