Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla on ollu vihreetä hometta yhessä purkissa, siinä kannessa.
tosin välillä tuo errrrmannin maku on heitelly? välillä maistu melkein samalta ko valion maitorahka

Kuudesta ostamastani purkista kolmen kannessa on ollu hometta. Siis ihan viime satsissa. Yks on viel aukomatta. Jännityksellä odotan... Ne vois keksii vähän tiiviimmän pakkausmetodin.

Onko Ehrmann vaihtanut maitorahkansa reseptiä tai jotain? Ennen pystyi ihan helposti lapioimaan ilman mitään purkista, mutta nyt ollu parin viikon aikana sen hajuista / makuista kamaa, että hyvä kun mehulla saa alas. Onko kukaan muu huomannut mitään vastaavaa? Ja ne eivät ole vanhentuneita, tämä mitä nyt "syön" on päivämäärältään 28.11.

Olen huomannu. Ennen oli aina melko neutraalin ja raikkaan makuista, nykyään maistuu välillä härskimmältä ja ei voi syyä niin noppeesti. jännä juttu.

olisikoha eri paikassa tehtyjä nämä erimakuset ermannit ?

En tiedä, mutta hyviä ne ei todellakaan enää ole. Joo, siis ennen ne oli melko neutraaleja ja happamia, vähän kun viili tai jotain, ja niitä söi ihan mielellään. Nykyään ne on niin hirveitä, etten tiedä edes mihin verrata, pari kk vanhaan kermaan tai johonki ehkä. Kai tästä kohtapuolin pakko vaihtaa rahkaa ellei ne tästä muutu.

Nykyään se on alkanu maistua enempi joltain piimältä tai jotain. :wtf: Oon huomannu nyt ainaki kolmen eri päiväysten kohdalla viimeaikoina.

Maku selvästi muuttunut huonompaan suuntaan. Kuitenkin kannet on paremmin kiinni kuin aiemmin.

Hometta löytynyt myös viime aikoina. Kannessa ollu pari kertaa ruskea läikkä. :urjo:

Äh ku kiristäkää hampaita ja syökää valion rahkaa. Ei se maistu sen kummemmalta. Ihime sihtisuita.

joo viimesimmät 3 lavaa on maistunu enemmän piimältä mikä ei oo yhtään kiva juttu. Toivottavasti tuttu ja turvallinen mauttomuus tulee takas

Mä oon myös huomannu ehrmannin maun muuttumisen lähemmäs piimää. Tänään tuli lisäksi vastaan ensimmäinen ruskea hometäplä kannessa, roskiin meni. Päiväys oli 29.11.

Taitaa mennä nyt Ehrmann pannaan ainakin hetkeksi. Viimeiset pari viikkoa ne on maistunut aivan helvetin oudolta ja myös koostumus on muuttunut. Tänään piti taas heittää tötsä pois kun oli jotain ruskeaa paskaa kannessa ja itse rahkassakin. Raejuustolla mennään...

Äh ku kiristäkää hampaita ja syökää valion rahkaa. Ei se maistu sen kummemmalta. Ihime sihtisuita.

Mun mielestä valion rahka on ihan hyvän makusta, oikeestaan parempaa ku ehrmann, mutta koostumus niin tiheää, ettei ollenkaan kiva syödä. Niin ja kalliimpaa.
Tuli tossa muuten 14.11 päiväyksellä ekat homeet vastaan ehramissa. Siis muutama päivä ennen tuosta pvm:stä

Eipä ole ollut mitään valittamista Ehrmannissa vaikka tulee syötyä mukavasti 2 purkkia päivässä.. Ehkäpä makuaistini on sitten turtunut?! Ehrmannilla mennään>

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom