Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt on kyl KATANALLA käyny paskaakin paskempi säkä, ite kans syöny satoja ehrmanneja eikä ikinä yksikään homeessa

Oon punninnut varmaan puolen vuoden ajan rahkasatsit...avaan purkin ja kiepsautan ympäri niin että rahka tipahtaa yhtenä klönttinä kulhoon. En punnitse varsinaisti rahkaa vaan muita sooseja mitä sekaan tungen mutta rahkakin tulee ikäänkuin ohessa punnittua.

No enivei, lähestulkoon aina rahkaa on noin 240g. En ole KERTAAKAAN saanut 250g mitä purkissa luvataan. No tämähän ei vielä tarkoita että kyseessä olisi virhe....sen voi laskea.

Tästähän voisi ottaa pienen projektin :D Punnitsen seuraavan kuukauden jokaisen rahka annoksen, otan painot ylös, lasken keskiarvon, keskihajonnan ja näiden pohjalta teen kaksisuutaisen keskiarvotestin nollahypoteesin ollessa 250g. Mutta mikä olisi sopiva merkitsevyystaso...jaa eiköhän 0.01 ole ihan ok. Sittenpähän nähdään onko painon heittely tilastollisesti merkitsevä :jahas:

Tarttis saada kyllä varmaan joku 50kpl otoskoko mutta siihen menee aikaa kun syön vain purkin päivässä :(

Muistahan sitten että et niitä vesiä kaada pois ennen punnitusta. Nehän on siitä massasta erottunut. Ihan ajattelin vain jos sattumoisin niin teet.:)

Muistahan sitten että et niitä vesiä kaada pois ennen punnitusta. Nehän on siitä massasta erottunut. Ihan ajattelin vain jos sattumoisin niin teet.:)

Joo vedet mukaan. Veden määräkin vaihtelee, joskus sitä ei ole lainkaan ja joskus lilluu vähän enemmänkin.

Tänään lähti taulukkoon ensimmäinen punnitustulos: 238g :)

Ja mitä tulee pilaantumiseen (homeet ym.) niin itsellä ei ole kertaakaan tullut eteen pilaantunutta.

Jos on hometta veikkaan että kyseessä on kylmäketjun katkeaminen jossain välissä, ei niinkään valmistuksessa ilmennyt virhe.

Söin tänään ehrmannin jonka päiväys oli 10.1 ja eikös sieltä joku vihreä/sininen ympyrä paljastunut. No, jätin sen koskematta ja söin muuten loppuun. Ensimmäinen tällainen tuli vastaan.

Söin tänään ehrmannin jonka päiväys oli 10.1 ja eikös sieltä joku vihreä/sininen ympyrä paljastunut. No, jätin sen koskematta ja söin muuten loppuun. Ensimmäinen tällainen tuli vastaan.

Mulla on tullut just samanlaisia purkkeja n 5 kertaa vastaan, oon palauttanu kauppaan semmoset ja saanut uuden :)

En oo kyl ite ikinä mitään huomannut, semmoset 30 prk varmaan kuukaudessa ostan....

...tosin enpä oo kyl muistanut sen kummemmin tuota tavaraa tutkiskellakaan... tälläkin hetkellä hörpin tuota kyseistä herkkua maidon, rypsärin ja kananmunan kera... :kuola:

Ehrmannilla vissiin jotain toimitusvaikeuksia tällä hetkellä ku joka kaupasta on loppu. Onko muut huomannu samaa? Jouduin ostamaan jotain Valion kallista paskaa. Nyt oon kiukkunen. :curs:

Nyt kyselen vähän höveleitä. Varmasti kysytty aiemminkin mutta, minkä firman ketjuissa/kaupoissa myydään ehrmannia? (S-marketissa asioin nyt ja sieltä löytyy) Tässä lähitulevaisuudessa muutto ehkä mielessä ja vähän tiedustelisin etukäteen niin osaan asuntoa valita myös lähikaupan perusteella :D

elasto oon huomannut saman jutun, vaikee löytää viimeaikoina. Tai sitten bodareitten määrä vaan kasvanu räjähdysmäisesti.

villeville1000, oman kokemuksen perusteella S-marketeista ja K- alkusista ainakin löytyy.

Ainakin seuraavista kolmesta S-ryhmän kaupasta löytyy: Prisma, S-Market, Alepa ja sitten K-ryhmän kaupoista oon löytäny vaan isoimmista eli jostain Citymarketeista yms.

Missä perähikiällä te asutte jossei ehramia löydy kaupasta?

Ei onneksi vielä ainakaan ollut paikallisesta s-marketista loppu, k-supermarketista ei ole ollut sitten viime torstain jolloin tuli hamstraattua 10purkkia. Saisi tulla että ei tarvi milbonaa syödä.

Vähän ku laittaa vettä tohon valion sekaan ni siitä saa aikalailla samanlaista koostumukseltaan ku Ehrmann. :D Ihan syötävää silleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom