Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ymmärrä miksi muka Valio olisi kitkerämpää mitä Ehrmann? Ehrman on happamempaa, koska sisältää jogurttia. Sopii hyvin esim funlightin kanssa ja Valion taas marjojen kera.

Omaan kauppakassiinkin sattui yksi homeinen Ehrmann tässä pari-kolme viikkoa takaperin. Olisiko joku isompi satsi mennyt viduiks ex-aseveljeltä. Mene ja tiedä. Tekevälle sattuu. Eipä tuossa suurta taloudellista menetystä tullut, sitä paitsi syöväthän ihmiset homejuustoakin. Ja ehkä sääkin vaikuttaa. Mitenkähän kauppojen kylmävarastot on suojattu pitkien sähkökatkosten varalta?

4 x 250 g Ehrmannia päivässä pitää miehen tiellä. Rahka on hyvvee.

Ehrmann + Oranssi Funlight = panisin.

:kuvia:

Emmah sanoi:
Voi olla, että viime aikojen sääolosuhteillakin on vaikutuksensa, uskokaa tai älkää. Ukkosella ainakin viilin tekeminen on mahdotonta ja muutenkin maitotuotteet pilaantuvat normaalia nopeammin. Joten se voi olla yksi osatekijä Ehrmannienkin pilaantumisen yleistymiseen. Ja myöskin ne heikosti kiinni olevat kannet.
Olet oikeassa tuon viilin teon suhteen, ilmasto on meillä nyt sellainen, että varmaan vaikuttaa kaikkiin huonosti pakattuihin maitotuotteisiin.
Itse olen syönyt Valion rahkaa, haluan antaa rahani suomalaiselle elintarviketeollisuudelle, aina viljelijästä kauppiaaseen. ;)

Emmah:lle pointsit avatarista..Eloveenatyttö!! :thumbs:

wbb sanoi:
Edelleen: Pirkka on parasta, paras PP:H -suhde, paras hinta/laatu -suhde.

Näin on,mutta Lidl myy jotain shaisee vielä halvemmalla,ette siinä on vielä parempi hinta/prot. suhde..Tuli just vähän aikaa sitten ostettuu 4kg tota ja makso alle 10egee.

Swat sanoi:
Näin on,mutta Lidl myy jotain shaisee vielä halvemmalla,ette siinä on vielä parempi hinta/prot. suhde..Tuli just vähän aikaa sitten ostettuu 4kg tota ja makso alle 10egee.

Jaahansjaahans... Kyseessähän on siis täälläkin mooooneen kertaan mainostettu Milbonan rahka, ja kyse ei ole tod. mistään scheissesta, vaan on aivan erinomainen tuote! Protskua 12,2g/100g, ja hinta 99cnt/500g. IMHO hakkaa myös maussa niin ehrmannit, valiot kuin ingmanitkin 6-0. 2 kg odottelee jääkaapissa syöjäänsä :hyper:

Gillyanne jo kaiken sanoikin Milbonasta mitä mulla oil mielessä. Itse ostan sitä aina sen 12 purkin lavan kerrallaan ja vähintään purkki menee päivässä. Ja muku on ehdottomasti rahkoista paras ja protskuakin on eniten ja hintaa vähiten...että silleen!

Luin eilen viestiketjun läpi, menin kauppaan ja ostin 12prk Ehrmannia. Mokomaan tuotetta olen puputtanut yli vuoden ja mitään vikaa en niissä ole havainnut...Käynytkö sitten hirmu tuuri.

Meikäläisellekin iski eka homeinen Ehrmanni pari viikkoa sitten. Satoja purkkeja tota on tullu vedettyä ja pilaantuneita ei ole aikaisemmin tullut vastaan, tosin pieniä eroja maussa on ollut jo pidempään.

Eipä ole tullut mitään epämääräisyyksiä vastaan, 1-3 purkkia menee päivässä.
Mikäli joku päivä löytyy tuotteesta, joka ei yliaikainen, hometta tms, silloin saa kuluttajavirasto (?) puhelun...

Missukka sanoi:
Eipä ole tullut mitään epämääräisyyksiä vastaan, 1-3 purkkia menee päivässä.
Mikäli joku päivä löytyy tuotteesta, joka ei yliaikainen, hometta tms, silloin saa kuluttajavirasto (?) puhelun...

Kuluttajansuojavirasto on naurettavan saamaton elin, ainakin sen perusteella mitä itse olen kuullut. Yleisesti ottaen kannattaa aina reklamoida suoraan valmistajan asiakaspalveluun, ja kun kirjoittaa hiukan melodramaattiseen tyyliin siitä vahingosta, haitasta ja tuskasta minkä viallinen tuote on aiheuttanut, niin ainakin itse olen joka kerta saanut runsaasti erilaisia tuotehyvityksiä. :)

paddington sanoi:
Laitoin palautetta. Sain vastauksena anteeksipyynnön ja muuta yleistä höpinää :)

Vaadi tuotehyvityksiä.. ite sain kerran valiolta 4prk raejuustoa ja gefilus herajuoman :hyper:

Gillyanne sanoi:
Jaahansjaahans... Kyseessähän on siis täälläkin mooooneen kertaan mainostettu Milbonan rahka, ja kyse ei ole tod. mistään scheissesta, vaan on aivan erinomainen tuote! Protskua 12,2g/100g, ja hinta 99cnt/500g. IMHO hakkaa myös maussa niin ehrmannit, valiot kuin ingmanitkin 6-0. 2 kg odottelee jääkaapissa syöjäänsä :hyper:

Aivan samaa mieltä, maku on parempi kuin valion rahkassa, ja on muuten HALPAAA!!!!

Oletteko muuten maistaneet Lidlin raejuustoa, niillä on yksi merkki joka on rasvasempi kyllä kuin tavan raejuusto, mutta on HYVÄÄÄ!!! Oiskohan kanssa Milbonan??

Äiskä sanoi:
Aivan samaa mieltä, maku on parempi kuin valion rahkassa, ja on muuten HALPAAA!!!!

Oletteko muuten maistaneet Lidlin raejuustoa, niillä on yksi merkki joka on rasvasempi kyllä kuin tavan raejuusto, mutta on HYVÄÄÄ!!! Oiskohan kanssa Milbonan??
Se on kyl hyvää, alkuun vähä vierastin sitä korkeamman rasvapitoisuuden ja vähäisemmän proteiinin johdosta, mutta nykyään vetelen pelkästää sitä.... muut maistuu kuivalta ton rinnalla. :kuola:

Patrick Bateman sanoi:
Mieluummin ulkomaalaista kuin kotimaista, minähän en niitä saatanan kotimaisia jyväjemmareita tue.
:D

Toivottavasti saat potkut ja sut korvataan ulkomaalaisella joka tekee sun hommat halvemmalla ja paremmin.

:kippis1:

osku sanoi:
Toivottavasti saat potkut ja sut korvataan ulkomaalaisella joka tekee sun hommat halvemmalla ja paremmin.

:kippis1:

Varsinkin, kun hintaan ei ole syypäänä maajussi, vaan se duunaripuoli jatkojalostuksessa. Alkutuotteesta maksetaan mailmanmarkkinahintojen mukaan, eli esim Saksassa se Ehrnmannin valmistaja maksaa saman maidosta mitä esim Valio Suomessa. Lisäksi ovat vielä samassa tukijärjestelmässä mukana.

:offtopic:
Kuka käskee tuottamaan jotain mikä ei kannata, tai ei ole kilpailukykyinen esim muihin eu-maihin verrattuna. Viljeliöillä joilla ei homma kannata ilman tukia niin kannattaisi miettiä tuotantosuuntaa uusiksi ja mahdollisesti erikoistua johonkin.

Itse en ainakaan rupea maksamaan ylimääräistä suomalaisuuden maatalouden tukemisesta... etenkin kun sen rahan vetää välistä joku muun kuin ne kaikista ahtaimmalla olevat viljeliät. :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom