Ehrmannin laadunvalvonta?

Yksi sana: Milbona! Mä oon noita vetänyt monta sataa purkkia ja koskaa ei ole ollut mitään valittamista mistään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
maxmussel sanoi:
Fannyssa ei ole moista onkelmaa. :D
Eikä mansikan makuisessa exquisassakaan. Pitäähän sitä ny makua olla, eihän tommosta muuten syö. :hyper:

Juu, maku noissa on noin miljoona kertaa parempi ja laatu varsinkin fannyssä aina kohdallaan. Maksavatkin sit tosin enemmän ja mikä pahinta niin se sokeri....

edit:

Mä olen tehny niin, että aamulla herkkuperserahkoja jos ei ole dietti päällä ja illalla ehrmannia tai raejuustoa...Hitto mä inhoon yli kaiken pilaantuneita maitotuotteita, taitaa jäähä nyt ehrmanit vähäks aikaa väliin...

Ehrmanneista vielä sen verran, että kun diettasin ECA:lla niin aamulla Ehrmani rahkat tuppas tulemaan nopeemmin ylös kun mitä meni alas...johtunee ECA:sta mutta muilla rahkoilla ei ollut samaa taipumusta?? Onkohan tuo jotenkin happamampaa kuin nämä kotimaan valmisteet?

Jep sama homma mulla, viimesen kuukauden aikana ehrmanniin on ilmaantunut ihmeellisiä maku- ja koostumusvaihteluja.... :jahas:

Tulihan noita ehrmanneja aikanaan syötyä, mutta nykyään tulee vedettyä pirkkaa, onhan se tietysti hiukka kalliimpaa, mut maku on paljon parempi.

Kumpa joku kotimainen meijeri alkais valmistaan 500 g bokseja kohtuuhalpaan hintaan, tekis varmaan monta bodaria onnelliseks

Ennen vedin ehrammin rahkaa mutta joka kerta kun ostin 20* rahka purkki niin 1 oli homeessa tai siellä oli jotain muuta ikävää.
Valitin kauppaan mutta sanoivat että tehtaan vika.
Myös monista eri kaupoista ostetut ehrammin rahkat on ollut homeen peitossa.
Nyt olen vakiintunut valio rahkan kuluttaja, joka päivä menee 3 rahka purkkia eikä IKINÄ ole tullut mitään ylimääräistä!
Valio kunniaan!
:thumbs:

Itsekkin tulee syötyä rahkaa päivittäin pari purkkia ja tota Ehramia, eikä ole koskaan mitään pilaantuneita tullut vastaan. Tosin joissakin kannet ovat vinossa ja aika löysästi kiinni. Nyt kokeilin Milbonaa ja se maistuu paremmalta verrattuna Ehramiin joka on aika löysän makuista. Taidankin jatkossa hakee rahkat Lidl:stä.

maxmussel sanoi:
Fannyssa ei ole moista onkelmaa. :D
Eikä mansikan makuisessa exquisassakaan. Pitäähän sitä ny makua olla, eihän tommosta muuten syö. :hyper:

Mulla ei ole (vielä) toistaiseksi tullut mitään "ylläreitä" ja toivotaan ettei tulekaan... Katsopas hiukan sen sun Exquisan ravintoarvoja :down: ja vertaa niitä tohon Ehrmannin rahkaan, ero on ku yö ja päivä!!! Ja kun sekoitat maustamattomaan rahkaan esim ananasta niin hyvää tulee! Ei tosta Exquisasta ole mihinkään... :curs:

Ehrmannia ja yleensäkkin rahkaa rupesin popsimaan vasta pari viikkoa sitten ja mitään erikoista en purkeista löytänyt. Tosin en ole kyllä ihan kattomalla kattonutkaan, mutta jatkossa pitänee varmaan vähän kurkkia tarkemmin ja tosissaan valosassa syödä ;). Nooh ei se oo niin justiinsa.

Ehrmannia on tullut syötyä jo pidemmän aikaa pari purkkia päivässä. Tässä viimeisen viikon aikana on maku ruvennu olemaan vähän erilainen. Ei todellakaan mikää makunautinto, varsinkaan veden kanssa. Mutta homeista purkkia en ole vielä saanut.
Nyt on jääkaapissa 6 purkkia odottamassa syöjää. Saa nähdä tuleeko sielä ensimmäinen "voitto" . Hope not.

Pitää selvittää jostain tuo maahantuoja ja järjestää kaikkien vihaisten bodarien kanssa mielenosoitus :david:

Luulisi muuten että laissa olisi määrätty että maahantuoja pitää lukea purkissa. Ennen ei muistaakseni ollut edes suomenkielistä tuoteselostetta...

T.K. sanoi:
WTF????? Onks toi venäläistä???????? Täytyy sanoa, että on sen makuista tököttiä, etten ole yhtään purkkia kokonaan syönyt. :urjo:

http://www.ehrmann.ru/index.html
Eiiijj. Kyllä se ihan Saksalaista http://www.ehrmann.de/ teollisuuslaatua on.

Lisäys: Täytyykin pistää suoraan valmistajalle sakulandiaan palautetta jos vaikka saisi vuoden rahkat... :kuola:

T.K. sanoi:
WTF????? Onks toi venäläistä???????? Täytyy sanoa, että on sen makuista tököttiä, etten ole yhtään purkkia kokonaan syönyt. :urjo:

http://www.ehrmann.ru/index.html

Saksalainenhan tuo alunperin on: http://www.ehrmann.de/ ja täältä löytyy kontaktilomake, josko vaikka menisi tehtaalle asti asia tiedoksi. Saattavat jopa vastata jos tuo sivun teksti pitää paikkansa.

Onkohan Suomessa Inexillä osuutensa maahantuonnissa?

EDIT: Olen hi-das.

Noniin sinne lähti Saksan pojille nuoleskelu/jauhotsuuhun kirje. Saa nähdä miten käy. (Oli siitä merkonomi koulutuksesta jotain hyötyä) :evil:

Uber-Gott sanoi:
Noniin sinne lähti Saksan pojille nuoleskelu/jauhotsuuhun kirje. Saa nähdä miten käy. (Oli siitä merkonomi koulutuksesta jotain hyötyä) :evil:
Toivotaan, että Germaani käyttäytyy yhtä asiallisesti kun Valion porukka, tosin nekin heräs vasta toisesta valitusmeilistä jonka laadin julmettua agrea hyväksi käyttäen. Tulos oli aika vaatimaton, mutta perempi kun ei mitään eli 6purkkia rahkaa ja 6purkkia raejuustoa:)

T.K. sanoi:

Neiti!!!

Ehrmann ei maistu just miltään. Valion rahka on tosi kitkerää Ehrmanniin verrattuna...

Ehrmann ei tosiaan oikeastaan maistu miltään, vähän heittää Fun Lightia sekaan niin sehän on jo herkkua :) Pirkka maitorahka taas on jotain aivan käsittämättömän pahaa. Melkein tippa linssissä väkisin söin 3 kokeilumielessä ostamaani Pirkka maitorahkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom