Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä ulkomaisissa maitotuotteissa ei pitäisi olla juuri yhtään, erilaisen pastöroimis-menetelmän vuoksi. Ihan 100% varmasti en voi sanoo, mulla on kuitenkin jonkun-asteinen laktoosi-intoleranssi ja kyllä ehrmannia tulee vedettyä.
Laktoosia on sen verran, että minun perse räjähtää jo purkista
Ei muuten ole olemassa mitään pastöroimismenetelmää, jolla laktoosin saisi pois. Jos ei saa minkäänlaisia oireita, yleensä on kyseessä väärä diagnoosi.
"Pastörointi on ranskalaisen kemistin ja mikrobiologin Louis Pasteurin kehittämä menetelmä, jossa elintarvikkeen säilyvyyttä parannetaan tuhoamalla mahdolliset tautia aiheuttavat mikrobit kuumentamalla."Mun mielestä ulkomaisissa maitotuotteissa ei pitäisi olla juuri yhtään, erilaisen pastöroimis-menetelmän vuoksi. Ihan 100% varmasti en voi sanoo, mulla on kuitenkin jonkun-asteinen laktoosi-intoleranssi ja kyllä ehrmannia tulee vedettyä.
0-2 purkkia menee päivässä eikä mitään oireita Ehrmanista, ja kyllä, laktoosivammainen olen kuitenkin eli Hylaa ja Intoa syön..
"Pastörointi on ranskalaisen kemistin ja mikrobiologin Louis Pasteurin kehittämä menetelmä, jossa elintarvikkeen säilyvyyttä parannetaan tuhoamalla mahdolliset tautia aiheuttavat mikrobit kuumentamalla."
Pastörointi ei siis liity millään muotoa laktoosiin. Ulkomaistenkin lehmien maidossa on laktoosia. Erilaisissa maitotuotteissa on eri määrä laktoosia, esim. kypsytetyissä juustoissa ja jogurtissa on vähemmän, joissain ei juuri lainkaan. Ja olikos se Ehrmann jogurttirahkavalmiste? Minun mahani kestää, ja on jonkin asteinen intoleranssi.