Ehdotuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mammoth
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
No niin, olen päättänyt vaihtaa jakoa tuosta"Yates-tyylisestä" nelijakoisesta, kolmijakoiseen joka näyttäisi tältä:

Päivä 1: Rinta, selkä
Päivä 2:Jalat
Päivä 3:Olkapäät,ojentajat,hauikset

Mutta kysymys kuuluukin: Mihin sijoitan maastavedon?
Ajattelin pistää sen joko tuolle ykkös-päivälle ekaksi selkä-liikkeksi tai ekaksi liikkeksi jalkapäivälle. Jos toteutan tuon viimeksi mainitun, niin en tee kyykkyä(reidet kasvaa ilmankin, eli älä Hulkki tapa mua:D)kovinkaan usein!

Miten te joilla on ollut tuo jako joskus käytössä(muistelisin että ainakin"sam225"??) olette sijoittaneet vedon??

Yksi mahdollisuus tietysti olisi tehdä kyykky ja maastaveto joka toinen viikko, niin etteivät ne satu samalle viikolle. Näin ei välttämättä tulisi palautumisen kanssa niin suuria ongelmia. Korvaisi sitten vuoroviikoin nämä raskaat liikkeet jollain omasta mielestä sopivilla vaihtoehtoliikkeillä.

Originally posted by lazki
Yksi mahdollisuus tietysti olisi tehdä kyykky ja maastaveto joka toinen viikko, niin etteivät ne satu samalle viikolle. Näin ei välttämättä tulisi palautumisen kanssa niin suuria ongelmia. Korvaisi sitten vuoroviikoin nämä raskaat liikkeet jollain omasta mielestä sopivilla vaihtoehtoliikkeillä.

Juu ajattelin totakin mutta mä teen tota vetoa nyt vähän niinkuin kuntoutus mielessä kun mulla meni toi alaselkä jokunen aika sitten kyykyssä vähän vinksalleen. Nyt oon lepuuttanut sitä ja nyt ajattelin saada sen voimat takas tekemällä vetoa 5x5 ilman vyötä.

Eli veto on periaatteessa etusijalla, jotta pääsis takaisin vanhoihin treenipainoihin..kiitos vastauksista luulen tosiaan pistäväni sen jalka-päivälle!

Originally posted by mammoth
en tee kyykkyä(reidet kasvaa ilmankin, eli älä Hulkki tapa mua)

Kunhan treenaat jalkoja kovaa voit nukkua yösi rauhassa... :D Ainakin niin pitkään, kunnes mua rupeaa vituttamaan se että sun reidet kasvaa ja mun ei :mad2:

Jos tosissaan puhutaan niin ei se kyykky tosiaan mikään pakkoliike ole, ainoastaan helvetin hyvä liike. Ihan hyvin voi kehittyä ilmankin sitä.

Re: Re: Ehdotuksia?

Originally posted by Hulkki
Kunhan treenaat jalkoja kovaa voit nukkua yösi rauhassa... :D Ainakin niin pitkään, kunnes mua rupeaa vituttamaan se että sun reidet kasvaa ja mun ei :mad2:

Jos tosissaan puhutaan niin ei se kyykky tosiaan mikään pakkoliike ole, ainoastaan helvetin hyvä liike. Ihan hyvin voi kehittyä ilmankin sitä.

Joo, ei tässä muuten mutta kun asutaan samassa kaupungissa niin alkaa vähän pelottamaan:D

Ei mutta jos totta puhutaan niin kyllä mä kyykkyä oon tehny alusta asti ja jalkoja muutenkin(eilisestä treenistä johtuen tuskin kävelen illalla:) ) mutta kuten mainitsin niin yritän saada vedon kulkemaan ja siinä se kyykky tulee vähän tielle, eli jos tossa lähempänä kesää ottais sen taas mukaan:kippis1:

Originally posted by mammoth

Päivä 1: Rinta, selkä
Päivä 2:Jalat
Päivä 3:Olkapäät,ojentajat,hauikset

Miten te joilla on ollut tuo jako joskus käytössä olette sijoittaneet vedon??

Tällä viikolla palasin taas tähän "vanhaan hyvään" jakoon "yläkerta - alakerta vuorotellen kolmesti viikossa" -jaosta. Kehitystä tuli tuolla edellisellä jaolla mukavasti treenipainoihin ja erityisesti selkään, mutta pystypunnerrus alko vähä takkuilla penkin jälkeen ja hanskat jäi vähän heikommalle treenille.

Kysymykseen: Maastavetoa on ohjelmassa 2 sarjaa kyykyn jälkeen.

Mazalle. Viitikkö laittaa sen sun koko jalka päivän ohojelman tähän. Meinaan näet itekin taas alkaa treenaamaan sillä ohjelmalla ja kiinnostais tietää että mitä muita liikkeitä jalka päivälle kannattaa ottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom