Efu vantaan kunnanvaltuustoon

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja efuman
  • Aloitettu Aloitettu
Jos päälle 2000 Helsinkiläistä äänestää Tony Halmetta, se ei tee koko Helsinkiä noloksi paikaksi.

Täällä asuu kuitenkin runsaat puoli miljoonaa ihmistä. Niistä 250 tuhatta on jättänyt äänestämättä ja lopuista 247 tuhatta on äänestänyt jotain muuta henkilöä.

Eli en pidä Helsinkiläisiä kovin tyhmänä, jos 99% katsoo jonkun muun paremmaksi kuin Halmeen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
apophis sanoi:
Pössyttelijät tappioon ja Kokoomus voittoon! Suunta on todellakin oikea.

Jees. Porvarimeininki jatkuu, vaikka paavolipposet yrittävätkin kansaa sillä peloitella.

Kokoomus huitelisi 25% kannatuksissa, mikäli olisivat älynneet viime pressanvaaleissa yhtenä rintamana äänestää porvariehdokkaan puolesta, eikä kaikenmaailman kirsipihat :urjo: olisi vetäneet naiskokoomuslaisia sosialistin pakeille.
 
Kuinka rankkaa politiikka on ammattina? Ihmettelen siltä kannalta, koska aika moni ehdokas on ehdolla EU-vaaleissa, eduskuntavaaleissa ja kunnallisvaaleissa. Entäs jos tulee valituksi kaikissa vaaleissa? Kuinka päätoimista työtä tuo on, jos ehdit yhtä aikaa olla Suomen EU-kansanedustaja, kansanedustaja ja vielä kaupungin/kunnanvaltuustossa? Onko kellään kolmea titteliä ja saako ylipäätänsä olla? Jos jotkin vaihtoehdot ovat toisensa poissulkevia, niin miksi äänestää vuodesta toiseen eduskuntaan neljäksi vuodeksi joku, jolla on ennestään toinen virka tai joka puolen edustuskauden jälkeen alkaa metsästämään seuraavaa paikkaa? :)

Eikö kolmesta tittelistä saa aika hyvät massit? :D
 
Jos muistan oikein lukion historian tunneilta, niin sama henkilö ei voinut olla ehdolla monissa vaaleissa. Siis jos oli jo valmiiksi Europarlamentaarikko(vai mikä meppi tms), niin ei voi olla ehdolla kunnallisvaaleissa.
Korjatkaa joku jos olen väärässä.
 
No ainakain kunnanvaltuutettu ja kansanedustaja voi olla samaan aikaan.

Siinäkin on jo yksi titteli liikaa. Pitäisi olla laki, joka määrää, että voi hoitaa vain yhtä noin suurta luottamustehtävää kerrallaan.
 
mass sanoi:
Heh heh, eikös tuo siivous ole juuri "matalapalkka alojen" työtä.. ei hirveesti näytä sulta arvostusta saavan, ei kelpaa suomalaiselle nuorelle. Miten ja mistä aiot tuota arvostusta lisätä ku ei sultakaan heru?

:david:

Oikaastaampa pikkasen kommenttiani, itse arvostan siivoustyötä,jo pelkästään sen takia että itse olen tehnyt sitä työtä ja teen vieläkin,avokillani on siivousfirma,tarkoitin lähinnä yleistä asennetta joka vallitsee nuorten keskuudessa. Monesti kuulee nuoren suusta että "jos ei muuta löydy ni kait on ruvettava siivoomaan"
Oma mielipiteeni on se että siivoustyö on arvokasta työtä joka pitäisi kuulua samaan kastiin lääkäreiden yms.. ammattialojen kanssa,perustelen väitettäni niin että jos siivojjia ei olisi olisi hygienia taso todella matalalla ja elettäis sekosorron ja lian keskellä,taudit lisääntyisi yms...
Toivottavasti tämä nyt pikkasen oikaisee väärinkäsitystä. Jokainen työ on tärkeätä mutta ikävä kyllä hyvin harva hakeutuu opiskelemaan siivous alaa esimerkiksi peruskoulun jälkeen.

Vaaleista pikkasen. Ei tullut valtuusto paikkaa 65 äänellä mutta siitä on hyvä lähteä jatkamaan eteenpäin.
 
efuman sanoi:
Oikaastaampa pikkasen kommenttiani, itse arvostan siivoustyötä,jo pelkästään sen takia että itse olen tehnyt sitä työtä ja teen vieläkin,avokillani on siivousfirma,tarkoitin lähinnä yleistä asennetta joka vallitsee nuorten keskuudessa. Monesti kuulee nuoren suusta että "jos ei muuta löydy ni kait on ruvettava siivoomaan"
Oma mielipiteeni on se että siivoustyö on arvokasta työtä joka pitäisi kuulua samaan kastiin lääkäreiden yms.. ammattialojen kanssa,perustelen väitettäni niin että jos siivojjia ei olisi olisi hygienia taso todella matalalla ja elettäis sekosorron ja lian keskellä,taudit lisääntyisi yms...
Toivottavasti tämä nyt pikkasen oikaisee väärinkäsitystä. Jokainen työ on tärkeätä mutta ikävä kyllä hyvin harva hakeutuu opiskelemaan siivous alaa esimerkiksi peruskoulun jälkeen.

Vaaleista pikkasen. Ei tullut valtuusto paikkaa 65 äänellä mutta siitä on hyvä lähteä jatkamaan eteenpäin.

Älä anna periksi; ens kerralla sitten taas, jooko?

P.S. Kuka on tuo körmy avattaressasi??
 
jarre55 sanoi:
Älä anna periksi; ens kerralla sitten taas, jooko?

P.S. Kuka on tuo körmy avattaressasi??

Olen antanu periksi koko elämäni,nyt taistellaan kaikesta viimiseen veripisaraan asti. :)

Toi körmy on mun idoli,jostai gay sivuilta bongasin kuvan
ps: Olen umpihetero :nolo:
 
Back
Ylös Bottom