efuman
Kohti kondista
- Ikä
- 48
NuuNuu sanoi:hyvin sanottu Masse!
-edit- ootko efu pitämässä jossain jotain tilaisuutta, tai onko puolueella ym. jotain tilaisuutta, voisin tulla morjestamaan
Mietin tänään et vois lokakuussa käydä jossain palelemassa,meillähän oli 1 tilaisuus myyrmannissa ihan alkumetreillä,mutta koitan tossa kysellä muiltakin ehdokkailta että innostuisivatko mukaan johki tilaisuus juttuun,pääsis rupattelee immeisten kanssa ja kuuntelemaan mitä on mielessä.
Vaikkaki päälinjat on selvillä vaaliteemoissa,pääasiana pidän terveydenhoidon parantamista,niinkuin vip osiolla on monet havainnu olen ollut terveyspalveluiden suurkuluttuja ja nähnyt kuinka mennään metsään ja lujaa nykypäivänä,asioita on paljon mitkä kaipaa tarkastelua,enhön siellä valtuustossakaan saa asioihin yksin muutosta mutta pääasia on että voin kokemuksen kautta saada muita puolelleni.
Tää ny menee kauaksi alkuperäisestä,mutta olen tätä "uuden ajan" politiikko ainesta joka on oikeasti sitä mieltä että politiikot on kansalaisten pelinappuloita jotka kansanmielipiteen perusteella tekee duuniaan. Kansalaiset kertoo mitä pitäs tehdä ja politiikko sitten tekee asialle jotain. Tässä välillähän on ollu näitä politiikkoja jotka kuuntelee kansaa vain vaalien alla.
Kerrompa oman esimerkin. Kuten olen sanonut olen demari perheestä ja on sitä kautta tuttu kansanedustaja. No tietenkin asiat mättää kirjotan nasevan mailin hänelle ja tietenkin saamatta mitään vastakaikua,ja hän vielä mainostaa itseään että kuuntelee niitä jotka puhuvat hiljaisella äänellä,aikanaan aloitin kirjoittamisen Timo Soinille ja sain aina vastauksen maileihini,silloin innostuin seuraamaan perussuomalaisten ajattelu tapaa ja totesin että alan suvun "mustaksi lampaaksi" ja liityn heihin.