Ai sä olitkin Helsingistä... Muille periaatteen miehille suosittelen Uudenmaan vaalipiiristä esim. Tere Sammallahtea, 169.Itse olen ajatellut äänestää kokoomusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai sä olitkin Helsingistä... Muille periaatteen miehille suosittelen Uudenmaan vaalipiiristä esim. Tere Sammallahtea, 169.Itse olen ajatellut äänestää kokoomusta.
Tekevät venäläiset paljon roskaakin, mutta kyllä ne tekniikassa myös jotain osaavatkin. Onhan nuo Loviisan ydinvoimalat olleet pystyssä ongelmitta 50-vuotta, minkämaalaisilla raketeilla USA:n astronautteja on lennätetty avaruusasemalle, kun omat avaruussukkulat kosahtelivat ja mikä maa lennätti ensimmäisenä ihmisen avaruuteen? Eikä ne venäläiset taistelukoneet ja panssarivaunut ihan huonoja ole, vaikka eivät pärjää jenkkien vehkeille.
Tuo venäläisten aliarviointi on paha helmasynti johon kaatuivat Kaarle XII, Napoleon ja Hitler, ei kannata sortua siihen.
View: https://twitter.com/ti_ko70/status/1113723450491846656[/QUOTE
Ehdoton ykkönen. Kiitoksia. Päivän naurut saa tästä
No näinpä. En todellakaan voi kutsua itseäni Sipilä-faniksi, mutta oli laskelmoitua tai ei, niin eipä tuosta voi oikein miestä moittia. Toki en ole pätkää viitsinyt katsoa, että oliko mihin yhteyteen patojen murtuminen laitettu...Kuka ei liikutu muistellessaan kuollutta lastaan?
Sipiä vetäsi säälikortin esiin
Juha Sipilä murtui liikutuksesta Ylen haastattelussa puhuessaan kuolleesta pojastaan – ”Sitä on vaikeaa hyväksyä” - Politiikka - Ilta-Sanomat
....niin politiikassa on kaikki keinot sallittu ......
ja mikään ei ole "pyhää"....
..Paljonko Sipilä on vierittäny kyyneleitä rasikattujen lasten puolesta johon hän on osin syypää... )
Sopivasti täm lapsen kuolema muistuu mieleen just ennen eduskuntavaaleja, niinkuin viime vaalienkin alla muistui mieleen. Siloin taisi muistua vaimon kanssa mieleen kuvakollaasilla MeNaisissa!Vähän voisi jotain rajaa näiden mauttomuuksien viljelyssä. Jos et ole kokenut oman lapsen kuolemaa niin et kyllä oikein ymmärrä mistä puhut. Mulla oli vielä sellainen muistikuvakin että joku Perussuomalaiset-niminen puolue oli hallituksessa oikein silloin pakolaiskriisin aikana? Saatan toki muistaa väärinkin.
Sopivasti täm lapsen kuolema muistuu mieleen just ennen eduskuntavaaleja, niinkuin viime vaalienkin alla muistui mieleen. Siloin taisi muistua vaimon kanssa mieleen kuvakollaasilla MeNaisissa!
Tässä nyt toimittaja itse oli kysynyt asiasta, olisiko pitänyt sanoa että ei tässä vaalien alla kyllä enää muistu mieleen? Miten tämä politiikka on mennyt tällaiseksi että minkä tahansa paskan viskominen on ihan ookoo, masentavaa.