Eduskuntavaalit 2019

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tekevät venäläiset paljon roskaakin, mutta kyllä ne tekniikassa myös jotain osaavatkin. Onhan nuo Loviisan ydinvoimalat olleet pystyssä ongelmitta 50-vuotta, minkämaalaisilla raketeilla USA:n astronautteja on lennätetty avaruusasemalle, kun omat avaruussukkulat kosahtelivat ja mikä maa lennätti ensimmäisenä ihmisen avaruuteen? Eikä ne venäläiset taistelukoneet ja panssarivaunut ihan huonoja ole, vaikka eivät pärjää jenkkien vehkeille.

Tuo venäläisten aliarviointi on paha helmasynti johon kaatuivat Kaarle XII, Napoleon ja Hitler, ei kannata sortua siihen.

Kyllä Venäjältä varmasti löytyy osaamista ja kokemusta esimerkiksi ydinvoimaan liittyen. Kuvittelisin, että paikalliset ongelmat johtuvat korruptiosta ja valvonnan puutteista.

Aika surutta tuota "valeuutinen" -termiä nykyään käytetään. Tuskinpa kyseessä oli tarkoituksellinen harhaanjohtaminen vaan luultavammin vain toimittajan erheestä johtunut virheellinen uutisointi. Valeuutisessa ymmärtääkseni pyritään tarkoituksenmukaisesti johtamaan harhaan. Korjatkaa nyt ihmeessä jos olen väärässä.

e6c370e2.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli aika omalaatuinen valinta tuo ******** persuilta ilmastokeskusteluun.
Kilometrit täynnä mittarissa vanhalta AY-pampulta ja pubi vissiin jättänyt jälkensä..
Tässä olis ollu aika täydellinen valinta persuilta ilmastokeskusteluun:

Tiera Laitinen

Avaruustutkija, filosofian tohtori
Luonto, sivistys, suomalaisuus.
41-vuotiasHelsingin vaalipiiriHelsinki
Olen hämäläinen oman tieni kulkija, avaruusfyysikko ja luonnonystävä. Tahdon edistää suomen kieltä, tieteellistä ajattelua ja laajaa sivistystä.
....
..blaa-blaa...
.......
Väittelin tohtoriksi vuonna 2007. Työskentelen Ilmatieteen laitoksella, jossa teen Maan magneettikentän mittauksia, ennustan revontulia ja valmistelen ilmailun avaruussääkeskusta.
......

Pitäis vähän nostaa näitä ylös persujen, jos meinaa muilla kuin protestiäänillä pärjätä ja äly lepää liikaa Halla-Ahon varassa.

Sipiä vetäsi säälikortin esiin

Juha Sipilä murtui liikutuksesta Ylen haastattelussa puhuessaan kuolleesta pojastaan – ”Sitä on vaikeaa hyväksyä” - Politiikka - Ilta-Sanomat

....niin politiikassa on kaikki keinot sallittu ......
ja mikään ei ole "pyhää"....

..Paljonko Sipilä on vierittäny kyyneleitä rasikattujen lasten puolesta johon hän on osin syypää... )

Vähän voisi jotain rajaa näiden mauttomuuksien viljelyssä. Jos et ole kokenut oman lapsen kuolemaa niin et kyllä oikein ymmärrä mistä puhut. Mulla oli vielä sellainen muistikuvakin että joku Perussuomalaiset-niminen puolue oli hallituksessa oikein silloin pakolaiskriisin aikana? Saatan toki muistaa väärinkin.

Vähän voisi jotain rajaa näiden mauttomuuksien viljelyssä. Jos et ole kokenut oman lapsen kuolemaa niin et kyllä oikein ymmärrä mistä puhut. Mulla oli vielä sellainen muistikuvakin että joku Perussuomalaiset-niminen puolue oli hallituksessa oikein silloin pakolaiskriisin aikana? Saatan toki muistaa väärinkin.
Sopivasti täm lapsen kuolema muistuu mieleen just ennen eduskuntavaaleja, niinkuin viime vaalienkin alla muistui mieleen. Siloin taisi muistua vaimon kanssa mieleen kuvakollaasilla MeNaisissa!

Sopivasti täm lapsen kuolema muistuu mieleen just ennen eduskuntavaaleja, niinkuin viime vaalienkin alla muistui mieleen. Siloin taisi muistua vaimon kanssa mieleen kuvakollaasilla MeNaisissa!

Tässä nyt toimittaja itse oli kysynyt asiasta, olisiko pitänyt sanoa että ei tässä vaalien alla kyllä enää muistu mieleen? Miten tämä politiikka on mennyt tällaiseksi että minkä tahansa paskan viskominen on ihan ookoo, masentavaa.

Mitähän se toimittaja haki takaa kysymällä Sipilältä lapsen kuolemasta? Kai nyt jokainen edes vähänkin järjissään oleva ihminen tajuaa, että lapsen kuolema on suuri tragedia! Sipilästä yritetään väen väkisin antaa inhimillistä kuvaa, joka ei kyllä vastaa tekojen kanssa alkunkaan.

En ole persuja äänestämässä, koska puolueessa kuten Keskustassa vaikuttaa hörhö uskovaiset, joilla ei pitäisi olla nykypäivänä mitään sijaa politiikassa!

Tässä nyt toimittaja itse oli kysynyt asiasta, olisiko pitänyt sanoa että ei tässä vaalien alla kyllä enää muistu mieleen? Miten tämä politiikka on mennyt tällaiseksi että minkä tahansa paskan viskominen on ihan ookoo, masentavaa.

Onko sinulla paha olla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom